تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

ترابیان: ماموریت فوتسال ایران استانداردسازی و بهبود فوتسال آسیا است

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گقت: ماموریت فوتسال ایران استانداردسازی و بهبود فوتسال آسیا است. همیشه فوتسال ایران پیشقدم و در خط مقدم فوتسال بوده و AFC همیشه فوتسال ما را الگوی آسیا قرار داده است.

رویداد۲۴-رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گقت: ماموریت فوتسال ایران استانداردسازی و بهبود فوتسال آسیا است. همیشه فوتسال ایران پیشقدم و در خط مقدم فوتسال بوده و AFC همیشه فوتسال ما را الگوی آسیا قرار داده است. عباس ترابیان در قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال که با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد،‌ گفت: ایران واگن اول فوتسال آسیا است. تمامی فوتسال آسیا از ما پیروی می‌کند و توانایی فوتسال ایران را می‌دانند.

وی گفت: ماموریت فوتسال ایران استانداردسازی و بهبود فوتسال آسیا است. همیشه فوتسال ایران پیشقدم و در خط مقدم فوتسال بوده و AFC همیشه فوتسال ما را الگوی آسیا قرار داده است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: در حال حاضر AFC از ایران خواسته که در بخش استانداردسازی باشگاه‌ها پیشقدم باشد و این استانداردسازی باید هر چه زودتر انجام شود. AFC همیشه می‌گوید فوتسال ایران همیشه جزو برترین‌های جهانی بوده و باید الگوی به تمام معنا باشد، ایران را به عنوان اولین کشوری که لیگ را در آسیا برگزار کرده می‌شناسند.

ترابیان گفت:‌ در بحث استانداردسازی باشگاه‌ها 5 مورد وجود دارد. 1- بحث فنی و پرسنلی بر اساس استانداردهای روز 2- شفافیت مالی (باشگاه‌ها) باید دارای تراز مالی سالیانه باشد. 3- تیم‌های پایه (زیر 18 سال) باید به صورت حتمی برای هر تیم لیگ برتری ایجاد شود. 4- باید جای مسابقات و تمرینات استاندارد و همراه با قرارداد سالانه باشد. 5- در بحث حقوقی باید قرارداد بازیکنان و عوامل مشخص باشد.

وی در پایان گفت: از این به بعد باید هر باشگاه یک نفر را به عنوان رابط بر خط (رابط اینترنتی) که با کمیته فوتسال در ارتباط است قرار دهند.

نظرات شما
پیشخوان