تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
برترین بانوی وزنه‌بردار ایران:

با ۶ ماه تمرین، بدون مربی قهرمان شدم/ هدفم حضور در المپیک و کسب مدال است

برترین بانوی وزنه‌بردار ایران گفت: با اینکه مربی ندارم و شش ماه پیش برای اولین بار استارت زده‌ام اما رکوردهایم بد نیست!
برترین بانوی وزنه‌بردار ایران: مربی ندارم/ فقط با ۶ ماه تمرین قهرمان شدم
رویداد۲۴ الهام حسینی اظهار کرد: حدود شش ماه پیش وزنه‌برداری را استارت زدم و بعد از دیدن اطلاعیه رکوردگیری فدراسیون با چهار جلسه تمرین شروع کردم و با اینکه تکنیک بلد نبودم اما عملکردم خوب بود و مسئولان فدراسیون ذوق کردند.

وی ادامه داد: در شهرستان دورود تمرین می‌کنم که امکانات نداریم و مجبورم در سالن بدنسازی تمرین کنم و مربی‌ای که هر روز تمریناتم را زیر نظر بگیرد نیز ندارم.

حسینی در پاسخ به  این پرسش که فکر می‌کرده در این مدت عملکردش به این خوبی باشد؟ گفت: رکوردهای تمرینی‌ام از مسابقه بهتر بود اما بی‌تجربگی و شرایط روز مسابقه که بدون مربی و تک و تنها بودم و حتی وزنه‌ها را هم خودم انتخاب می‌کردم مانع ثبت رکوردهای تمرینی‌ام شد.

این ورزشکار لرستانی تاکید کرد: هدفم حضور در المپیک و کسب مدال است و می‌خواهم اینقدر رکوردهایم را بهتر کنم که به اهدافم دست پیدا کنم و به نظرم دور از دسترس نیست.

وی یادآور شد: رکوددار این دسته ورزشکار چینی است که در یک ضرب ۱۱۷ و دوضرب ۱۴۰ کیلوگرم وزنه می‌زند و از بچگی شروع کرده و سه مربی تخصصی دارد اما بنده بدون مربی و در فقر امکانات این رکوردها را ثبت کرده‌ام.

وی تصریح کرد: با شش ماه تمرین، بدون مربی و اینکه پول خرید وسیله ندارم و میله هالتر قرض می‌کنم به نظرم رکوردم خوب است.

الهام حسینی در نخستین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری بانوان ایران با رکورد ۶۵ یک ضرب، ۸۵ دوضرب و مجموع ۱۵۰ کیلوگرم در دسته ۶۳ کیلوگرم قهرمان شد و عنوان برترین وزنه‌بردار را کسب کرد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان