تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۷
جورجینیو، هافبک چلسی:

انتخاب چلسی بزرگ‌ترین چالش زندگی شخصی و حرفه‌ای من بود

جورجینیو هافبک چلسی معتقد است که او می‌تواند چیزی را که پیش از این در لیگ ایتالیا تحت هدایت مائوریتسیو ساریارائه کرده در لیگ برتر انگلیس هم نشان بدهد.
انتخاب چلسی بزرگ‌ترین چالش زندگی شخصی و حرفه‌ای من بود
رویداد۲۴ مائوریتسیو ساری به همراه بازیکنان چلسی روز گذشته در بازی تدارکاتی مقابل پرت گلوری در استرالیا بازی دوستانه برگزار کردند. جورجینیو که در هفته گذشته با قراردادی پنج ساله از ناپولی به چلسی پیوسته ابراز امیدواری کرد در لیگ برتر انگلیس هم نمایشی همانند فصل گذشته تحت هدایت ساری داشته باشد.

جورجینیو به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت:" امروزه همه لیگ برتر انگلیس را تماشا می‌کنند بنابراین من در زمان خودم آن را بسیار تماشا کردم. این لیگ فوق العاده و از نظر من بهترین در جهان است. شاید سبک من از بازی چیزی نیست که در انگلستان دیده باشید، من واقعا امیدوارم که این مناسب برای بازی در اینجا باشد، مطمئن باشید هر آنچه بتوانم انجام می‌دهم تا توانایی‌هایم را اثبات کنم. من تنها بازی خارج از محوطه جریمه خودم را دوست دارم و بازیکنانی که توپ را دریافت می‌کنند و بازی را ساماندهی می‌کنند."

او افزود: "از زمانی که کودک بودم از رویارویی با چالش‌ها لذت می‌بردم و انتخاب چلسی برای من یک چالش بزرگ است چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه‌ای."

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: چلسی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان