آرشیو

شیر دادن به بچه آهویی یتیم توسط محیط‌بان

صفحه اینستاگرامی "برای محیط‌بانان ایران" فیلمی از بهزاد نوری از محیط‌بانان منطقه محافظت شده باشگل در تاکستان قزوین منتشر کرده که در آن محیط‌بانی مشغول شیر دادن به بچه آهویی یتیم است. در تصاویر روز این فیلم را ببینید.

درختان خون اژدها در جزیره سقطرا

درخت خون اژد‌ها در جزیره سقطرا در یمن به نام درخت خون سیاوشان شناخته می‌شود. این درخت از زیبایی منحصربفردی برخوردار است و جزیره سقطرا را جذاب و تامل برانگیز کرده است.

آتش‌سوزی در سبزکوه به‌سرعت مهار شد

آتش‌سوزی در منطقه حفاظت شده سبزکوه در شهرستان لردگان، با تلاش یگان حفاظت محیط زیست، جوامع محلی، نیرو‌های بسیج، دستگاه‌های مرتبط و ... به‌سرعت مهار شد.

نقش موثر سمن‌ها در حفظ محیط زیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در نشست هم اندیشی با سمن‌های محیط زیستی استان بر نقش موثر سمن‌ها در حفظ و فرهنگ سازی زیست محیط تاکید کرد.

ماسال منطقه‌ای بکر در شمال ایران

ماسال شهری در استان گیلان ایران که در کنار کوه‌های تالش واقع شده‌است. ماسال منطقه‌ای مرتفع و بکر در شمال ایران است که به شهر آبشار نیز معروف است.

زیباترین طوطی‌های دریایی اسکاتلند

طوطی‌های دریایی از دسته پرندگان دریایی هستند که در سواحل زندگی می‌کنند این طوطی‌های زیبا در سواحل اسکاتلند در کلنی‌های بزرگ به وفور یافت می‌شوند.

تهیه زغال تهدیدی برای محیط زیست

یکی از ارزان‌ترین منابع انرژی از اعصار بسیار دور تاکنون چوب بوده است. افرادی هستند که برای امرار معاش به جان جنگل‌ها می‌افتند و با قطع درختان از چوب آن زغال تهیه می‌کنند. که این خود تهدیدی جدی برای محیط زیست است.

خلیج گرگان

خلیج گرگان بزرگترین خلیج دریای خزر است که در محدوده‌ی جغرافیایی ایران و بین دو استان مازندران و گلستان قرار گرفته است. در حال حاضر درصد بسیاری از خلیج خشک شده و رو به نابودی است.
آخرین اخبار
پربازدید ها