تاریخ انتشار: ۰۰:۴۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۷

افزایش فروش دو کمدی «هزارپا» و «به وقت خماری»

این روزها سینماها میزبان دو فیلم کمدی «هزارپا» و «به وقت خماری» هستند که هر چه از زمان اکران آنها گذشته به تعداد مخاطبانشان افزوده شده است.
افزایش فروش دو کمدی «هزارپا» و «به وقت خماری»

رویداد۲۴ فیلم سینمایی «هزارپا» که از قبل نیز پیش‌بینی می‌شد در گیشه توفیقات زیادی به دست آورد حالا هر چه از زمان اکران آن می‌گذرد به میزان مخاطب‌هایش نیز افزوده می‌شود.
این فیلم طی روزهای جاری فروشش در گیشه‌ نسبت به روزهای ابتدایی اکران تقریباً دو برابر شده است و اگر همین سیر صعودی را طی کند احتمال جابه جایی رکورد فُروش در سینمای ایران وجود دارد.
ابوالحسن داوودی که بعد از فیلم کمدی «نان، عشق و موتور 1000» در سال 80 حالا 17 سال بعد، بار دیگر به سراغ اثری در حوزه طنز رفته به نظر می‌رسد این گونه سینمایی را نیز به خوبی شناخته است.
فیلم سینمایی «به وقت خماری» هم که حالا وارد هفته سوم اکران خود شده، روند رو به رشدی در گیشه پیدا کرده است. این فیلم که روزهای ابتدایی فروش ناامید کننده ای داشت حالا پنجمین فیلم پرفروش هفته در میان آثار تازه اکران شده است.
«دارکوب» نیز که وارد هفته دوم اکران خود شده است کمی نسبت به هفته نخست، آمار فروشش کاهش پیدا کرده اما همچنان توجه به این فیلم اجتماعی در گیشه نسبتاً بد نیست و سومین فیلم پُرفروش هفته است.
فیلم سینمایی «دشمن زن» بعد از جنجال هایی که برای اکران نشدن در پردیس های شهرداری به وجود آمده اما همچنان خوب می فروشد و دومین فیلم پُرفروش هفته است.

**هزارپا؛ فروش رو به رشد
در تازه‌ترین بررسی‌های آمار فروش، فیلم سینمایی «هزارپا» حالا بعد از دو هفته نمایش در 118 سالن سینما، این هفته 4 میلیارد و 113 میلیون تومان فروش کرده است.
این فیلم در مجموع، 6 میلیارد و 959 میلیون تومان فروش داشته که در نوع خود یک رکورد به حساب می آید.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «دزدی، اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند.»
در هزارپا هنرمندانی چون رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندری، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی، محمد نادری، حسین سلیمانی و شهین تسلیمی ایفای نقش می کنند.

**دشمن زن؛ کاهش فروش اما همچنان بالا
فیلم سینمایی «دشمن زن» با وجود اینکه همچنان در پردیس‌های شهرداری اکران نمی‌شود این هفته 324 میلیون تومان فروش داشته و در میان آثار تازه ارکان شده در مکان دوم پُرفروش هاست.
این فیلم در مجموع، 5 هفته نمایش در 108 سالن سینما 2 میلیارد و 75 میلیون تومان فروخته است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «چرا هر چی دشمن زنه بعد از یه مدت تو زرد از آب در میاد و میشه مدافع سرسخت حقوق زنان؟؟!!»
سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، مریم سعادت، مونا شناس، امیرحسین آرمان و سیروس همتی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

**دارکوب؛ فیلم اجتماعی که خوب می فروشد
فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی نیز این هفته با فروش 275 میلیون تومانی به عنوان یک اثر اجتماعی نسبتاً خوب استقبال شده است.
این فیلم در مجموع نیز پس از 3 هفته نمایش در 93 سالن سینما 922 میلیون تومان فروخته و به باشگاه میلیاردی ها نزدیک شده است.
مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی منش، ندا عقیقی و امین حیایی بازیگران دارکوب هستند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «هیچ چیز سخت تر از اون نیست که ببینی عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت می بری اما اون درها رو بسته و تنهایی رو جای تو انتخاب کرده… هیچ چیز سخت تر از اون نیست که ببینی تنها شدی. عزیزانت رو می بینی و دوستشون داری ولی همه تو رو انکار می کنن. درها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایی باتلاقه…»

**خاله قورباغه؛ استقبال بچه‌ها از تنها نماینده سینمای کودک
فیلم عروسکی «خاله قورباغه» که برای تابستان کودکان تدارک دیده شده است، به نظر می رسد مانند دیگر آثار کودک که بعد از گذشت چند هفته به آمار فروشش افزوده می شود این هفته در گیشه توفیقاتی داشته است.
این فیلم عروسکی به کارگردانی افشین هاشمی این هفته 253 میلیون تومان فروخته است.
«خاله قورباغه» پس از 3 هفته نمایش در 101 سالن سینما در مجموع 587 میلیون تومان فروش داشته است.
صداپیشه های این فیلم عروسکی هنرمندانی چون شبنم مقدمی، مرضیه برومند، غزل شاکری، نگار اردلان، آناهیتا خسروی، علیرضا علیمردانی، احسان کرمی، علیرضا ناصحی و شهراد بانکی هستند که روایتگری آن را غزل شاکری بر عهده دارد.

**به وقت خماری؛ افزایش فروش در هفته سوم
فیلم سینمایی «به وقت خماری» تازه‌ترین ساخته محمدحسین لطیفی نیز این هفته با اختلاف اندک نسبت به دیگر آثار تازه اکران شده با فروش 215 میلیون تومانی در مکان پنجم پُرفروش های هفته قرار گرفته است.
این فیلم که روند رو به رشدی در جذب مخاطب داشته، حالا پس از 3 هفته نمایش در 91 سالن سینما 630 میلیون تومان فروخته است.
رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی، پوریا پورسرخ، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، غزل حسینی، هنگامه حمیدزاده، علی سلیمانی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هادی کاظمی، شهره لرستانی، محید یاسر و شیرین یزدان‌بخش در «به وقت خماری» ایفای نقش می کنند.

**دلم می‌خواد؛ روند نزولی فروش
دیگر فیلم اکران این روزهای سینما «دلم می‌خواد» ساخته بهمن فرمان آرا است که پس از 5 سال اکران شد. این فیلم در هفته جاری فروشی بهتر از 97 میلیون تومان نداشته است و روند نزولی فروش خود را سپری می کند.
«دلم می‌خواد» پس از 5 هفته نمایش در 41 سالن سینما در مجموع فروش یک میلیارد و 258 میلیون تومانی را تجربه کرده است.
در خلاصه داستان «دلم می خواد» آمده است: «بهرام فرزانه نویسنده‌ای است که مدت‌هاست نمی‌تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می‌انگیزد.»
رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، آرمینه زیتون چیان، صابر ابر، رویا نونهالی، علی سرابی، پیام دهکردی، ندا مقصودی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، سحر دولتشاهی، احمد ساعتچیان، مریم بوبانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
پیشتازی فیلم‌های کمدی در گیشه سینما این روزها دیگر به امری طبیعی و تکراری تبدیل شده است و حالا باید دید کی دوباره فیلمی مانند «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی یا «بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند ساخته خواهد شد تا گیشه از قرق آثار کمدی درآید.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینما ، فروش ، گیشه ، کمدی
نظرات شما
پیشخوان