تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷

جوانان مدافع حرم مانع جدی در برابر تحجر و خشونت داعش هستند

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: استکبار از اینکه سرمایه‌های ارزشمند انقلاب امروز تکثیر شده و جوانان مدافع حرم مانع جدی در برابر تحجر و خشونت داعش هستند، عصبانی است.

رویداد۲۴-نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: استکبار از اینکه سرمایه‌های ارزشمند انقلاب امروز تکثیر شده و جوانان مدافع حرم مانع جدی در برابر تحجر و خشونت داعش هستند، عصبانی است.سعید جلیلی در دیدار با برخی از دانشجویان با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: دشمنان به صراحت بیان می کنند که نمی‌توانند محبوبیت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه را تحمل کنند و عصبانی هستند که در دهه ۹۰ جوانان ما با همان شور دهه ۶۰ مصمم به مبارزه با مزدوران آنها هستند و جان خود را هم در این راه فدا می‌کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: برای دشمنان قابل تحمل نیست که شهدای مدافع حرم به عنوان جوانان دهه ۹۰، همان پرچم عزت و آزادی خواهی ملت‌ها را مانند جوانان دهه ۶۰ به اهتزاز در آورده‌اند.

وی افزود: استکبار از اینکه سرمایه‌های ارزشمند انقلاب امروز تکثیر شده و جوانان مدافع حرم مانع جدی در برابر تحجر و خشونت داعش هستند، عصبانی است. آنها از اینکه جوانان ما با پیروی از ولایت مدافع امنیت، آزادی و آزاد فکری در منطقه هستند نگرانند و به همین دلیل دنبال اتهامات واهی به انقلاب اسلامی هستند.

جلیلی با بیان اینکه اگر نتانیاهو، ترامپ، ترزامی و بن سلمان ما را به «سلطه جویی منطقه‌ای» متهم می‌کنند برای آن است که دفاع رهبری و مردم ما از مردم مظلوم فلسطین را «سلطه جویی منطقه‌ای» می‌نامند، اظهار کرد: آنها دفاع از کشورهای منطقه را در برابر اشغالگری امریکا «سلطه جویی منطقه‌ای» می دانند، آنها مبارزه با پیاده نظام امریکا و رژیم صهیونیستی چون داعش را «سلطه جویی منطقه‌ای» می‌خوانند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: کسانی که جمهوری اسلامی را هم نوا با امریکا و اسلام امریکایی متهم به «سلطه جویی منطقه‌ای» می‌کنند آیا نباید از این تحلیل خود احساس شرم کنند؟ آیا تحلیل‌های همسو با امریکا و اسلام امریکایی را می‌توان بیان صادقانه از توصیف وضع موجود تلقی کرد؟ کسانی که چنین جملاتی را بیان می‌کنند باید در پیشگاه شهدا استغفار کنند و از خانواده محترم شهدای حرم عذرخواهی کنند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان