تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۷

رونمایی از جلد جدید کتاب «جام جهانی در جوادیه»/ حمایت هنرمندان و ورزشکاران از پویش«بخون، قهرمان شو!»

ین پویش با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و قابل اعتماد بودن نوجوان با همکاری مرکز اوج کودک و نوجوان، فدراسیون فوتبال، انتشارات قدیانی، شبکه امید و اپلیکیشن طاقچه برپا شده است.

رویداد۲۴-ین پویش با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و قابل اعتماد بودن نوجوان با همکاری مرکز اوج کودک و نوجوان، فدراسیون فوتبال، انتشارات قدیانی، شبکه امید و اپلیکیشن طاقچه برپا شده است. روز گذشته، در حاشیه مراسم آئین بدرقه و رونمایی سرودهای تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی 2018 در تالار وحدت، مسابقۀ کتابخوانی «بخون، قهرمان شو!» با آیین رونمایی از جلد جدید کتاب «جام جهانی در جوادیه» نوشته داوود امیریان کار خود را آغاز کرد و مورد استقبال ورزشکاران و اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفت.

قهرمان شو!»،در این مراسم افراد برجسته ای چون مهدی تاج، محمدرضا داورزنی، عبدالجبار کاکایی، محمود پاک نیت، جلال امیدیان، پویا امینی، شراره رخام، سعید امیرسلیمانی، خداداد افشاریان، فریدون اصفهانیان و... حضور پیدا کردند و با امضاء قاب جلد این کتاب حمایت خود را از این مسابقه کتابخوانی اعلام کردند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته این مسابقۀ کتابخوانی به مناسبت جام جهانی 2018 از ابتدای خرداد تا پایان تیرماه ویژه نوجوانان دختر و پسر برگزار خواهد شد و علاقمندان پس از تهیه کتاب جدید و دریافت کد شرکت در مسابقه که پشت جلد کتاب جدید هک شده است می توانند با مراجعه به سایت ghahremansho.ir در این مسابقه شرکت کنند.

این پویش با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و قابل اعتماد بودن نوجوان با همکاری مرکز اوج کودک و نوجوان، فدراسیون فوتبال، انتشارات قدیانی، شبکه امید و اپلیکیشن طاقچه برپا شده است.

نظرات شما
پیشخوان