تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

جزئیات خرید ‌۱۰۰۰ میلیارد تومان تجهیزات فرودگاهی/ رفع تحريم‌ها را موقت می‌دانستيم

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امروز در هيچ فرودگاهی با چالشی که تغيير شرايط در روند کار اختلال ايجاد کند، مواجه نيستيم، خريدهايمان را در دو سال گذشته انجام داده‌ايم و امروز در حال نصب تجهيزات هستيم.
جزئیات خرید ‌۱۰۰۰ میلیارد تومان تجهیزات فرودگاهی/ رفع تحريم‌ها را موقت می‌دانستيم

رویداد۲۴ رحمت‌الله مه‌‌آبادی اظهار داشت: این شرکت توانست از فرصت پسابرجام بهترین بهره را ببرد، ‌ما برنده 10 هزار میلیارد ریالی برجام بودیم، زیرا از همان ابتدا رفع تحریم‌ها را موقت می‌دانستیم و امروز در هیچ حوزه فرودگاهی با چالشی که تغییر شرایط در روند کارمان اختلال ایجاد کند، مواجه نیستیم، همه خریدهایمان را در دو سال گذشته انجام داده‌ایم و امروز در حال نصب تجهیزات هستیم.
 
وی اظهار داشت: باید این موضوع را در نظر بگیریم که تحریم مدت زمان مشخصی دارد و قرار نیست ایران تا سال‌ها در تحریم باشد و ما نیز مؤلفه‌های قدرتی داریم که بتوانیم با استفاده از آنها در مقابل دشمنان بایستیم.

مه‌آبادی ادامه داد: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در دوران برجام توانست معادل 81 میلیون و 383 هزار و 738 یورو و 4453 میلیارد و 980 میلیون و 709 هزار و 508 ریال (در مجموع حدود 1000 میلیارد تومان) تجهیزات فرودگاهی در دو بخش داخلی و خارجی خریداری کند که این تجهیزات مربوط به ادارات کل ارتباطات و ناوبری، آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما، تجهیزات و سامانه های فرودگاهی، مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی، حراست و امنیت فرودگاهی می شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها ‌با اشاره به قطعی برق استان تهران در برخی از ساعات طی یک ماه اخیر گفت: قطعی برق تهران برای فرودگاه‌ها اختلالی ایجاد نکرد، زیرا نیروگاه‌های پشتیبان برق فرودگاه‌ها را در مواقع قطع برق شهر تامین می‌کنند و خوشبختانه در این مدت در فرودگاه‌های استان تهران با خاموشی مواجه نبودیم.

وی ادامه داد: برق سامانه های حساس از سامانه پشتیبان UPS برخوردارند که مجال قطع برق را نمی‌دهند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: به هر حال خوشبختانه در این مدت که برق مناطق تهران قطع می‌شد، قطعی برق مهمی در فرودگاه‌ها پیش نیامد و اختلالی در برنامه‌های پروازی ایجاد نشد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فرودگاه ، تجهیزات
نظرات شما
پیشخوان