تاریخ انتشار: ۰۶:۰۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

تتلو با کدام وعده عقایدش را تغییر داده بود؟/ سکوت اصولگرایان در قبال توهین یار قدیمی!

هر فردی ممکن است در عقاید سست شود و تحت تاثیر دریافت پول و وعده، برخلاف اعتقادات خود سخنی به زبان بیاورد. درباره تتلو هم همین امر صادق است، اما افرادی که دیروز او را تواب آزاده می‌خواندند، حالا باید اعتراف کنند چه وعده‌ای به او داده بودند که او را مجبور کردند بر خلاف عقاید خود سخن بگوید.

تتلو با کدام پول و وعده عقایدش را تغییر داد؟

رویداد۲۴ کمتر کسی در تاریخ ایران پیدا می‌شود که از عظمت حرکت تاریخی امام حسین در عاشورا تعریف نکرده باشد. روشنکفر و مذهبی و سنتی و مدرن، هر کدام از عظمت این شخصیت گفته‌اند و نوشته‌اند و اگر نقدی هم بوده، عموما در لفافه‌ای از ادب و احترام بیان شده است. هر چه باشد اکثریت مردم ایران ده روز در ایام شهادت امام حسین، لباس سیاه به تن می‌کنند و حماسه کربلا را با ذکر مصیبت یادآوری و تکرار می‌کنند. در این میان سخنان امیر تتلو یکی از عجایبی بود که در ماه محرم و در آستانه عاشورا مطرح شد و یک سور به همه زد. اهانت بی سابقه او به امام سوم شیعیان و استفاده از الفاظ رکیک برای توصیف عزاداران حسینی، رفتاری نیست که قشر مذهبی از کنار آن به سادگی بگذرد. همین دو روز پیش یک چهره اصلاح طلب نیشابور گفته بود برخی مداحی‌ها برای تحمیق مردم استفاده می‌شود و همین اظهار نظر با راهپیمایی هیئات مذهبی نیشابور مواجه شد. این در حالی است که گروه فشار، حالا برابر اهانت تتلو سکوت کرده است. شاید به خاطر گاف بزرگی که این جریان داد. در ایام انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، تتلو ابتدا از قالیباف و سپس از رئیسی حمایت کرد.

اصلاح طلبان همان زمان در رسانه‌ها نوشتند افزایش شهرت تتلو در نهایت به همان ارزش‌هایی ضربه خواهد زد که رئیسی و قالیباف، داعیه دفاع از آن را دارند. افرادی که اخبار او را پیگیری می‌کردند می‌دانستند تتلو یک روز طرفدار پرسپولیس می‌شود و می‌گوید در این تیم فیکس بازی می‌کند تا وقتی او را به تمرین راه ندادند بگوید به استقلال خواهد رفت. آن‌ها هشدار می‌دادند که تتلو برایشان پر هزینه خواهد بود، اما گوش شنوایی در جریان اصولگرا نبود.

آن‌ها دیده بودند که وقتی رئیسی برای سخنرانی به جنوب تهران رفته بود یا وقتی قالیباف به مازندران سفر کرد، جمعیت انگشت شماری برای استقبال رفته بودند. وضعیت سخنرانی‌های انتخاباتی رسایی و نیکزاد و سایرین از این هم بدتر بود و عموما درباره فساد‌های اقتصادی دولت احمدی نژاد از آنان سوال می‌‎شد. اما وقتی تتلو از رئیسی حمایت کرده بود، هزاران پیام استقبال در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود. آن‌ها گمان می‌کردند رای روحانی حاصل پخش موسیقی شجریان در فیلم انتخاباتی سال ۹۲ بوده و حالا تتلو را شجریان و رئیسی را در صندلی روحانی می‌دیدند. فردای انتخابات هم البته تتلو را فراموش نکردند. رسایی از او تقدیر کرد. دکتر سلام که مهمترین نشست سالانه جوانان اصولگرا به تقلید از شب چله چلچراغ است، محل تقدیر از تتلو شد و به این ترتیب شهرت تتلو بیشتر شد و رفتار امروزش، اصولگرایان را بیشتر زیر سوال برد!

تتلو با کدام پول و وعده عقایدش را تغییر داد؟

«عرشه جمهوری اسلامی برای همه است؛ یک روز حاج مهدی سماواتی، یک روز امیر تتلو»

این تیتر گزارش خبرگزاری تسنیم است در تاریخ ۲۹ تیر ۹۴، گزارشی سراسر حماسی از حضور تتلو در ناوشکن دماوند. در این گزارش این خواننده زیر زمینی در سطح کارشناسان سیاسی اصولگرا بالا برده شده  ««اگه بده واسه تو هم بده/ اگه خوبه واسه همه/ اگه این صلحه که تنها چیزه که نور راه منه/ من یه ایرانی بی‌ریام که مخالف درگیریام/ اگر نه اگه زور باشه می‌مونم توی راه یک تنه» آیا NPT غیر از این اشعار تتلو است؟ همه حوصله شنیدن مناظره فلان دکتر با فلان مقام مسئول را ندارند، اما این، باری از جمهوری اسلامی کم نمی‌کند. جمهوری اسلامی در برابر تامین محتوای فکری امتش مسئول است.»

تتلو با کدام پول و وعده عقایدش را تغییر داد؟

رجانیوز به عنوان رادیکال‌ترین نشریه اصولگرایان خطاب به اصلاح‌طلبان نوشت شما هم توبه کنید با شما هم عکس خواهند گرفت! رجا نیوز هم در تیتر مطلب خود نوشت «حاشیه‌های یک دیدار در فرودگاه تهران... وقتی بت دروغ در یک لحظه فرو می‌ریزد/ «تتلو» در مسلخ عشق به کرامت/ توبه ناپذیرانی که همه را به جهنم حواله می‌دهند! /‌ای مدعیان مگر خدایید شما؟». تتلو پس از دیدار با خادم‌الرضا (ع) می‌گوید: «می‌خواهم به احترام نزدیکان و یاران رهبر از این به بعد باز هم سنگین‌تر باشم؛ از فردا با تتلوی جدیدی مواجه خواهید شد...». رئیسی چه زیبا در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی مهم‌ترین شعار خود را جامه عمل پوشاند؛ نه از آن جهت که خود به آن معتقد باشد از آن جهت که شدنی است و می‌شود «رئیس جمهور همه ایران» بود.

اخبار مربوط به تتلو البته روز گذشته از تمام صفحات رجانیوز پاک شد تا سابقه حمایت از امیر تتلو در رسانه تندروی اصولگرایان باقی نماند.

کانال افسران جنگ نرم به عنوان کانال تلگرامی پربازدید اصولگرایان تندرو است که مورد حمایت رسانه‌هایی همچون فارس، تسنیم، مشرق، رجانیوز  نیز هست. جالب آنکه خبرگزاری تسنیم در مطلبی جایگاه پیج اینستاگرام تتلو را همچون کانال افسران جنگ نرم توصیف کرده است.

تتلو با کدام پول و وعده عقایدش را تغییر داد؟

هر فردی ممکن است در عقاید سست شود و تحت تاثیر دریافت پول و وعده، برخلاف اعتقادات خود سخنی به زبان بیاورد. درباره تتلو هم همین امر صادق است، اما افرادی که دیروز او را تواب آزاده می‌خواندند، حالا باید اعتراف کنند چه وعده‌ای به او داده بودند که او را مجبور کردند بر خلاف عقاید خود سخن بگوید.

تتلو با کدام پول و وعده عقایدش را تغییر داد؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
1
6
سلام
می خواهید چه بفرمایید؟ الان مشکل ما و فشار وارده بر مردم تتلوست نه دولت بی تدبیر ! که امید به آینده را در مردم مخصوصا جوانان کم رنگ کرده است . برید حرفی بزنید که درد مردم مستضعف را دوا کند دلار را به جای اولش برگرداند سفره ی خالی مردم را به روز اولش برگرداند خجالت بکشید دست به زخم مردم نزنید حاشیه نروید حرفی بزنید که کهنسالان نالایق کیسه دوزهای حریص طمعکاراز دایره ی دولت بی تدبیر کنار بروند ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
2
3
روزی که تتلو برای میرحسین موسوی می خواند را یادتون رفته؟؟؟ تتلو یار قدیمی امیرحسین موسوی و اصلاحاتی هاست در سال 88 یا یار اصولگرایان است؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
2
2
لطفا موج سواری نکنید،هنوز ترانه ای که در حمایت سبزها خوانده یادمان نرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
1
4
عرشه جمهوري اسلامي مختص كساني است كه در بزنكاهها در مقابل اركان قدرت كرنش نمايند و در اين ميان تفاوتي بين مداح و خواننده مبتذل وجود ندارد و كساني كه كرنش ننمايند نيز طرد خواهند شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
2
1
تحویل بگیر رئیسی ریاکار
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
1
جبهه ی انقلاب نه به کسی چک سفید امضا داده است و نه مانند غربگرایان و احزاب منتسب به جریان های زر و تزویر از شخصیت های به محاق رفته نزدیک به خود حمایت می کند. مذهب برای مومنین و انقلابیون خط قرمز است و این در طول تاریخ انقلاب اسلامی اثبات شده است.

اما شاید بشود با جرات ادعا کرد سالی نبوده است که اشخاص و جریان های غرب گرا و به اصطلاح روشنفکران دهان به هتاکی علیه واقعه ی عظیم عاشورا باز نکرده و از هتاکان دفاع نکرده باشند. توهین هایی از شتم مرجعیت شیعه تا زیر سوال بردن حرکت حماسی اباعبدالله؛ از تمسخر عزاداری ها تا مانع پیشرفت دانستن گریه بر مصیبت کربلا.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
1
به او وعده بهشت داده بودن به شرط ماندن در صراط مستقیم ولی او لیاقت نداشت ودوباره منحرف شد
آسمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
0
سلام به تتلیتی ها♡♡♡
تتلو کی یه؟
چی می خواد؟
چی از شما می گیره؟ !!!!
و چی به شما می ده؟!!!!
وقتی آهنگاش گوش می دید کجا را براتوتن می سازه؟!!!
وکجاها را خراب می کنه؟!!
بهتون می گم!!
فکر کن
فکر کن
فکر کن
...
با یک آدم قلدر دوست داری چه کار کنی؟
اگه از اون ضعیف تر باشی چطوری ضربه فنیش می کنی؟
نمی شه ؟ نمی شه؟
چرا می شه از تتلو یاد بگیر!!!!
اول خوب طرفت بشناس ببین چه سپری برای دفاع داره!!!
قدرت ، فن ، پستوانه ، عقل و...
حالا وقتش!!
مثل تتلو
اول هویتش بگیر
دوم پشتوانه هاش بگیر :
از خانوادش جداش کن
ارتباطش با دیگران خصوصا خانوادش قطع کن
منزوی و گوشه گیرش کن
از همه متنفرش کن
فکر کردن ازش بگیر
امید ازش بگیر
وقتش با گوش دادن به آهنگ بگیر
نگذار وقتش با کار پر کنه
..
..
حالا وقت چیه؟؟؟
باید چیزایی که می خواهی ضربه فنیش کنی بهش بدی:
اول پرده دری کنه
دوم فحاشی کنه
سوم حرمت شکنی یادش بده
چهارم، کیش کن، فقط خودش ببینه
مگه می شه ، مگه داریم!!!
آره آره
از تتلو یاد بگیر!!
یک آهنگ بساز با کلمات یکی یکی پشتوانش ازش بگیر!!!@!!!
خب حالا ،
تتلو آخرش به کجا مبره آدما رو؟
شما چی فکر می کنی
به آسمون !!!
به رویا !!!
به دریا !!!
به آقیانوس !!!
دوست داری بدون به کجا مبرتت؟؟؟
بهت می گم
.
.
.
به اقیانوس
واقعا
آره آره آره
اما
پشتوانه هاتو ، سپرهای ایمنیتو ، اعتماد به نفستو ، زمانو وقتتو ، حرمتهاتو ، خانوادتو ، فکرتو ، از می گیره ....
توی یک حباب می کنتت
بعد می فرستت وسط اقیانوسی که برات ساخته
بعد حباب می ترکونه
وای وای
دیگه چیزی نداری که بهش چنگ بزنی
خب چی می شه؟!!!!!!
فقط فقط فقط غرق می شی!!!
کیش و مات
The End
$پس خوب فکر کن$
نظرات شما
پیشخوان