تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۲۰ تير ۱۳۹۷

قدردانی وزیر نیرو و وزیر ارتباطات از برطرف شدن مشکل قطعی خطوط تلفن وزارت نیرو

مهندس رضا اردکانیان، وزیر نیرو و مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات به‌صورت جداگانه از پیگیری و تلاش کارشناسان فنی و مدیران شرکت مخابرات ایران در برطرف شدن سریع مشکل قطعی خطوط تلفن ساختمان وزارت نیرو قدردانی کردند.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس آذری جهرمی ضمن تشکر از اقدامات انجام‌شده در این مورد بر لزوم پاسخگویی سریع و برخط شکایات کلیه مشترکین، نهادها و دستگاه‌های حاکمتی و ضرورت پایداری سرویس‌های اضطراری ۱۲۵، ۱۱۰ و... تأکید کرد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین بر لزوم پشتیبانی کارآمد و پیش‌بینی نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در ارائه خدمات تأکید کرد و افزود: تمام موارد مربوط به پاسخگویی و حل مشکلات دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی می‌بایست بر اساس یک دستورالعمل جامع، سیاست‌گذاری، اجرا و نظارت شود.
 
مهندس اردکانیان وزیر نیرو نیز در نامه‌ای جداگانه از همراهی بخش ستادی وزارت ارتباطات و همکاری و تلاش همه‌جانبه و پشتیبانی کارشناسان فنی و مدیران شرکت مخابرات ایران در برطرف شدن سریع مشکل قطعی خطوط تلفن ساختمان وزارت نیرو قدردانی نمود.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان