تاریخ انتشار: ۰۲:۳۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

مارتینس: انصاری‌فرد در بهترین شرایط نیست

سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس یونان در آستانه نخستین بازی لیگ اروپا گفت که کریم انصاری‌فرد در بهترین شرایط به سر نمی‌برد.
مارتینس: انصاری‌فرد در بهترین شرایط نیست

رویداد۲۴ به نقل از سایت نوا اسپورت یونان، پدرو مارتینس عصر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از بازی رفت تیم‌های المپیاکوس یونان و لوزرن سوئیس در مرحله سوم حذفی لیگ اروپا گفت: المپیاکوس برای این بازی باید از لحاظ روحی و روانی مهیا باشد، زیرا بازی بسیار مهمی برای ماست. لوزرن سوئیس حریف قدرتمندی است.

سرمربی المپیاکوس درباره بازیکنان جدید این تیم اظهار داشت: بازیکنانی هستند همانند کریم انصاری‌فرد که در مراحل پایانی آماده‌سازی المپیاکوس به تیم اضافه شدند. هر چند او و دیگر بازیکنان جدید کیفیت خوبی دارند اما نمی‌توانیم بگوییم که در بهترین شرایط هستند یا با برنامه‌های المپیاکوس هماهنگ شدند. با این حال به ارزش‌های آنها ایمان داریم و می‌توانند کمک حال ما باشند.

پدرو مارتینس در خاتمه گفت: المپیاکوس در بازی فردا شب پیش‌روی هوادارانش بازی می‌کند و از انگیزه کافی برای موفقیت برخوردار هستیم. هواداران یار دوازدهم المپیاکوس هستند و امیدوارم ورزشگاه کارایسکاکی را پر کنند. در این شرایط بازیکنانم انگیزه مضاعفی خواهند داشت.

کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی، ملی‌پوشان ایرانی در فهرست ۲۰ نفره المپیاکوس برای بازی با حریف سوئیسی قرار دارند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان