آرشیو

خبر مهم در مورد رتبه بندی فرهنگیان

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از نهایی شدن لایحه رتبه بندی معلمان هم‌زمان با مهرماه آغاز فصل بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: این لایحه مهم راهی صحن علنی مجلس شد.

یک بام و دو هوای برخورد با مطبوعات در ایران/ از ادمین توییتر تسنیم چه خبر؟

اشتباه خبرگزاری اصولگرای تسنیم وابسته به سپاه، مساله استاندارد دوگانه نهاد‌های نظارتی در رسیدگی به اشتباهات مشابه را برجسته کرده است. رویداد‌۲۴ پرونده خطا‌های سهوی رسانه‌ای و عدم تناسب جرم و مجازات آن‌ها را یک بار دیگر مورد توجه قرار داده و نشان داده حاکمیت همواره رسانه‌ها را به دو بخش خودی و غیر خودی تقسیم کرده است.

اولین تیم ترور فخری زاده سال ۸۷ به ایران آمد/ نیروهای امنیتی مورد حمایت صالحی در سازمان انرژی اتمی به هیچکس پاسخگو نیستند (فیلم)

فریدون عباسی رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی دلایل تروهای دانشمندان هسته‌ای همچون محسن فخری زاده و مجید شهریاری و رضایی نژاد را بررسی کرده و باگ‌های امنیتی ایران در این زمینه پرداخته است. او می‌گوید گروهی که پیمانکاران امنیتی را انتخاب می‌کنند توسط صالحی انتخاب شده‌اند و باید پاسخگو باشند.

اختلاف با قالیباف بر سر انتخاب محمدجواد شوشتری/ دعوای پسرعمو‌ها خونین می‌شود؟

انتخاب محمدجواد شوشتری به عنوان رئیس حوزه ریاست باعث شد آتش زیر خاکستر اختلاف در میان اصولگرایان روشن شود؛ بخشی از این اختلاف میان تیم زاکانی و تیم قالیباف بود و بخش دیگر مربوط به نزدیکان قالیباف بود که با انتخاب شوشتری دلزده شدند. رویداد24 در این گزارش پیامدهای انتصاب شوشتری برای اصولگرایان را بررسی کرده است.

شادمانی بیمه معلم از وضعیت وزارتخانه بدون وزیر/ سلطنت تحسیری در دولت رئیسی به پایان می‌رسد؟

شرکت بیمه معلم همجنان با ابهامات بسیاری به کار خود در صنعت بیمه کشور ادامه می‌دهد. آیا با استقرار وزیر جدید آموزش و پروش در دولت رئیسی، به ابهام‌های موجود در این شرکت رسیدگی می‌شود. رویداد‌۲۴ در این گزارش به همین ابهام‌ها پرداخته است.

سلطه جمعیت ایثارگران و رهپویان بر شهرداری تهران / مدیران زاکانی چگونه انتخاب می‌شوند؟

در حالی که علیرضا زاکانی شهردار تهران قول داده بود که از نیرو‌های درون شهرداری برای مناصب مدیریتی استفاده کند، اما شواهد و قرائن حاکی از ورود نیرو‌هایی از جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان، جانبازان انقلاب اسلامی به شهرداری تهران است.

حسن روحانی محاکمه خواهد شد؟ +فیلم

شجاعی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت : هزار نفر امضا توسط مردم برای محاکمه رئیس جمهور سابق به دست کمیسیون اصل نود رسیده است؛ جمعی از مردم هم طوماری با چند هزار امضا برای محاکمه روحانی را به مجلس فرستادند.

علی باقری کنی و مهدی صفری معاونان جدید وزارت خارجه؛ ترکیب مخالف برجام و شریک متهم پرونده هلدینگ یاس

یک ماه بعد از استقرار دولت جدید بالاخره فصل تغییرات به وزارت امور خارجه رسید. تغییرات اخیر نشان می‌دهد وزارت خارجه در سهم بندی درون جناحی به سعید جلیلی رسیده است. علی باقری کنی و مهدی صفری دو معاون جدید وزارتخانه هستند که در این گزارش سابقه آنها بررسی شده است.

چگونه انتخاب حسین مدرس خیابانی اولین شکاف جدی اصولگرایان و رئیسی را رقم زد؟

وقتی مدرس خیابانی به عنوان وزیر صمت معرفی شد، بیشترین انتقادها از سوی اصولگرایان مطرح شد و حالا که یک دولت یکدست اصولگرا بر سر کار آمده، آنها توقع نداشتند گزینه‌ای محل اختلافشان بشود که قبلا دعوایش را با حسن روحانی انجام داده‌اند. مدرس خیابانی تا کنون به اولین محور اختلاف اصولگرایان تبدیل شده است.

ویدئوی گروه موسیقی سل‌لا چگونه قدغن شد؟

احضار گروه موسیقی دزفولی سل لا از عجایبی بود که در ایران همزمان با به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان، خبرساز شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی با چنین برخوردهایی به سرعت مطالبی درباره مقایسه برخی رفتارها در ایران و طالبان منتشر کردند.

ادوات جنگی جا مانده در افغانستان چگونه راز‌های ارتش آمریکا را لو خواهد داد؟

ارتش آمریکا تجهیزات پیشرفته و خودرو‌های مسلحش را بعد از خروج از افغانستان در این کشور جا گذاشته و احتمال دارد این تسلیحات به دست پکن برسد و به این ترتیب چینی‌ها از نحوه ساخت تسلیحات آمریکایی و برخی از مهمترین ادوات جنگی آمریکا مطلع خواهند شد.

به قدرت رسیدن طالبان و خواب خوشی که برای ایران تعبیر نشد

مرتضی بانک دیپلمات پیشین وزارت امور خارجه و کارشناس مسائل سیاست خارجی در یادداشتی برای رویداد24 به مسائل داخلی افغانستان اشاره کرده و نوشته ایران در تمام تحولاتی که منجر به قدرت‌گیری طالبان بود، در رویا به سر می‌برد و عاقبت این رویا نیز تعبیر نشد.
آخرین اخبار
پربازدید ها