تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

صبوریان: هیات های ورزشی باید ارتباط دوسویه با تولیدکنندگان داخلی داشته باشند

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی حمایت از جوانان و نخبگان برای راه اندازی کسب و کاری مفید که به تولید محصولات با کیفیت بیانجامد را گام بلند برای تحقق این شعار اعلام کرد و گفت: باید به جوانان نخبه و شایسته انگیزه لازم تزریق شود تا بتوانند با ارائه طرح های خود و حمایت های ما آسان ترین راه را برای تولید کالای باکیفیت ایرانی پیدا کنند.

رویداد۲۴-مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی حمایت از جوانان و نخبگان برای راه اندازی کسب و کاری مفید که به تولید محصولات با کیفیت بیانجامد را گام بلند برای تحقق این شعار اعلام کرد و گفت: باید به جوانان نخبه و شایسته انگیزه لازم تزریق شود تا بتوانند با ارائه طرح های خود و حمایت های ما آسان ترین راه را برای تولید کالای باکیفیت ایرانی پیدا کنند. کوروش صبوریان با بیان اینکه پس از اعلام شعار سال از سوی مقام معظم رهبری وظیفه همه گانی است که تلاش کنند تا این کلام در حد یک شعار باقی نمانده و در هر زمینه ای محقق شود گفت: حوزه ورزش و جوانان کشور نیز بستری مناسب است که باید برای تحقق این شعار در آن کوشا باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه گاهی مصرف کالای باکیفیت‌تر خارجی در کوتاه‌مدت احتمالا سودمند است ولی در بلندمدت آسیب این انتخاب متوجه کل کشور خواهد بود گفت: در صورت حمایت از تولید کنندگان داخلی این مشکل کوچک نیز برطرف می شود.
وی با اعلام اینکه برای پیداکردن راهکارهای تحقق کامل این شعار، کارگروهی در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تشکیل شد، گفت: تا کنون در این باره با تشکیل جلسات متعدد به نتایج خوبی دست یافته ایم.
صبوریان خرید کالای ایرانی برای هیئت های ورزشی استان و تیم ها را اولین گام تحقق این شعار برشمرد و گفت: به همین دلیل کلیه هیئت های ورزشی استان را ملزم کردیم تا نیازهای ورزشکاران خود را از تولیدکنندگان داخلی تامین کنند. همچنین آنها را به ارتباط دوسویه با تولیدکنندگان جهت برطرف کردن نواقص و کاستی ها تشویق کردیم.
وی با بیان اینکه در مواردی کالای مورد نیاز یک ورزشکار، نمونه داخلی وجود ندارد اظهار داشت: باید بستر تولید همه کالاها در کشور مهیا شود. در اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی از ظرفیت های موجود و منابع در اختیار جهت بررسی راهکاری برای ایجاد این بستر استفاده خواهیم کرد و از مبتکران دعوت به عمل آوردیم تا با ارائه طرح های خود جهت جذب سرمایه گذار خصوصی به این بخش بتوانیم موانع را برطرف کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی حمایت از جوانان و نخبگان برای راه اندازی کسب و کاری مفید که به تولید محصولات با کیفیت بیانجامد را گام بعدی برای تحقق این شعار اعلام کرد و گفت: باید به جوانان نخبه و شایسته انگیزه لازم تزریق شود تا بتوانند با ارائه طرح های خود و حمایت های ما آسان ترین راه را برای تولید کالای باکیفیت ایرانی پیدا کنند.
وی در خاتمه در خصوص اقدامات اداره کل ورزش و جوانان برای بازی های آسیایی و پارا آسیایی 2018 با اشاره به تشکیل ستادی در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ما برای درخشش بیشتر ورزشکارانمان در جاکارتا، جلسات متعددی جهت بررسی ظرفیت ها تشکیل دادیم. کارشناسان این حوزه افرادی که شانس دریافت مدال هستند را شناسایی کردند. همه مسائل و مواردی که می تواند بر افزایش شانس مدال آوری آنها تاثیر بگذارد را نیز بررسی و برای احصا آنها برنامه ریزی کرده ایم.
صبوریان چند جانبه بودن عوامل موثر بر موفقیت ورزشکاران را مهم دانست و افزود: برای امور تغذیه، روانشناسی و بدنسازی ورزشکارانمان علاوه بر امور ورزشی و تمرینات آنها با کارشناسان خبره مشورت کرده ایم و تحت نظارت بهترین متخصصین علوم ورزشی و تغذیه ای برنامه ها را پیش می بریم.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان