تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

اینیستا: مسی توپ طلا گرفت، انگار خود من گرفتم

ستاره آبی اناری ها مسی را بهترین بازیکنی می‌داند که تا الان دیده است و به عذرخواهی فرانس فوتبال هم از او واکنش نشان داد.

رویداد۲۴-ستاره آبی اناری ها مسی را بهترین بازیکنی می‌داند که تا الان دیده است و به عذرخواهی فرانس فوتبال هم از او واکنش نشان داد. آندریس اینیستا یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال جهان به شمار می‌آید که توانست با پیراهن بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی‌های درخشانی را به نمایش بگذارد و عنوان‌ها و افتخارات زیادی هم به دست آورد.
اینیستا با وجود آن که جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلا قرار گرفت اما در نهایت نتوانست این جایزه را به دست آورد.
اینیستا درباره عذرخواهی فرانس فوتبال از او به خاطر این که توپ طلا را کسب نکرد، گفت: نباید فرانس فوتبال از من عذرخواهی می‌کرد. من به همراه مسی و ژاوی به عنوان سه نامزد نهایی روی سن رفتم و ارزش این برای من وصف ناشدنی است. دستیابی مسی به توپ طلا درست مانند برنده شدن خود من بود. حضور سه بازیکن از بارسلونا به عنوان سه نامزد نهایی تکرار نشدنی خواهد بود و به خوبی نشان داد که بارسلونا چه باشگاه بزرگی است. این مهم‌تر از هر چیزی است.
هافبک آبی‌اناری‌ها درباره مسی گفت: مسی بهترین بازیکنی است که تا الان دیده‌ام و هیچ بازیکن دیگری مانند او نیست.
او درباره این سوال که آیا عادلانه است که کریستیانو رونالدو همچون مسی ۵ توپ طلا به دست آورد، اینگونه پاسخ داد: جایزه توپ طلا کل فوتبال نیست بلکه جزئی از آن است. برای دادن این جایزه رای‌گیری می‌شود و طبیعی است که همه اشخاص یک نظر نداشته باشند. توپ طلا براساس رای‌گیری است و نه عملکرد بازیکنان.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان