تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

افشانی وعده تعامل بیشتر با شورا داده است

محمد علیخانی با بیان این مطلب که "افشانی وعده تعامل بیشتر با شورا را داده است" اظهار داشت: در گذشته کم‌رنگ بود و نظرات تخصصی کمیسیون‌ها گرفته نمی‌شد و شاهد تعامل مناسبی با شورا نبودیم.

رویداد۲۴-محمد علیخانی با بیان این مطلب که "افشانی وعده تعامل بیشتر با شورا را داده است" اظهار داشت: در گذشته کم‌رنگ بود و نظرات تخصصی کمیسیون‌ها گرفته نمی‌شد و شاهد تعامل مناسبی با شورا نبودیم.محمد علیخانی (عضو شورای شهر تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جزئیات تغییراتی که محمدعلی افشانی در شهرداری تهران ایجاد خواهد کرد، گفت: جلسات متعددی با آقای افشانی و بقیه کاندیداها داشتیم و در این جلسات، سوالاتی که اعضا داشتند را با ایشان مطرح کردیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر، در تشریح مذاکراتی که با شهردار جدید تهران داشته‌اند، افزود: یکی از مهمترین مسائلی که در این جلسات به آن پرداختیم بحث تعامل میان شورا و شهرداری بود. امری که پیش از این در دوران شهردار قبلی کمتر به آن پرداخته شده بود. تعامل با شورا در گذشته کم‌رنگ بود و نظرات تخصصی کمیسیون‌ها گرفته نمی‌شد و شاهد تعامل مناسبی با شورا نبودیم، اما آقای افشانی اظهار کردند که با شورا تعامل  خواهد داشت.

علیخانی با بیان اینکه شهردار جدید روی قانون تاکید داشته و اصل را رضایت مردم و قانون می‌داند، ادامه داد: یکی از موضوعاتی در گذشته مغفول مانده و جو ناامیدی در میان رای دهندگان ایجاد کرده بود، بی‌توجهی به مطالبات مردم در شهرداری بود. البته این نظر شخصی من است شاید بعضی‌ اعتقاد داشته باشند که دوره نجفی بهترین زمان بود.

وی ادامه داد: نجفی با انتصابات خود در شهرداری فضای نا امیدی ایجاد کرد و افرادی ناآشنا با سیستم شهرداری را از بیرون روی کار آورد و از سوی دیگر تصمیماتی گرفت که به شدت در سیستم نارضایتی ایجاد کرده و به شهرداری آسیب زد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان