تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۷

جزییات سرقت مسلحانه از بانک ملی

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت جزییات سرقت مسلحانه از بانک ملی را تشریح کرد.
جزییات سرقت مسلحانه از بانک ملی

رویداد۲۴ سرهنگ منصور حمیدوند سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت درباره جزئیات سرقت امروز صبح از بانک ملی شعبه نعمت آباد گفت: سارق مسلحی در ساعت 7:45 صبح امروز وارد بانک ملی شده و پس از ورود، درب ورودی بانک را با استفاده از قفلی که به همراه داشته می‌بندد و با تهدید رئیس بانک و شلیک تیر هوایی به یکی از گاوصندوق‌های بانک نزدیک شده و اقدام به برداشت مقادیری تراول چک می‌کند.

وی با بیان اینکه این سارق مسلح مبلغ 70 میلیون تومان از گاوصندوق بانک برداشت کرده بود، خاطرنشان کرد: این فرد پس از دزدی نهایتا در هنگامی که قصد خروج دارد، مبادرت به باز کردن قفل می‌کند که با مشکلاتی مواجه شده و موفق نمی‌شود قفلی را که خود به در بانک زده بود، باز کند و در بانک محبوس می‌شود.

او ادامه داد: سوابق سارق 51 ساله در دست بررسی است، اما تاکنون چیزی مشاهده نشده است همچنین با توجه به شواهد و قرائن موجود بعید است، این فرد با همکاری فرد دیگری اقدام به سرقت کرده باشد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری خاطرنشان کرد: یک دستگاه وسیله نقلیه موتورسیکلت هوندا بدون پلاک در موقعیت پارک بود که متعلق به این سارق است. همچنین سارق در هنگام ورود به بانک صورت خود را با عینک و کلاه نقاب‌دار و ماسک معمولی پوشانده بود.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری با بیان اینکه ماموران در کمتر از سه دقیقه به محل حادثه اعزام می‌شوند، تصریح کرد: رئیس کلانتری و ماموران با حضور در محل سرقت تمهیدات انتظامی را در نظر گرفته و این فرد نیز در داخل بانک برای اینکه بتواند بر اوضاع تسلط پیدا کند اقدام به شلیک دیگری می‌کند.

سرهنگ حمیدوند با بیان اینکه متاسفانه این بانک مامور نگهبان نداشته، یادآور شد: به بانک‌ها و موسسات مالی توصیه می‌کنیم تعامل لازم با نیروهای انتظامی و کلانتری محل داشته باشند و با توجه به حساسیت بانک بهتر است درخواست نگهبان داده و با طی مراحل لازم برای آنها نگهبان اعزام شود. همچنین تعاملات فنی و انتظامی نیز با کلانتری ‌ها داشته تا موارد پیشگیری به آنها تذکر داده شود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان