تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

پایان فعالیت خط مونتاژ هیوندای در ایران

از شواهد موجود، به نظر می‌رسد شرکت هیوندای پس از پژو-سیتروئن، به دلیل تحریم‌های آمریکا در ماجرای برجام، ایران را ترک می‌کند.
پایان فعالیت خط مونتاژ هیوندای در ایران

رویداد۲۴ هر چند این خبر به‌طور رسمی اعلام نشده است؛ ولی شواهد نشان می‌دهد که نمایندگان هیوندای هیچ طرح و برنامه ای برای فروش محصولات وارداتی خود ندارند و گویا محصولات مونتاژی این خودروساز کره‌ای هم قرار نیست در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

در پیامک ارسال‌شده به خریداران هیوندای النترا، تأکید شده است که جهت تعیین تکلیف ثبت نام این خودرو، از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ خرداد به نمایندگی محل ثبت نام مراجعه کنند. حال شنیده‌های غیر رسمی نشان از آن دارند از آن جایی که تولید و تحویل خودروی الانترا به دلایل خارج از اختیار این شرکت امکان‌پذیر نیست، این پیامک پیرو ماده ۲۴ قرارداد پیش‌فروش خودروهای کرمان موتور به مشتریان ارسال و از آن ها خواسته شده است نسبت به تعیین و تکلیف خودروی ثبت نامی خود اقدام کنند.

گفته می‌شود در صورت شرایط ضرب‌الاجلی مشتریانی که ثبت نام خود را تبدیل کرده یا انصراف داده باشند در اولویت ثبت نام و دریافت خودرو قرار خواهند داشت و اطلاع‌رسانی از شرکت کرمان موتور به آنان انجام خواهد شد.

همچنین تأکید شده است از آن جا که این شرکت هیچ نقشی در این روند نداشته، در نظر دارد شرایط ویژه‌ای در نظر بگیرد و از طریق بخشنامه سازمان فروش اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهد.

منبع: زومیت
نظرات شما
پیشخوان