تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۷

احترام به استقلال اقتصادی کشور باید در مدارس آموزش داده شود

استاندار اصفهان در جمع معاونان آموزش ابتدایی ومسئولین آموزش و پرورش عشایر سراسر کشور گفت: احترام به استقلال اقتصادی کشور باید در مدارس آموزش داده شود.

رویداد۲۴-استاندار اصفهان در جمع معاونان آموزش ابتدایی ومسئولین آموزش و پرورش عشایر سراسر کشور گفت: احترام به استقلال اقتصادی کشور باید در مدارس آموزش داده شود.محسن مهرعلیزاده، ضمن خیر مقدم به وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان اصفهان اظهار کرد: روحیه فراگیری و رشد در وجود همه قومیت های مختلف ایران پر رنگ است ودر اصفهان توجه به علم آموزی یکی از ویژگی های منحصر به فرد مردم است.

وی افزود: ضروری است دانش آموزان در کنار پایبندی به آموزه های دینی و ملی، روحیه خودباوری و خود اتکایی را در خود تقویت کنند.

مهر علیزاده با اشاره به شرایط سیاسی کشور تصریح کرد: تهدیدات دشمن همواره از اول انقلاب وجود داشته است اما کاری از پیش نبرده اند و هر بار با شکست روبرو شده است، اما وظیفه ماست روی استقلال اقتصادی بیش از پیش کار کنیم واین موضوع باید از مدارس وتوسط معلمان آغاز شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: معلمان تلاش کنند تا در کنار مفاهیم علمی واجتماعی که به دانش آموزان آموزش می دهند، احترام به استقلال اقتصادی کشور نیز آموزش داده شود واین مسئله ای ارزشمند است که باید به آن پرداخته شود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان