تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

برخورد قاطع با عوامل تبانی قاچاق در جهت حمایت از کالای ایرانی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح جهت حمایت از کالای ایرانی باید با عوامل تبانی و قاچاقچیان قاطع برخورد کند.

رویداد۲۴-رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح جهت حمایت از کالای ایرانی باید با عوامل تبانی و قاچاقچیان قاطع برخورد کند.سید محمدرضا بحرالعلوم در جلسه اداری سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر از کارکنان این سازمان در استان به‌خاطر تلاش و فعالیّت مضاعف در سال ۹۶ تقدیر کرد و افزود: همانطور که بارها گفته ایم سازمان قضایی نیروهای مسلح سازمانی الگو و نمونه در بین دیگر سازمان‌هاست و در همین راستا باید سعی کنیم، امورات محوله را به نحو احسن انجام دهیم تا موجب رضایت الهی باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح در راستای انجام وظیفه خود جهت حمایت از کالای ایرانی باید با عوامل تبانی با قاچاقچیان سریع و قاطع برخورد کند زیرا این موضوع باعث ضربه به تولید داخلی و بیکاری کارگران می شود.

بحرالعلوم با اشار به توجه رئیس سازمان قضایی کل کشور به مسائل و امور فرهنگی نیز اظهار کرد: ما هم در این خصوص تلاش و همت بیشتری صرف کرده و امسال را با برپایی اردوی زیارتی و سیاحتی برای سربازان وظیفه شروع کرده ایم و در نظر داریم برنامه های مدون فرهنگی سازمان را  به صورت منظم اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بهره وری سازمانی نتیجه عملکرد جمعی کارکنان است و انتظار می رود که  بهتر از سال قبل عمل کنیم که این امر جز با تلاش همکاران محقق نمی شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان