تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵

انتقاد وزیر اطلاعات از برخی کم لطفی ها

وزیر اطلاعات گفت: برخی دوستان درباره دستاوردهای برجام (توافق هسته ای) کم لطفی کرده و طوری عنوان می کنند که گویی برجام هیچ دستاوردی برای جمهوری اسلامی ایران نداشته است.
رویداد24-به گزارش ایران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز سه شنبه در جمع مسئولان، علما و قشرهای مردم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مصلای نماز جمعه مسجدسلیمان افزود: برجام فشارها را از جمهوری اسلامی ایران برداشت و ایران هراسی را که سال ها قدرت های جهانی روی آن کار کرده بودند، خنثی کرد.
 
وی گفت: هم اکنون با رفع محدودیت های مالی و اقتصادی، صادرات نفت ایران به 2 میلیون بشکه در روز رسیده در حالی که پیش از توافق هسته ای صادرات نفت تا 800 هزار بشکه در روز رسیده بود و قدرت های جهانی قصد داشتند تا صادرات نفت کشورمان را با تداوم فشارها و محدودیت ها به 400 هزار و سپس به صفر برسانند.
 
وزیر اطلاعات افزود: اگر توافق هسته ای حاصل نمی شد صادرات نفت خام ایران بطور قطع متوقف می شد و فشارها نیز شدیدتر می شد.
 
وی گفت: برخی گشایش ها در خصوص رفع تحریم ها زمان بر است ولی با این حال مسئولان کشور تا تحقق کامل تعهدات طرف مقابل همه تلاش خود را صرف خواهند کرد.
 
• 1394 سال بسیار سختی بود
 
حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود: سال 1394 سال بسیار سختی به لحاظ مالی و محدودیت ها بود ولی به لطف الهی و تدبیر دولت این مشکلات به حداقل رسید.
 
وی اظهارکرد: دولت یکی از سال های بسیار سخت را پشت سر گذاشت و با همه محدودیت ها حقوق کارکنان دولت را پرداخت کرد.
 
وی گفت: با وجود توطئه ها، مشکلات و فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه، دولت همه تلاش خود را برای رفع مشکلات بکار بست هر چند آنطور که شایسته این ملت بزرگ بود اهداف مورد نظر محقق نشد و خدمت بیشتر توسط دولت سلب شد.
 
• با تامین امنیت، چرخ اقتصاد کشور به حرکت در می آید
 
وزیر اطلاعات با تبیین نقش امنیت و آرامش در جامعه و آثار مترتب بر معیشت مردم گفت: در حالی که بسیاری از کشورهای اطراف ما و حتی کشورهای اروپایی با چالش امنیتی رو به رو هستند کشور ما در بالاترین رتبه امنیت و آرامش قرار دارد و این به برکت همدلی و مشارکت مردم و دستگاه های مسئول از جمله نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، ارتش، سپاه، بسیج و شورای عالی امنیت ملی است.
 
وی ادامه داد: باید این امنیت را قدر دانست و کمک کرد در کنار امنیت و نشاط مردم اقتصاد مقاومتی را در کشور عملیاتی کرد تا آسیب پذیری کشور در جهات مختلف به حداقل خود برسد.
 
وزیر اطلاعات گفت: مجموعه وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) به عنوان خدمتگزار در کنار مردم، همه تلاش خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی به کار خواهد گرفت.
 
• تلاش سرویس های اطلاعاتی دشمنان برای مخدوش کردن امنیت کشور
 
وزیر اطلاعات اظهار کرد: سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی دشمنان همواره تلاش کرده و می کنند تا امنیت کشور را مخدوش و آن را ناامن کنند ولی به لطف الهی در این هدف ناکام مانده اند.
 
حجت الاسلام علوی گفت: به لطف جامعه 80 میلیونی و 160میلیون چشم بینا، همه تلاش های دشمنان و عوامل آنان در پنجه اطلاعاتی ایران اسلامی قرار گرفته اند و قدرت هیچ مانوری ندارند.
 
وی افزود: بدخواهان و جبهه استکبار تلاش می کنند تا صدای انفجاری در گوشه ای از کشور شنیده شود ولی به یمن الهی و وحدت آحاد مردم و حضور به موقع در عرصه های سیاسی از جمله انتخابات و راهپیمایی تیر آنان به سنگ خورده و سرخورده شدند.
 
• قوم لر و بختیاری با همه وجود در خدمت انقلاب ، اسلام و نظام اسلامی است
 
وزیر اطلاعات با بیان اینکه قوم لر و بختیاری از اقوام بااصالت، نجیب ، بلند همت و با صفا هستند، گفت: شما با حضور در عرصه ها و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی نشان داده اید در خدمت به کشور و انقلاب تردید نکرده و نمی کنید و همچنان در پیروی از ولایت و رهبری مصمم و پایدار هستید.
 
وی به نقش اقوام لر و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس و با تجلیل از شهید بهنام محمدی نوجوان 13 ساله بختیاری اظهار کرد: شما مردم مسجدسلیمان با تقدیم یک هزار شهید امتحان خود را پس داده اید و همچنان آماده دفاع از کشور و انقلاب اسلامی هستید.
 
به گزارش ایرنا، وزیر اطلاعات اضافه کرد: شما عشایر لر و بختیاری با فداکاری خود در راه اسلام و اهل بیت(ع) و نظام اسلامی، عظمت و دلدادگی خود را به اثبات رساندید و این افتخار برای همیشه تاریخ خواهد ماند.
 
بنا به این گزارش حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی روز سه شنبه در بدو ورود به مسجدسلیمان به زیارت شهدای گمنام این شهر رفت و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدای ادای احترام کرد.
 
در این سفر مردم مسجدسلیمان یک دست لباس بختیاری به وزیر اطلاعات اهدا کردند.
وزیر اطلاعات برای انجام سفر یک روزه صبح سه شنبه از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد خوزستان شد.
نظرات شما
پیشخوان