تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

مذاکرات مخفیانه بارسا با ستاره منچستریونایتد

نشریه ایتالیایی چاپ تورین امروز ادعا کرد که باشگاه بارسلونا مذاکراتی مخفیانه با پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد داشته است.
مذاکرات مخفیانه بارسا با ستاره منچستریونایتد

رویداد۲۴ پس ار درخشش پوگبا در جام جهانی با پیراهن فرانسه و کسب عنوان قهرمانی جهان، بار دیگر نام این بازیکن در ستون شایعات نقل و انتقالات نشریات ورزشی مطرح اروپا دیده می شود. سه سال پیش او در آستانه انتقال به رئال و بارسا قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت در یوونتوس بماند و تابستان 2016 با انتقالی 105 میلیون یورویی راهی یونایتد شد.

 

در حالی که این روزها شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت او به یوونتوس شنیده می شود، نشریه توتواسپورت ادعا کرد که اخیرا در لس آنجلس، جلسه ای مخفیانه بین پوگبا و هموطنش اریک آبیدال که مدیر ورزشی بارسلوناست، برگزار شده است.

 

بر کسی پوشیده نیست که بارسا به دنبال جذب یک هافبک وسط باکیفیت و بزرگ است و در این بین آدرین رابیو، گزینه اول این باشگاه محسوب می شود ولی باشگاه پی اس جی با این انتقال مخالف است و به همین دلیل آبیدال در پی یافتن گزینه های جایگزین برای رابیو است.

 

واضح است که جذب پوگبا بار مالی بسیار بیشتری نسبت به رابیو خواهد داشت. یونایتد قطعا پوگبا را با رقمی پایین تر از 105 میلیون یورو از دست نخواهد داد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان