تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال:

کی‌روش به‌زودی قرارداد جدید امضا می‌کند

کی‌روش برای برنامه آماده‌سازی ویژه‌ای به فدراسیون ارائه داده و تاکید ویژه‌ای روی اجرا شدن تمام آنها دارد و مهدی تاج هم در این مدت گفته است که این مربی بیشتر از مباحث مالی روی حمایت ویژه از تیم ملی در جریان مذاکرات تاکید داشته است.
قرارداد جدید کی‌روش به‌زودی امضا می‌شود
رویداد۲۴ چند روزی می‌شود که مدیران فدراسیون فوتبال هیچ اطلاع‌رسانی شفافی درباره روند مذاکرات خود با کارلوس کی‌روش برای تمدید قرارداد به رسانه‌ها و اهالی فوتبال ارائه نداده‌اند. کی‌روش که گفته می‌شود از چند کشور مثل کره جنوبی پیشنهاد جدی برای شروع همکاری دارد، خودش تمایل زیادی دارد تا هدایت تیم ملی ایران را در جام ملت‌های آسیای امارات هم بر عهده داشته باشد تا طلسم قهرمان‌نشدن تیم ملی ایران با توجه به تیم خوبی که ساخته شکسته شود.

کی‌روش برای این کار البته برنامه آماده‌سازی ویژه‌ای به فدراسیون ارائه داده و تاکید ویژه‌ای روی اجرا شدن تمام آنها دارد و مهدی تاج هم در این مدت گفته این مربی بیشتر از مباحث مالی روی حمایت ویژه از تیم ملی در جریان مذاکرات تاکید داشته است.

فدراسیون البته در این مدت، برنامه لیگ و تیم ملی تا جام ملت‌های آسیا را اعلام کرده تا دیگر شاهد تداخل کاری باشگاه‌ها و تیم ملی نباشیم. با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل هفت بازیکن سرباز تیم ملی که کی‌روش خواسته بود مشکل آنها حل شود هم با مساعدت مسئولان نظام وظیفه رفع شد و موضوع پرداخت حقوق عقب‌افتاده کی‌روش هم به خاطر تحریم‌های بانکی با ورود وزارت امور خارجه در حال حل شدن است تا در صورت تمدید قرارداد مشکلی برای پرداخت حقوق او هم وجود نداشته باشد. زمین کمپ تیم ملی هم البته تا چند هفته دیگر آماده میزبانی از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی خواهد بود.

در چنین شرایطی فدراسیون فوتبال فقط باید بودجه 6 میلیون دلاری مدنظر کی‌روش برای اردوهای آماده‌سازی را با کمک دولت و وزارت ورزش و اسپانسرها تامین کند.

با توجه به این اقدامات صورت گرفته و مذاکراتی که مهدی تاج و کی‌روش در این مدت داشته اند و همچنین رایزنی تیم حقوقی فدراسیون با وکیل کی‌روش برای تنظیم مفاد قرارداد حالا همه منتظر اعلام خبر نهایی و رسمی زمان حضور کی‌روش در ایران برای امضای قرارداد هستند. 

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال در این رابطه گفت: «همان‌طور که آقای تاج در این مدت اعلام کرده کی‌روش در جام ملت‌های آسیا سرمربی ایران خواهد بود و فدراسیون هم تمام تلاش‌ها را برای اجرایی شدن برنامه‌ها و خواسته‌های کی‌روش انجام داده است. 

به نظر هم نمی‌رسد که مشکلی برای تمدید قرارداد وجود داشته باشد و اگر اتفاق معجزه‌آسا و غیرمنتظره‌ای رخ ندهد،‌ کی‌روش با توجه به شروع تمرینات تیم ملی نهایتا تا آخر مرداد‌ماه به ایران خواهد آمد تا مذاکرات نهایی را هم با مدیران فدراسیون فوتبال انجام بدهد. تمرینات تیم ملی هم از تاریخ 9 شهریور آغاز خواهد شد و به همین خاطر کی‌روش همان‌طور که اشاره شد نهایتا تا پایان مرداد ماه یا روزهای ابتدایی شهریور به ایران خواهد آمد تا قرارداد خود را امضا کند.»


منبع: اعتماد آنلاین

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان