آرشیو

تصاویر آزمون سراسری ۱۴۰۰

سومین روز آزمون سراسری صبح جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ با رقابت بیش از نیم میلیون داوطلب در گروه علوم تجربی که بیشترین تعداد در میان سایر گروه‌های آزمایشی است، در ۴۱۴ شهرستان کشور برگزار شد. در تصاویر روز عکس ۲‌های آزمون سراسری ۱۴۰۰ را ببینید.

گرمخانه خاوران

گرمخانه خاوران سرپناهی موقت و شبانه است که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را به صورت فرامنطقه‌ای آغاز کرد؛ این گرمخانه در محله رضویه منطقه ۱۵ تهران قرار گرفته و هر شب سرپناه کسانی است که جایی برای ماندن ندارند؛ بی‌خانمان‌ها و کارتن‌خواب‌ها و معتادان میهمانان اصلی این گرم‌خانه‌اند.

صحن علنی مجلس ۸ تیرماه ۱۴۰۰

امروز صحن علنی ۸ تیرماه مجلس شورای اسلامی با ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. در تصاویر روز عکس های این جلسه را ببینید.

حضور جمعی از مسئولین در منزل خبرنگاران جانباخته

علی ربیعی، سخنگوی دولت، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران علی متقیان، مدیر عامل ایسنا، عصر دوشنبه ۷ تیرماه، با حضور در منزل خانواده‌های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران فقید ایسنا و ایرنا مراتب تسلیت خود را به خانواده‌های داغدار آن دو مرحومه اظهار نمودند.

اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در نصف جهان

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به منظور آماده سازی برای حضور پرقدرت در پاراالمپیک توکیو از ۲۵ خردادماه تا۶ تیرماه به میزبانی هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان در ورزشگاه شهید عبداله میثمی در حال برگزاری است. در تصاویر روز اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در نصف جهان را ببینید.

تصاویر اتوبوس واژگون شده خبرنگاران در ارومیه

اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست روز چهارشنبه ۲ تیر در آذربایجان غربی واژگون شد. مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی دو عزیزی هستند که در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه جان خود را از دست دادند.

محل کار مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی + عکس

واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده با دو کشته و ۲۱ زخمی خبر تلخی بود که عصر دوم تیرماه ۱۴۰۰ موجی از اندوه را بین اصحاب رسانه ایجاد کرد؛ این آخرین سفر "مهشاد کریمی" خبرنگار ایسنا و "ریحانه یاسینی" خبرنگار ایرنا بود.

جشنواره هزار رنگ در عروسی عشایر بازفت

زن‌ها کل می‌کشند و در صف مرتب می‌ایستند، رنگ‌های تند و زیبا در زیر نور آفتاب می‌درخشند، لباس‌ها بلند و پوشیده و خوش رنگ روستا را فرا می‌گیرند دستمال‌ها در حرکت مواج تکان می‌خورند. مراسم عروسی در قوم بختیاری جایگاه ویژه‌ای دارد. در تصاویر روز عکس‌هایی از عروسی عشایر بازفت را ببینید.

دیدار سوپرجام فوتبال ایران

دیدار سوپرجام فوتبال، یکشنبه ۳۰ خردادماه بین تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در استادیوم آزادی برگزار شد که در پایان تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت و قهرمان سوپر لیگ در فصل ۱۳۹۸- ۱۳۹۹ فوتبال ایران شد. در تصاویر روز عکس‌های سوپرجام فوتبال ایران را ببینید.

دیدار حسن روحانی با ابراهیم رئیسی

حسن روحانی برای تبریک پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات به حوزه ریاست قوه قضاییه رفت. در این دیدار دو طرف درباره مسایلی از جمله مشارکت پرشور مردم در انتخابات و تاثیر آن بر اقتدار هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی گفتگو کردند. در تصاویر روز عکس‌های دیدار حسن روحانی با ابراهیم رئیسی را ببینید.

حضور عبدالناصر همتی پای صندوق رای

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به همراه همسرش در حسینیه ارشاد حضور یافت و رای خود را به صندوق رای انداخت. در تصاویر روز عکس های حضور عبدالناصر همتی را پای صندوق رای ببینید.

حضور رهبری پای صندوق رای

رهبری صبح ۲۸ خرداد با حضور در حسینیه امام‌خمینی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان رهبری شرکت کردند. در تصاویر روز عکس‌های حضور رهبری را پای صندوق رای ببینید.

ساعات اولیه رای‌گیری انتخابات ۱۴۰۰

رای‌گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان رهبری، در ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد در سراسر ایران آغاز شد. در تصاویر روز عکس‌های ساعات اولیه رای گیری انتخابات ۱۴۰۰ را ببینید.
پربازدید ها