تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

درگیری و التهاب در تمرین پرسپولیس

اولین تمرین پرسپولیس بعد از تساوی این تیم مقابل استقلال خوزستان و اتفاقات پس از مسابقه و گفت و گوی بازیکنان علیه لیدر مشهور باشگاه، همراه با التهاب در حال برگزاری است.
درگیری و التهاب در تمرین پرسپولیس

رویداد۲۴ در شرایطی که پیش بینی می شد امروز سکوهای ورزشگاه شهیدکاظمی خالی از حاشیه نباشد، از همان لحظه ورود هواداران به ورزشگاه و پس از آنکه سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس درخواست آشتی و حمایت از بازیکنان تیم را کرده بود، لیدرها از تماشاگران می خواستند که از تشویق بازیکن ها خودداری کنند. درخواستی که خیلی زود با واکنش منفی هواداران همراه شد و درگیری هایی را روی سکوها رقم زد.


لیدرها از هواداران می خواستند به جای تشویق بازیکنان تدارکات و افراد جانبی کنار زمین را تشویق کنند که تا 20 دقیقه در این تصمیم موفق بودند اما ناگهان غریو تشویق سیدجلال حسینی در ورزشگاه بلند شد تا با ایجاد این دودستگی درگیری های کوچکی بین هواداران رخ بدهد.


در حال حاضر 100 تماشاچی که با لیدرها همراه هستند از تشویق بازیکن ها خودداری می کنند و اکثریت ورزشگاه مشغول تشویق بازیکنان هستند.


در این حین حسین ماهینی به سمت هواداران رفت و از آنها تشکر کرد تا هواداران جبهه مقابل او را هو کنند که در این لحظه حسین ماهینی با اشاره ای به خود و زمین کاظمی به آنها پیام داد که در این تیم خواهد ماند. با این اتفاق دوباره سروصداها بالا رفت و در حالی که ماهینی با نزدیک شدن به هواداران قصد صحبت و توضیح به آنها را داشت، کریم باقری مربی پرسپولیس به او نزدیک شد و وی را با عصبانیت به ادامه تمرین فراخواند.


در حال حاضر نیز در شرایطی که جو عجیبی در ورزشگاه حاکم است، این التهاب ادامه دارد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان