آرشیو

پنجمین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

پنجمین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، صبح چهارشنبه ۳ شهریور برگزار شد. در ابتدای این جلسه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی صلاحیت عزت‌الله ضرغامی، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری پرداختند. در تصاویر روز عکس‌های جلسه امروز را ببینید.

چهارمین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

چهارمین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، صبح سه‌شنبه ۲ شهریور برگزار شد. در ابتدای این جلسه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت پرداختند. در تصاویر روز عکس‌هایی از چهارمین روز بررسی صلاحیت‌ها را ببینید.

سومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

سومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، صبح دوشنبه ۱ شهریور برگزار شد. در ابتدای این جلسه، بررسی صلاحیت بهرام عین اللهی به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار جلسه علنی امروز صبح نمایندگان قرار دارد. در تصاویر روز عکس‌هایی از سومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم را ببینید.

روز دوم بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، صبح یکشنبه ۳۱ مرداد برگزار شد. در ابتدای این جلسه، ادامه کار بررسی صلاحیت عیسی زارع‌پور، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات که عصر دیروز آغاز شده و نیمه‌تمام مانده بود، ادامه پیدا کرد و سپس بعد از صحبت‌های موافقان و مخالفان، سیداسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات از خود و برنامه‌هایش برای این وزارتخانه دفاع کرد. در تصاویر روز عکس‌های روز دوم بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم را ببینید.

دیدار وزیر امور خارجه ژاپن با محمدجواد ظریف

موتگی توشیمیتسو، وزیر امور خارجه ژاپن، صبح یکشنبه ۳۱ مردادماه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در محل وزارت امور خارجه دیدار کرد. طرفین در این دیدار در مورد مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی رایزنی و گفتگو کردند. در تصاویر روز عکس‌های دیدار وزیر امور خارجه ژاپن با محمدجواد ظریف را ببینید.

اولین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم

اولین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم با حضور حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم صبح امروز شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ درحال برگزاری است. در تصاویر روز عکس‌هایی از اولین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را ببینید.

مراسم خاکسپاری فرشته طائرپور

پیکر فرشته طائرپور تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران که ۲۶ مردادماه بر اثر عوارض ناشی از کرونا در ۶۹ سالگی درگذشت، امروز (۲۷ مردادماه) همزمان با تاسوعای حسینی با حضور خانواده و همکارانش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد

دیدار نماینده ویژه چین در امور افغانستان با محمدجواد ظریف

«یو شیائو یونگ» نماینده ویژه چین در امور افغانستان، دوشنبه ۲۵ مرداد با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد. در تصاویر روز عکس‌هایی از دیدار نماینده ویژه چین در امور افغانستان با محمدجواد ظریف را ببینید.

صحن علنی مجلس ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

جلسه علنی مجلس، یکشنبه ۲۴ مرداد به ریاست عبدالرضا مصری، نایب رئیس دوم برگزار شد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسه گزارش کمیسیون عمران در خصوص طرح انتزاع بخش ساختمان و شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل وزارت حمل و نقل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین را بررسی کرده و در نهایت با کلیات این طرح مخالفت کردند.

جلسه علنی مجلس ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی شنبه، ۲۳ مرداد به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۲۹ نفر از نمایندگان آغاز شد و محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست پیشنهادی کابینه و وزرای پیشنهادی برای رای اعتماد را اعلام کرد. در تصاویر روز عکس‌هایی از جلسه امروز مجلس را ببینید.

مراسم خاکسپاری ارشا اقدسی

اقدسی روز چهارشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۰ در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و به هنگام ضبط صحنه‌ای مربوط به چپ‌کردن ماشین، دچار حادثه‌ای سنگین شد که به دنبال آن، او را به بیمارستانی در بیروت، لبنان، منتقل کردند. وی در ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در بیروت درگذشت. او روز جمعه ۲۲ مرداد به خاک سپرده شد.

سخنرانی رهبری در پی خیز مجدد بیماری کرونا

مقام معظم رهبری چهارشنبه ۲۰ مردادماه در سخنانی تلویزیونی درباره وضعیت و طغیان بیماری کرونا، آن را مسئله اول و فوری کشور خواندند و با تأکید در خصوص انجام قاطع وظایف و تصمیم‌ها برای مقابله با بیماری، توصیه‌ها و نکاتی خطاب به مسئولان و مردم بیان کردند. در تصاویر روز عکس‌هایی از سخنرانی رهبری را در پی خیز مجدد ویروس کرونا را ببینید.

بندرعباس در روزهای سیاه کرونایی

این روزها وضعیت کشور بخاطر شیوع ویروس کرونا مناسب نیست و نگرانی‌ها بخاطر شیوع ویروس کرونا روز به روز بیشتر می‌شود. بندرعباس این وضعیت قرمز را درحالی طی می‌کند که هیچ تدبیری برای آمد و شد مردم و حتی قرنطینه خانگی شکل نگرفته است.

نگرانی از شلوغی‌های محرم در روز‌های کرونایی ۱۴۰۰

رویداد ۲۴ امسال در حالی به محرم ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم که شیوع ویروس کرونا دلتا، پیک پنجم کرونا را درایران رقم زده است. وضعیتی که به دلیل افزایش قدرت سرایت و تغییر ماهیت از همیشه خطرناک تراست و علاوه برآن شواهد حاکیست که دلایلی مانند عادی انگاری،خستگی کادر درمان، بالا رفتن تعداد مبتلایان و فوتی‌ها و مشکلات واکسیناسیون، اوضاع را خطرناک‌تر از قبل کرده است.

صحن علنی ۱۷ مرداد مجلس شورای اسلامی

صحن علنی ۱۷ مرداد مجلس شورای اسلامی امروز برگزار شد. این جلسه با ریاست قالیباف انجام شد. در تصاویر روز عکس‌هایی از صحن علنی مجلس شورای اسلامی را در ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ببینید.

دریاچه ارومیه سرخ شد

دریاچه ارومیه یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری کشورمان به حساب می‌آید؛ قرمزی رنگ آب دریاچه در این فصل در سواحل میان گذر و کاظم داشی همچنان باعث جذب علاقه‌مندان به دومین دریاچه‌ی شور جهان می‌شود. در تصاویر روز عکس‌هایی از دریاچه ارومیه را در حالی که قرمز شده است ببینید.
آخرین اخبار
پربازدید ها