تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۷
مسابقات شمشيربازي جام جهاني در چين؛

تاریخ‌سازی دختران سابریست ایران/ باخت وزیر ورزش ونزوئلا مقابل کیانا

وزیر سابق ورزش ونزوئلا که شمشیرباز اسلحه سابر نیز هست، در مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی چین مقابل کیانا باقرزاده مغلوب شد.
تاریخ‌سازی دختران سابریست ایران/ باخت وزیر ورزش ونزوئلا مقابل کیانا
رویداد۲۴ تیم ایران با ۴ نماینده کیانا باقرزاده، فائزه رفیعی، نجمه سازنچیان، پریماه برزگر در این بخش حضور پیدا کرد. پریماه برزگر در دور مقدماتی با یک پیروزی برابر شمشیرباز چین و چهار باخت مقابل حریفانی از بلغارستان، فرانسه، اسپانیا و اوکراین از ادامه مسابقات باز ماند.

نجمه سازنچیان در مرحله مقدماتی مقابل ورزشکاران سنگاپور و چین پیروز شد و برابر نمایندگان چین تایپه، آرژانتین و لهستان شکست خورد و  به جدول اصلی راه یافت اما در این مرحلهمقابل حریفی از ترکیه  که اوکراینی الاصل است، متوقف شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تاریخ‌سازی دختران سابریست ایران/ باخت وزیر ورزش ونزوئلا مقابل کیانا

کیانا باقرزاده در دور مقدماتی حریفانی از هنگ کنگ، مکزیک و ونزوئلا را شکست داد که شمشیرباز ونزوئلایی وزیر سابق ورزش این کشور نیز بود و با شکست مقابل نماینده ایران نتوانست از گروه خود صعود کند. باقرزاده  در ادامه مرحله مقدماتی مقابل شمشیربازانی از تایلند و امریکا متوقف شد به جدول اصلی راه یافت که در این مرحله با قرعه استراحت روبرو شد و به صورت مستقیم به جدول ۶۴ نفره نهایی صعود کرد.

فائزه رفیعی دیگر سابریست کشورمان در مرحله مقدماتی با کسب دو پیروزی مقابل ورزشکاران برزیل و ژاپن و سه باخت برابر رقیبانی از کانادا، هنگ کنگ و چین به جدول اصلی راه پیدا کرد. رفیعی در گام بعدی ۱۵ بر ۱۱ شمشیربازی از قزاقستان را مغلوب و به جدول ۶۴ نفره نهایی صعود کرد.

نظرات شما
پیشخوان