تاریخ انتشار: ۰۶:۰۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷

کولاکوویچ: پس از باخت برابر بلغارستان، فضای ناامیدی در تیم ایجاد شد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید تیمش به دلیل باخت مقابل بلغارستان به لحاظ روحی دچار مشکل شده بود و این مسئله در بازی با کانادا خودش را نشان داد.
کولاکوویچ: پس از باخت برابر بلغارستان، فضای ناامیدی در تیم ایجاد شد
 


رویداد۲۴ ‌ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد شکست تیمش مقابل کانادا در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: مسابقه بسیار سختی بود. قصد بهانه تراشی ندارم ولی بعد از شکست روز گذشته مقابل بلغارستان، بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ناامید شده بودند و نتوانستند بخوابند.
او ادامه داد: ما باید در مدت زمان کوتاهی، تیم را برای یک بازی مهم دیگر در مسابقات آماده می‌کردیم. به همین خاطر بازیکنان من، مسابقه را با انرژی خوبی آغاز نکردند. با این حال ما از آغاز ست دوم، شروع به جنگیدن کردیم. در ست سوم اما امتیازات زیادی را از دست دادیم و به همین خاطر تصمیم گرفتم به معروف و غفور اسراحت بدهم تا در ست چهارم از آن‌ها استفاده کنم. در ست پنجم نیز از کانادا عقب افتادیم و امتیازات اول ست را به حریف واگذار کردیم ولی دست از مبارزه نکشیدیم تا اینکه ۱۰ – ۱۰ مساوی شدیم. در نهایت آن‌ها در پوئن‌های پایانی بهتر عمل کردند و به تیم ملی کانادا به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم.
او در مورد استفاده از امیرحسین توخته گفت: توخته بازیکن خوب و جوانی است. او در سرویس، دفاع و حمله، کمک زیادی به ما کرد و نشان داد که در کنار صابر کاظمی، آینده والیبال ایران است. خوشحالم که او بازی خوبی ارائه کرد و بازیکنان دیگر نیز از او حمایت کردند.
کولاکوویچ در مورد عدم استفاده فرهاد قائمی توضیح داد: من به قائمی بیشتر از بازیکنان دیگر اعتقاد دارم ولی او به دلیل مشکل شانه، خوب تمرین نکرده بود. او از نظر تکنیکی بازیکن بسیار خوبی است ولی من در این مسابقه به بازیکنانی نیاز داشتم که در حمله و دفاع قدرت بیشتری داشته باشند. انرژی قائمی برای ما بسیار مهم است ولی من تصمیم گرفتم از دیگر بازیکنان استفاده کنم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان