تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۷
سرمربی تیم اسکواش بانوان:

برای درخشش در جاکارتا همه تلاش‌مان را خواهیم کرد/ اسکواش بانوان در بازی‌های آسیایی به صورت انفرادی و تیمی حضور خواهد داشت

سرمربی تیم اسکواش بانوان گفت: در رقابت‌‌های آسیایی قول مدال ندادیم اما شاگردانم همه تلاش خود را به کار می‌برند.
برای درخشش در جاکارتا همه تلاش‌مان را خواهیم کرد/ اسکواش بانوان در بازی‌های آسیایی به صورت انفرادی و تیمی حضور خواهد داشت
رویداد۲۴نازنین حیدری، سرمربی تیم ملی اسکواش درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: از 16 خرداد سال جاری اردوی بلند مدتمان آغاز شد. بزرگسالان و جوانانمان با هم تمرین می‌کنند و برای بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ابتدا تیم ملی اسکواش بانوان در رقابت‌های آسیایی جاکارتا دو سهمیه داشت اما با پیگیری‌های رییس فدراسیون اسکواش سهمیه تیم ملی بانوان سه تا شد، افزود: تیم ملی بانوان در بازی‌های آسیایی جاکارتا به شکل تیمی و انفرادی شرکت خواهد کرد. در رقابت‌های آسیایی قول مدال ندادیم اما شاگردانم همه تلاش خود را به کار می‌برند تا به عناوین در این دوره از رقابت‌ها برسند.

حیدری با تاکید بر اینکه این اردو در بالاترین سطح کیفی در حال برگزاری است، بیان کرد: امکاناتی که برای تمرینات در اختیار بازیکنان قرار گرفته بسیار مناسب است. نفرات تیم ملی بانوان روزی در سه نوبت تمرین می‌کنند و اگر اتفاقی رخ ندهد ان‌شالله با تمام توان راهی رقابت‌های آسیایی جاکارتا خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی بانوان گفت: بازیکنان جوان که در این اردو هستند برای رقابت‌های آسیایی جوانان آماده می‌شوند. این رقابت‌‌ها در هند برگزار می‌شود و یکشنبه عازم هندوستان خواهند شد. 

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اسکواش
نظرات شما
پیشخوان