تاریخ انتشار: ۲۰:۴۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

جهانبخش: ترکیه و یونان به تیم های پرتغال و اسپانیا خیلی نزدیک هستند

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی های دوستانه ایران پیش از جام جهانی می‌گوید ازبکستان تیمی است که به دلیل بازی فیزیکی خیلی می‌تواند به ما کمک کند. همچنین ترکیه و یونان به علت این که در اروپا بازی می کنند به تیم های پرتغال و اسپانیا خیلی نزدیک هستند.

رویداد۲۴-بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی های دوستانه ایران پیش از جام جهانی می‌گوید ازبکستان تیمی است که به دلیل بازی فیزیکی خیلی می‌تواند به ما کمک کند. همچنین ترکیه و یونان به علت این که در اروپا بازی می کنند به تیم های پرتغال و اسپانیا خیلی نزدیک هستند. علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران گفت: بعد از مدتی که تیم ناقص بود بچه ها امروز رسیدند. تیم روحیه خوبی دارد. تمرینات را با تمام قوا شروع می‌کنیم و این روند را باید تا جام جهانی ادامه دهیم.

او ادامه داد: شرایط کامل تمرین‌کردن را دارم و از امروز همه بچه‌ها محکم ادامه می‌دهیم.

جهانبخش گفت: هروقت بتوانم برای تیم ملی بازی کنم، تمام تلاشم را می کنم و اگر اینها با گل و پاس گل همراه شود زیباتر می‌شود.

او درباره بازیهای دوستانه پیش روی تیم ملی اظهار کرد: کادر فنی نسبت به نیازی که ما داشتیم این بازی ها را آماده کردند. قطعا پیش بینی‌شان این بوده که ما بتوانیم محک جدی بخوریم. ازبکستان تیمی است که به دلیل بازی فیزیکی خیلی می‌تواند به ما کمک کند. همچنین ترکیه و یونان به علت این که در اروپا بازی می کنند به تیم های پرتغال و اسپانیا خیلی نزدیک هستند.

نظرات شما
پیشخوان