تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
پس از ۵ سال زيان و بدون حساب كشي

رانت‌هاي روزنامه صمت پايان يافت

روزنامه «صمت» از زمان وزارت محمدرضا نعمت‌زاده با رانت و تبلیغات این وزراتخانه به صورت محدود و با هزینه زیاد منتشر می‌شود.
رویداد۲۴‌سرپرست جدید روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صمت روز گذشته طی دستوری از معاونان وزارت صمت که شامل رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران است، درخواست کرد ابلاغیه‌های قبلی روابط عمومی وزارتخانه در مورد دریافت منابع مالی، جذب آگهی انحصاری را کان‌لم‌یکن تلقی کنند. اهالی واقعی مطبوعات که وابستگی مالی و سیاسی به اشخاص و گروه‌ها ندارند با استقبال از این دستور خواستار شفاف‌سازی مبالغ هزینه‌شده از بودجه کشور و جیب مردم برای انتشار این روزنامه هستند.

بر اساس این گزارش، در این نامه که از سوی پیام برازجانی، سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای آقایان معظمی، معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، کرباسیان، معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران ارسال شده، آمده است: همان‌گونه که مستحضرید، روزنامه صمت قبلا در مالکیت این وزراتخانه بوده و فعلا واگذار شده است. لذا تا تعیین‌تکلیف مالکیت این روزنامه نسبت به اعطای آگهی به این روزنامه تجدیدنظر و لازم است به تمام شرکت‌های زیرمجموعه نیز اعلام شود.

این روزنامه هیچ رابطه سازمانی و نمایندگی از سوی وزارت صمت، برای دریافت منابع مالی و جذب آگهی، خصوصا به‌صورت انحصاری ندارد و تمام ابلاغیه‌های قبلی مبنی بر این امکان کان‌لم‌یکن اعلام می‌شود.


منبع:55 آنلاین
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان