تاریخ انتشار: ۲۱:۲۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

سازمان بدر عراق: در کنار ملت ایران خواهیم بود

سازمان بدر عراق ضمن محکومیت شدید اقدامات ضد ایرانی ترامپ تاکید کرد ملت ایران در همه سختی ها کنار ما بود و ما هم امروز بعنوان بخشی از ملت عراق در کنار ملت ایران هستیم.
سازمان بدر عراق: در کنار ملت ایران خواهیم بود


رویداد۲۴ سازمان بدر عراق که دبیرکل آن 'هادی العامری' همچنین رهبر ائتلاف انتخاباتی 'الفتح' است و در پارلمان جدید این کشور با 47 کرسی (از 327 کرسی) دومین فهرست انتخاباتی پیروز در انتخابات اخیر شد، در بیانیه ای به اظهارات روز سه شنبه حیدرالعبادی نخست وزیر این کشور واکنش نشان داد.
العبادی با ظالمانه خواندن تحریم های آمریکا علیه ایران در عین حال گفته بود که بغداد بخاطر مصلحت و مشکلات کشور ناچار به آن پایبندی خواهد بود. این اظهارات با واکنش ها و مخالفت های یکپارچه در سطح احزاب، گروهها و شخصیت های سیاسی و نیز فعالان و کاربران فضای مجازی مواجه شده تا حدی که العبادی را به خیانت متهم کرده اند.
در همین راستا از روز گذشته دهها بیانیه از سوی گروهها، جمعیت ها، شخصیت ها و فعالان سیاسی در این خصوص صادر شده است.
اکنون سازمان بدر عراق در بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد که وضع تحریم علیه هر کشور به ویژه تحریم های آمریکا علیه ایران مخالف عرف و توافقات بین المللی است.
این سازمان اعلام کرد که در برابر تحریم ها از ملت ایران و جمهوری اسلامی که در تمامی مصیبت ها و سختی ها و به ویژه زمان حمله گروه های تروریستی داعش در کنار ملت عراق ایستاده، حمایت می کند.
این سازمان در ادامه از ملت و دولت عراق خواسته است در کنار ملت ایران و جمهوری اسلامی ایستاده و از آن در برابر تحریم ها حمایت کنند.
در این بیانیه ابراز اطمینان شده است که اراده آمریکا در برابر اراده و پایداری و صبر ملت ایران شکست خواهد خورد.
سازمان بدر تاکید کرده است اقدامات ضد ایرانی ترامپ مجازاتی دست جمعی علیه ملت عزیزی است که مخالف تسلیم شدن در برابر هژمونی و برتری طلبی است.
این سازمان افزود: ما به عنوان جزئی از ملت عراق که بیشترین رنج را از شدید ترین تحریم های ناعادلانه و مخرب آمریکا متحمل شده است و همچنان از اثرات منفی آن رنج می برد، مخالفت قاطع خود را با تحریم هرکشور اعلام کرده و آن را با شدیدترین لحن محکوم می کنیم.
سازمان بدر همچنین از تمام جهان و کشور های آزاد و صلح دوست خواست در کنار ملت ایران و جمهوری اسلامی بایستند تا استکبار آمریکا را شکست داده و تحریم های علیه ایران برداشته شوند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ایران ، عراق ، امریکا ، تحریم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
افرین بهشون که جواب خوبی رو با خوبی میدهند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان