تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

رونمايي گلکسی نوت ۹ سامسونگ، اواسط مرداد در نیویورک

پیش‌تر اعلام شده بود گلکسی نوت ۹ سامسونگ ۱۸ مرداد رونمایی می‌شود؛ اما حالا خبر دیگری منتشر شده است مبنی بر اینکه شاید این گوشی یک هفته زودتر و در روز ۱۱ مرداد معرفی شود.
رونمايي گلکسی نوت ۹ سامسونگ، اواسط مرداد در نیویورک

رویداد۲۴ بلومبرگ در آخرین گزارش خود اعلام کرده بود که گلکسی نوت 9 روز ۱۸ مرداد رونمایی می‌شود؛ اما توییت جدید Ice Universe ضمن تأیید این خبر، تاریخ احتمالی دیگری نیز برای رونمایی گلکسی نوت ۹ سامسونگ مشخص کرده است. 

Ice Universe ادعا می‌کند مراسم رونمایی گلکسی نوت ۹ سامسونگ ممکن است در تاریخ ۲ آگوست (‌۱۱ مرداد)‌ یا ۹ آگوست (۱۸ مرداد)‌ در نیویورک برگزار شود. این منبع خبری غیر رسمی در مورد زمان‌ عرضه‌ی گلکسی نوت ۹ به بازار تاریخی مشخص نکرده و تنها به محل رونمایی رسمی یعنی شهر نیویورک و تاریخ‌های احتمالی رونمایی اشاره کرده است. 

مقاله‌ی مرتبط:
تصاویر رندر گلکسی نوت 9 تفاوت اندک آن با نسل قبل را نشان می‌دهد
سامسونگ در نظر دارد پیش از رونمایی و عرضه‌ی محصولات اپل، گوشی هوشمند خود را روانه بازار کند تا به سهم بیشتری از بازار دست یابد. از نظر ظاهری، طراحی افقی دوربین دوگانه‌ی گلکسی نوت ۹ در قاب پشتی شباهت زیادی به دوربین گلکسی نوت ۸ دارد. ظرفیت باتری گلکسی نوت ۹ بین ۳۸۵۰ تا ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و انتظار می‌رود بر خلاف پرچم‌دار سال ۲۰۱۷، امسال شاهد سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر باشیم تا کاربر راحت‌تر بتواند با آن کار کند و در عین حال به نفع عمر باتری گوشی باشد. در کنار این جزئیات، انتظار داریم طراحی گلکسی نوت ۹ با نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی تا حد زیادی شبیه گلکسی نوت ۸ باشد و از قاب آلومینیومی بین دو پنل شیشه‌ای بهره ببرد. 

از نظر مشخصات فنی، این گوشی هوشمند شباهت‌هایی با گلکسی اس ۹ پلاس دارد و در بازار ایالات متحده با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام همراه خواهد بود؛ درحالی‌که در مدل مخصوص عرضه به سایر بازارهای بین‌المللی، از تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۱۰ هشت هسته‌ای بهره خواهد برد. تمامی نسخه‌های سفارش بازار ایالات متحده یا سایر بازارهای بین‌المللی از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت برخوردار هستند. هرچند ممکن است نسخه‌های ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی نیز توسط سامسونگ به بازار عرضه شود. گلکسی نوت ۹ از اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد که بعد از رونمایی، به‌سرعت به‌روز‌رسانی اندروید پی را دریافت خواهد کرد.

هما‌طور که پیش از این گفته شد، دوربین گلکسی نوت 9 سامسونگ از گلکسی اس 9 پلاس بهتر خواهد بود. گلکسی اس ۹ پلاس، اوایل سال جاری با توانایی تغییر اندازه دیافراگم لنز رونمایی شد. انتظار می‌رود گلکسی نوت ۹ نسخه‌ی ارتقاءیافته‌تری از این قابلیت را به همراه لنز دوربین ثانویه تله‌فوتو به نمایش بگذارد. البته کماکان انتظار داریم دوربین سلفی این گوشی هوشمند، ۸ مگاپیکسلی باشد. 

منبع: زومیت
برچسب ها: نیویورک ، بلومبرگ
نظرات شما
پیشخوان