تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

آغاز سریال های ماه رمضان از امشب در آنتن شبکه 3

شبکه سه سیما از امشب سریال رمضانی «رهایم نکن» را به روی آنتن می‌برد و شبکه‌های یک و دو نیز از فردا شب سریال‌های مناسبتی خود را پخش خواهند کرد.

رویداد۲۴-شبکه سه سیما از امشب سریال رمضانی «رهایم نکن» را به روی آنتن می‌برد و شبکه‌های یک و دو نیز از فردا شب سریال‌های مناسبتی خود را پخش خواهند کرد.سریال‌های «سر دلبران» به کارگردانی محمد حسین لطیفی از شبکه یک، «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری از شبکه دو و «رهایم نکن» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور از شبکه سه پخش خواهند شد.

پخش اولین سریال هر شب از شبکه سه سیما خواهد بود و پس از آن به ترتیب سریال‌های شبکه‌های دو و یک روی آنتن می‌روند.

در ماه رمضان امسال شبکه آی‌فیلم سه سریال را بازپخش می‌کند و شبکه شما هم سریال گمگشته را برای پخش در نظر گرفته است.

«سرّ دلبران» ​در شبکه یک سیما

سریال «سرّ دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.

برزو ارجمند، محمد کاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، متین سادات ستوده، جعفر دهقان، بهار ارجمند، حسام حسنی، کامران تفتی، نگار عابدی، فرخ نعمتی، جهانبخش سلطانی، شهین تسلیمی، شهرام عبدلی، رابعه مدنی، رضا توکلی، محمد الهی، مختار سائقی، افسانه کمالی، فاطمه شکری، نصرت میر عظیمی بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

داستان این سریال درباره یک روحانی (برزو ارجمند) است که وارد محله‌ای در یزد می‌شود و در آنجا درگیر ماجراهای پیچیده‌ای می‌شود.

محمد حسین لطیفی کارگردان سریال «سر دلبران» پیش از این نیز کارگردانی سریال‌های «دودکش»، «صاحبدلان»، «نردبام آسمان» و «پادری» را برای ماه مبارک رمضان عهده‌دار بوده است.


«بچه مهندس» در شبکه دو سیما

سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از روز پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و تکرار آن ۹ صبح، ۱۶:۱۵ و ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

پیش از این، سریال «پدر» به عنوان مجموعه رمضانی شبکه دو معرفی شده بود که بنا بر اعلام معاونت سیما سریال «بچه مهندس» که در شبکه پنج سیما در حال تولید بود، جایگزین آن شد.

پرویز پورحسینی، بهناز جعفری، محمد کاسبی، ساناز سعیدی، بهاره رهنما، برزو ارجمند، اندیشه فولادوند ،کریم اکبری مبارکه،نفیسه روشن، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، سلمان فرخنده، فرزین محدث، مریم خدارحمی، سیاوش چراغی‌پور، حمید شریف زاده، هاله گرجی، افشین نخعی، افشین سنگ چاپ، طوفان مهردادیان، شهروزابراهیمی، کریم قربانی، بهار نوحیان، مهرناز بیات، بهرام سروری‌نژاد، ساعد هدایتی، فرخنده فرمانی زاده، فرج الله گل سفیدی، شیدا یوسفی، سمانه حبیب پور، علی برقی، و بازیگران کودک یوناتدین، نیوشا علیپور و آریا نرج آبادی در سریال «بچه مهندس» ایفای نقش کرده‌اند.

داستان سریال «بچه مهندس» در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود.


«رهایم نکن» در شبکه سه سیما

سریال «رهایم نکن» در ۲۸ قسمت به تهیه‌کنندگی علی پورکیانی و کارگردانی محمدمهدی عسگرپور از چهارشنبه (۲۶اردیبهشت ماه) ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.  

امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی‌پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی و ... در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان «رهایم نکن» درباره رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه‌دار می‌شود.

محمد مهدی عسگرپور کارگردان «رهایم نکن» پیش از این سریال «جراحت» را برای پخش در ماه مبارک رمضان کارگردانی کرده است و سریال‌های دیگری مانند «نفس گرم»، «گل‌های گرمسیری» و... را در کارنامه خود دارد.


«۳۰ سریال» در شبکه چهار سیما

«۳۰ سریال» با نمایش و تحلیل ۳۰ سریال شاخص رمضانی از پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) ساعت ۱۷ پخش می‌شود.

در قسمت دوم از مجموعه تلویزیونی که روز جمعه (دوم ماه مبارک رمضان ) پخش می‌شود، مجموعه ۱۵ قسمتی «همراز» به کارگردانی سامان مقدم که در سال ۸۱ پخش شده در قالب یک قسمت پخش و بررسی می‌شود.

«برادر» و «ملکوت» و «زیرزمین» در شبکه آی فیلم

سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار در ماه رمضان ۱۳۹۵ از شبکه دو سیما پخش شده و اکنون در جدول پخش کانال فارسی آی فیلم قرار گرفته است.

ماجرای سریال از آنجا شروع می‌شود که ناصر، یکی از پسران حاج کاظم، از جانب دشمنان پدرش اغفال می‌شود و به تجارت حاج‌کاظم که بر مبنای حمایت از تولید ملی و فروش برنج ایرانی است، لطمه می‌زند. حاج‌کاظم پهلوان و تاجر خیری است که به همراه دخترش، که خبرنگاری پرجنب‌وجوش است و پسر دیگرش مسعود، علیه واردات برنج‌های قاچاق و تاریخ‌مصرف‌گذشته و مسموم به بازار فعالیت می‌کند.

حسن پورشیرازی، حسین یاری، لیلا اوتادی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، سوگل طهماسبی، مجید واشقانی، پوراندخت مهیمن، سهیلا رضوی، کاوه خداشناس و رضا توکلی از بازیگران این سریال هستند.

«برادر» از جمعه (۲۸ اردیبهشت) هر شب ساعت ۲۳ پخش می‌شود و تکرار آن ساعت‌های ۷ صبح و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

همچنین آی‌فیلم فارسی سریال «ملکوت» ساخته محمدرضا آهنج را در ماه مبارک رمضان به‌نمایش می‌گذارد که اولین بار در ماه رمضان سال ۱۳۸۹ پخش شد.

داستان این سریال درباره حاج‌فتاح سلطانی (محمدرضا شریفی‌نیا) پس از تصادف دچار مرگ مغزی می‌شود و به جهان ملکوت می‌رود. فرشته‌ای (کوروش تهامی) به سراغش می‌آید تا به گناهان او رسیدگی کند... .

پروانه معصومی، ایرج نوذری، رضا رویگری، فریبا متخصص، مهشید افشارزاده، نیما شاهرخ‌شاهی، علی دهکردی، فخرالدین صدیق‌شریف، آهو خردمند، کمند امیرسلیمانی، رز رضوی و ترلان پروانه از دیگر بازیگران این مجموعه‌اند.

«ملکوت» از سی‌ویکم اردیبهشت‌ ماه هر روز ساعت ۱۸ پخش می‌شود و تکرار آن  در ساعت‌های ۲ بامداد و ۱۰ صبح خواهد بود.

سریال «زیرزمین» که ماه رمضان سال ۱۳۸۵ از شبکه سه سیما پخش شد، در باکس ساعت ۱۶ آی‌فیلم فارسی قرار گرفت.

«زیرزمین» به نویسندگی علیرضا بذرافشان، درباره سه دوست است که با سند جعلی یک زمین را به یک فرد سرمایه‌دار می‌فروشند و از او کلاهبرداری می‌کنند اما یکی از آنها پول‌ها را می‌گیرد و قصد دارد تا سهم دو نفر دیگر را هم برای خود بردارد.

فتحعلی اویسی، بهاره رهنما، ابوالفضل پورعرب، مهتاج نجومی، سروش صحت، مریم کاویانی، مهران رجبی، رضا توکلی، صدرالدین حجازی، عمار تفتی و فرناز رهنما در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

سریال «زیرزمین» در ماه رمضان هر روز ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های ۲۴ و ۸ صبح روز بعد خواهد بود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان