تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
رایزنی برای جذب نیروی جدید در شهرداری ادامه دارد؛

سازمان بازنشستگی شهرداری تهران کماکان مشغول استخدام +سند

پس از انتشار خبر درخواست استخدام چندتن از نزدیکان مدیران کشور در رسانه‌ها که به عنوان ژن خوب شناخته می‌شوند، سند دیگری به دست رسیده که نشان می‌دهد روند استخدام‌ها همچنان ادامه دارد.
سازمان بازنشستگی شهرداری تهران کماکان مشغول استخدام +سند

رویداد۲۴ هفته گذشته انتخاب شهردار تهران مهمترین خبر شهرداری نبود، خبر استخدام فرزندان و اقوام برخی از مدیران نیز آنقدر اهمیت داشت که در میان اخبار انتخاب شهردار تهران، سرپرست شهرداری و معاون منابع انسانی شهرداری و اعضای شورای شهر و رییس سازمان بازنشستگی را به واکنش واداشت.

خبر این بود که چند از فرزندان مدیران قرار است در شهرداری استخدام شوند. آنگونه که سند منتشر شده نشان می‌داد این افراد قرار بوده با رتبه‌های ۱۷ و ۱۸ (معادل بیش از ۱۵ سال سابقه و تحصیلات مناسب) در سازمان بازنشستگی تهران استخدام شوند.

هرچند مدیران ارشد شهرداری از جمله حسینی مکارم و ابراهیم شیخ و مهدی قاسمی موضوع را در فضای پرابهام و پرتناقض تکذیب کردند اما ورود سازمان بازرسی به ماجرا نشان می‌داد به علت مغایرت این استخدام‌ها با قوانین شهرداری موضوع حقیقت داشته است و انتشار سند در رسانه‌ها موجب جلوگیری از این استخدام شده است، با این همه خبرنگار رویداد۲۴ کسب اطلاع کرده، با وجود دستور صریح معاون منابع انسانی شهرداری مبنی بر عدم جذب نیرو در شهرداری، روند استخدام‌ها همچنان ادامه دارد.

خبرهایی که از سازمان بازنشستگی منتشر شد، حاکی از آن بود که معاون منابع انسانی و مدیرکل حوزه ریاست این سازمان، لحظاتی بعد از انتشار خبر استخدام ژن‌های خوب تودیع و کنار گذاشته شدند؛ موضوعی که البته رییس سازمان بازنشستگی در گفت‌وگوی غیر رسمی با رویداد۲۴ آن را کاملا تصادفی خوانده بود و حسینی مکارم سرپرست سابق شهرداری با اظهار بی‌اطلاعی و اعلام اینکه «سازمان بازنشستگی مستقل از شهرداری است» گفته بود: «بنده پاسخگوی هرگونه استخدامی در منابع انسانی شهرداری در دوره سرپرستی خودم هستم و از استخدام در سازمان بازنشستگی بی‌خبرم»

ابراهیم شیخ معاون منابع انسانی شهرداری تهران و رییس هییت مدیره سازمان بازنشستگی اما معتقد است که «هیچ استخدامی بدون موافقت او امکان‌پذیر نیست اما امکان سوءاستفاده وجود دارد.»

حسن رسولی عضو شورای شهر تهران از مسئولان دیگری بود که موضوع استخدام‌ها را پیگیری می‌کرد و از معاون منابع انسانی شهرداری توضیح خواسته بود. شیخ در نامه‌ای که پاسخ به سوال رسولی خزانه‌دار شورای شهر بود، تاکید کرد «از زمان انتخاب شهردار جدید توسط شورای پنجم هرگونه اقدامات حوزه منابع انسانی تا اخذ نظر و اعلام سیاست‌های شهردار جدید متوقف شده است.»

با این همه سید امید توفیقی مدیرعامل شرکت عمران کارکنان شهرداری تهران در نامه‌ای به قاسمی مدیرعامل سازمان بازنشستگی درخواست جذب ۱۲ نیروی جدید داشته است. مضمون نامه نشان می‌دهد پیش از این با استخدام‌ها موافقت شده است؛ چه آنکه اطلاعات نامه حاکی از آن است که تاریخ شروع و همچنین رتبه نیز برای نیروها مشخص شده است.

پیگیری‌های خبرنگار ما از سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در نهایت منجر به گفتگو با مهدی قاسمی مدیرعامل این مجموعه شد که بنا درخواست ایشان مصاحبه منتشر نشد. رویداد۲۴ مجددا آمادگی خود را جهت انتشار توضیحات مدیران ارشد آن سازمان نسبت به استخدام‌های رخ داده اعلام می‌دارد.


دستور رایزنی برای جذب نیروی جدید در شهرداریسازمان بازنشستگی مشغول استخدام ژن خوب





دستور رایزنی برای جذب نیروی جدید در شهرداریسازمان بازنشستگی مشغول استخدام ژن خوب

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
من از پرسنل منطقه ۱۷ هستم بخدا خسته شدیم از اینهمه بی عدالتی در معاون منابع انسانی
محبوبه نادری فروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
با توجه به اینکه بیست سال از فوت همسرم می گذرد وحقوق ناچیز. مستمری با 5 فرزند بی کا ر که سی ودوساله است و بار ها به شهر داری وباز نشتگی گفتم تا کی با ید علی الحساب وام و و و بیکاری لیسانس. معماری دانشگاه تهران. ودچار بیماری اعصاب زمان قالیباف به او گفتم. گفتند استخدام نداریم ولی بعد فهمیدم. مرتب فک و فا میلهاشون. استخدام اونم در سطح مدیر حتی بهدکتر چمران که استاد خود پسر م بود گفتند استخدام نداریم به کجا باید پناه برد از بی عدالتی خرج سنگینو هزینه های تهران والا ما اجدادمان هم تهرانی بودند کاش سرخه ایی مشهدی سمنانی مال یه ده کوره ایی بودیم می رفتیم. خسته مان کردید پناه به خدا از این همه ظلم؟؟؟!!!
نظرات شما
پیشخوان