تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
حقیقت‌پور، مشاورعالی رئیس‌مجلس در گفت‎وگو با رویداد۲۴

احمدی‎نژاد نشان داد آمادگی ایستادن مقابل انقلاب، نظام و رهبری را دارد

حقیقت‌پور نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، معتقد است که شخصیت واقعی احمدی‌نژاد اکنون برای همه مردم آشکار شده است و حتی حامیان سرسخت او هم دیگر تاب و تحمل رفتارهای او را ندارند که به نظر می‌رسد قوه قضاییه هم سریعا به این نتیجه برسد که باید او را احضار و با او برخورد کند.
احمدی‎نژاد نشان داد آمادگی ایستادن مقابل انقلاب، نظام و رهبری را دارد
رویداد۲۴-حقیقت‌پور نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، معتقد است که شخصیت واقعی احمدی‌نژاد اکنون برای همه مردم آشکار شده است و حتی حامیان سرسخت او هم دیگر تاب و تحمل رفتارهای او را ندارند که به نظر می‌رسد قوه قضاییه هم دیگر به این نتیجه برسد که باید او را احضار و با او برخورد کند.

«احمدی‌نژاد به دنبال مهندسی کردن انتخابات در سال 88 بود»، «احمدی‌ یک ضد انقلاب تمام عیار است.» و... این‌ها بخشی از سخنان افرادی است که روزی تمام قد از محمود احمدی‌نژاد حمایت کردند و اعتبار و آبروی خود را صرف او کردند. 

به قول خیلی‌ها، این‎روزها احمدی‌نژاد به سیم آخر زده است و برایش فرقی ندارد که چه می‌گوید، چه کار می‌کند و چه جایگاهی دارد. او شدیدا از اینکه قدرت را از دست داده، در انتخابات اخیر رد صلاحیت شده و یارانش به دادگاه و محاکمه کشیده شده‌اند جری شده و سعی می‌کند تا با هر شیوه و روشی که شده است، از سیاست نخ نما شده فرار به جلو استفاده کند. 

احمدی‌نژاد اما پا را فراتر از حد معمول گذاشته و در نامه‌ای به رهبر انقلاب، خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام و برکناری رئیس‌ قوه‌قضاییه شده است. اسحاق‌جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری اخیرا در سخنانی نسبت به تحرکات اخیر احمدی‌نژاد واکنش نشان داد و گفت: «از مقطعی به من توصیه به سکوت کردند و من هم گفتم چشم، ولی الان سر تا ذیل حکومت را به بحث گرفته و می گویند انتخابات زودهنگام و بدون مهندسی برگزار شود. وقتی نگذاشتید اقدامات او گفته شود الان باید به این حرف‌ها جواب بدهید البته اگر لازم باشد من موتور را مجدد روشن می کنم.»

منصورحقیقت‌پور، نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی،در گفت‌وگو با رویداد۲۴، با اشاره به تحرکات اخیر محموداحمدی‌نژاد و اعلام برائت حامیان‌اش از او، گفت: درک مردم از شخصیت و شناخت ویژگی‌های او، یک طیفی از درجات را دارد. یک بخشی مانند من و امثال من که زود متوجه شدیم و باعث شد تا علاوه بر برخورد از برخی مناصبی که داریم هم عزل شویم. اما برخی هم گذاشتند برای 8 سال بعد که متوجه اقدامات و تحرکات او شوند. 

این فعال سیاسی با بیان اینکه اکنون هم جای خوشحالی دارد که برخی بالاخره متوجه شخصیت احمدی‌نژاد شدند، تصریح کرد: خدا را شاکریم که فرصتی پیش آمد تا این افراد مجددا حقیقت را پیدا کنند. واقعیت مطلب این است که شخصیت احمدی‌نژاد افت و خیزهای فراوانی داشته است. او زمانی خود را شمشیر برنده‌ی نظام و انقلاب برای اجرای عدالت و اهداف نظام معرفی کرد، اما یک زمانی هم در مقابل ولی فقیه ما ایستاده است. 

حقیقت‌پور با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد اکنون طینت و شخصیت واقعی خود را به همگان نشان داده‌ است، خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد نشان داده که آمادگی کامل دارد تا در مقابل انقلاب، نظام، رهبری بایستد. این رفتارها برای بسیاری از افراد و حتی آن‌هایی که روزی حامی سرسخت او بودند، قابل تحمل و دفاع نیست. همان‌هایی که به او رای دادند و از او حمایت کنند تا شمشیر برنده انقلاب در مقابل دشمنان باشد اما اکنون که می‌بینند این شمشیر دست خود را می‌برد، قطعا مردم این شمشیر را خورد می‌کنند.

نماینده سابق مردم اردبیل، با بیان اینکه ممکن است برخی از حامیان احمدی‌نژاد، در همان سال‌ها به شخصیت واقعی ایشان پی نبرده بودند، گفت: آقای احمدی‌نژاد دوره اول ریاست جمهوری با دوره دوم ریاست‌جمهوری فرق دارند. احمدی‌نژاد دوره اول یک انسان ساده زیست و به ظاهر عدالت‌گرا بود و با شخصیت دوره دوم ریاست‌جمهوری‌اش کاملا تفاوت داشت. 

مشاور عالی رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قوه قضاییه و برخی از مسئولان فعلا مقداری احترام او را نگه داشته‌اند، تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم چرا با او برای رفتارها و تحرکاتش برخورد نمی‌شود، اما طبیعتا قوه قضاییه هم به این نتیجه می‌رسد که کم کم او را احضار و با او برخورد کند. این هم البته سنت خوبی در نظام ما نیست که تقریبا اکثر روسای جمهور ما به این روز بیافتند. به هر حال امیدوارم که ایشان به زودی هدایت شوند. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
درحال حاصر ازاحمدی نژاد پاکتر ندارین
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان