تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

لزوم اطلاع‌رسانی عملکرد واحدهای قضایی به مدیران

اولین نشست شورای معاونان دادگستری کل استان تهران در سال ۱۳۹۷ با حضور اعضا و به ریاست غلامحسین اسماعیلی در مجتمع قضائی امام خمینی(ره) برگزار شد.

رویداد۲۴-اولین نشست شورای معاونان دادگستری کل استان تهران در سال ۱۳۹۷ با حضور اعضا و به ریاست غلامحسین اسماعیلی در مجتمع قضائی امام خمینی(ره) برگزار شد.غلامحسین اسماعیلی در ابتدای این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امید است با بهره‌‌مندی از فیوضات ماه رجب و شعبان و آمرزش گناهان وارد ماه رمضان، ماه ضیافت الهی شویم.

وی بار دیگر موضوع رعایت نظم و انضباط اداری از سوی همکاران را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: رعایت نظم و ترتیب در محیط اداری یک ضرورت شرعی است و در صورت تخطی از این امر مهم، در روز قیامت باید پاسخگو باشیم، لذا لازم است مراتب مرتباً به قضات و کارمندان گوشزد شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن اشاره به مشکلات و گرفتاری‌های عدیده مردم در جامعه اظهار داشت: تنها راه رفع این مشکلات، داشتن روحیه جهادی است. به عبارت دیگر، با به‌‌‌کارگیری کلیه ظرفیت‌های موجود و بهره‌مندی از تمامی امکانات، با یک کار جهادی می‌توان در این عرصه موفق شد.

اسماعیلی، مقوله اطلاع‌‌‌رسانی را بسیار مهم و حساس برشمرد و تصریح کرد: در تشکیلات قضایی، اقدامات بی‌شماری صورت می‌گیرد که هم مدیران قضایی استان و هم ستاد قوه قضائیه بعضاً نسبت به آنها بی‌‌‌اطلاع هستند که این ناشی از ضعف در اطلاع‌رسانی است، لذا می‌طلبد عملکردهای مثبت در واحدهای قضایی به صورت مرتب و همراه با تحلیل لازم به مبادی ذیربط منعکس شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان