تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷

حضور فعال 150 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه خودروی مشهد/ "هایما" و "چانگان" مستقل در مشهد حاضر می شوند

150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد شرکت می کنند که 100 شرکت داخلی و 50 شرکت نیز از برندهای خارجی هستند.

رویداد۲۴-150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد شرکت می کنند که 100 شرکت داخلی و 50 شرکت نیز از برندهای خارجی هستند. در مراسمی با خبرنگاران و مدیران نمایشگاه بین المللی مشهد از پوستر هجدهمین نمایشگاه خودرو و قطعات مشهد رونمایی شد.

  در ابتدای مراسم علی رضا هوشنگ نژاد مدیر عامل شرکت نمایشگاه مشهد، با اشاره به سابقه خوب این سایت نمایشگاهی در برگزاری نمایشگاه های بین المللی، گفت: هدف اولیه برگزاری نمایشگاه خودرو در مشهد، ارائه و عرضه بهترین توانمندی‌ ها و دستاوردهای صنعت خودرو و قطعه سازی کشور است و امسال با توجه به شرایط ویژه ای که پیش آمده، با استقبال خوبی از سوی شرکت های قطعه سازی مواجه شدیم.

حضور فعال 150 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه خودروی مشهد/

وی افزود: فضای نمایشگاهی با بیش از 10 درصد رشد نسبت به سال گذشته، به 40 هزار متر مربع رسیده است و 1000 غرفه در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی مشهد از حضور هیات های تجاری کشورهای عراق، سوریه و افغانستان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در سال جاری زمینه فعالیت و مشارکت شرکت کنندگان، قطعه سازان، فعالان حوزه لوازم یدکی و شرکت های خدمات فنی و مهندسی دیده شده است.

به گفته وی از نظر رشد شرکت کننده، نمایشگاه هجدهم خودرو 15 درصد رشد خواهد داشت و برگزاری چندین همایش تخصصی در حوزه بورس و قطعه سازی نیز از برنامه های برگزارکنندگان هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد است.

تفاوت هجدهمین نمایشگاه خودروی مشهد قابل لمس خواهد بود

 در ادامه این مراسم مریم ثابت مدیرعامل شرکت ایده تجارت هرمس مجری برگزاری هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد، نیز با بیان اینکه  به دلیل برخی روابط غیر عادی تجاری، حضور شرکت های خودرویی خارجی در مشهد کمرنگ خواهد بود ادامه داد:با وجود این امر اما تمامی سالن ها و حتی فضای باز نمایشگاه توسط شرکت های ایرانی پر شده و بازدیدکنندگان می توانند تفاوت در برگزاری نمایشگاه مشهد را از صفر تا صد لمس کنند.

حضور فعال 150 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه خودروی مشهد/

وی ادامه داد: 150 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد شرکت می کنند که 100 شرکت داخلی و 50 شرکت نیز از برندهای خارجی هستند.

مجری برگزاری نمایشگاه خودروی مشهد در خصوص زمان بازدید از نمایشگاه خودرو گفت: از 16 تا 19 مرداد ماه و از ساعت 17 الی 23 میزبان بازدیدکنندگان از هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد خواهیم بود.

وی در مورد شرکت های حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد اضافه کرد: گروه خودروسازی سایپا، گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی بهمن، سیف خودرو، کویر موتور و رامک خودرو شرکت هایی هستند که در نمایشگاه حاضر خواهند بود و دو شرکت "هایما" و "چانگان" نیز به صورت جدای از شرکت های ایرانی و نماینده خود یعنی ایران خودرو و سایپا، دارای غرفه اختصاصی در نمایشگاه هستند.

مهدی نجاتی مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه مشهد نیز در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای شرکت کنندگان، بازدیدکنندگان و رسانه های حاضر در نمایشگاه خودروی مشهد گفت: ظرفیت پارکینگ نمایشگاه نسبت به سال گذشته 3 برابر شده است و برای راحتی خبرنگاران در ارسال اخبار برنامه های خوبی پیش بینی شده است.

حضور فعال 150 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه خودروی مشهد/

وی افزود: با هتل ها، تاکسی رانی و اتوبوس رانی مشهد هماهنگی شده تا در روزهای برگزاری نمایشگاه خدمات مناسبی به بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه خودروی مشهد ارائه کنند. همچنین هتل های منتخب با تخفیف های 40 درصدی برای مدعوین در نظر گرفته ایم که می توانند با دریافت معرفی نامه از نمایشگاه مشهد، از این امکان نیز بهره مند شوند.

نجاتی از امکان ترانسفر شرکت کنندگان در هجدهمین نمایشگاه خودروی مشهد از فرودگاه به هتل و از هتل به نمایشگاه خبر داد.

یادآور می شود که هجدهمین نمایشگاه خودرو و قطعات مشهد در روزهای 16 تا 19 مرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های مشهد و با مدیریت شرکت ایده تجارت هرمس، برگزار خواهد شد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان