آرشیو

معرفی بهترین سریال های تلویزیون

صدا و سیما ایران، پروژه‌های فیلمسازی موفقی در گونه‌های مختلف کمدی، پلیسی، تاریخی و درام از گذشته تا به امروز را داشته است که در ادامه قصد داریم در هر ژانر یکی از بهترین سریال‌های ایرانی که از شبکه‌های ملی بخش شده است را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین فیلم‌های جنایی جهان

از ژانر‌های سینمایی محبوب در سراسر جهان می‌توان فیلم‌های جنایی و معمایی را نام برد، زیرا این دسته از فیلم‌های سینمایی این اجازه را به مخاطب می‌دهد که بتواند لذت قانون‌شکنی را حداقل در جریان فیلم با شخصیت‌های اصلی آن تجربه کند که در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین فیلم‌های جنایی – معمایی جهان آشنا کنیم.

معرفی بهترین مینی سریال‌های جهان

مینی سریال‌ها مفهوم و ژانری نیست که در سال‌های اخیر شکوفا شده باشد؛ بلکه جاذبه‌ای بود که در دهه ۱۹۷۰ و ۸۰ میلادی، شهرت و محبوبیت خیلی زیادی داشت و مخاطبان بسیاری این بخش از سینما را دنبال می‌کردند. به همین بهانه قصد داریم تا چندتا از بهترین مینی سریال‌های جهان را به شما معرفی کنیم.

معرفی فیلم خائن کشی اثر مسعود کیمیایی

مسعود کیمیایی کارگردان سینمای ایران، با فیلم خائن کشی در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد، این فیلم واقعه‌ای سیاسی - تاریخی را دستمایه‌ای برای روایتِ خود قرار داده است. روایتی مثل همیشه درباره‌ی رفاقت و عشق. در ادامه این مقاله قصد داریم نگاهی به این فیلم داشته‌ باشیم.

معرفی بهترین سریال‌های عاشقانه ترکی

سریال‌های عاشقانه ترکی همیشه مخاطبان زیادی دارند که در چند ساله اخیر بینندگان به این مخاطبان اضافه شده اند و تاکنون آثار ترکی بسیاری به زبان فارسی دوبله و پخش شدند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با چندتا از پر بیننده سریال‌های ترکی آشنا کنیم.

معرفی فیلم سینمایی بی مادر

فیلم بی مادر آخرین ساخته سیدمرتضی فاطمی، در جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش در آمد. منتقدان این فیلم گفته بودند از اثری است که قصد دارد سیاه‌نمایی کند؛ این در حالی است که به زعم کارگردان قصد او به تصویر کشیدن واقعیت‌های تلخ جامعه بوده است.

معرفی بهترین سریال‌های عاشقانه جهان

سریال‌های عاشقانه یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدار‌ترین ژانر‌های سینمای جهان است که مخاطبان بسیاری آن را دنبال می‌کنند. اگر از بینندگان ژانر عاشقانه در سریال هستید، با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با چندتا از بهترین سریال‌های عاشقانه جهان آشنا کنیم.

بهترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی ایران

هر چه زمان از تولد شبکه نمایش خانگی می‌گذرد، رقابت میان سریال‌های منتشر شده در این شبکه بیشتر می‌شود و توجه مخاطبان از صداوسیما بیشتر جلب شبکه نمایش خانگی می‌شود که در این مقاله قصد داریم تا شما را با تعدادی از بهترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی آشنا کنیم.

بهترین فیلم‌های سینمایی سایت نتفلیکس

سایت نتفلیکس هرساله سریال‌ها و فیلم‌ها سینمایی بسیار زیادی برای مخاطبان خود پخش می‌کند و یکی از بهترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم و سریال است. در این مقاله قصد داریم تا به شما تعدادی از بهترین فیلم‌های سینمایی سایت نتفلیکس را معرفی کنیم.

همه چیز درباره سریال ساخت ایران ۳

سریال ساخت ایران ۳ به کارگردانی بهمن گودرزی از ۲۵ اسفند سال گذشته از طریق پلتفرم فیلیمو منتشر شد. در این گزارش نگاهی انداختیم به متن و حواشی این سریال و اطلاعاتی درباره آن جمع‌آوری شده است.

سریال جیران و شخصیت های واقعی آن

سریال جیران اخیرا از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. یکی از سوال‌های مخاطبان این بوده که شخصیت‌های واقعی سریال جیران چه کسانی هستند؟ برای پاسخ به این سوال، این مطلب را بخوانید.

معرفی و نقد سریال یاغی

سریال یاغی که به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی که به تازگی اکران عمومی شده، در همین مدت کم توانسته مخاطبین زیادی را جذب خود کند.

بهترین فیلم‌های جنگ جهانی دوم

فیلم‌های جنگی ژانر مخصوصی در دنیای سینماست و فیلم‌هایی که درباره جنگ جهانی دوم ساخته شده‌اند، محبوبیت بیشتری دارند. در این گزارش بهترین فیلم‌های جنگ جهانی دوم که در دنیا ساخته شده را با هم مرور می‌کنیم.

نکته‌های خواندنی درباره سریال خاتون

سریال خاتون سریال جدید شبکه نمایش خانگی است که اخیرا پخش شده است. این سریال با محوریت زندگی مردم ایران و برخی شخصیت‌های تأثیرگذار در زمان اشغال ایران توسط متفقین در جنگ جهانی دوم ساخته شده است.

آینده همه‌گیری کرونا چه خواهد شد؟

رییس مرکز تحقیقات بیماری‌های نوپدید و بازپدید انستیتو پاستور ایران: کووید ۱۹ نشان داد که کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی باید بیش از پیش به تقویت زیر ساخت‌های بهداشتی و ارتقای بهداشت عمومی اهتمام ورزند. باید از درس آموخته‌های پاندمی کووید۱۹ برای مدیریت بهتر آینده این بیماری و آمادگی برای پاندمی‌های مشابه در آینده بهره برد.

ویروس کرونا؛ بهبودیافتگان نگران ابتلا مجدد نباشند

زمانی که همه‌گیری کووید ۱۹ برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ آغاز شد، اطلاعات زیادی در مورد چگونگی انتقال، مدت‌زمان ماندگاری آنتی‌بادی و موارد دیگر این ویروس وجود نداشت اما اکنون دانشمندان اطلاعات بیشتری در مورد این ویروس کسب کردند.
آخرین اخبار