تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۷
در آستانه برگزاری کنگره

رهبران حزب در کنار حضرتی ماندند/ استعفای جمعی از اعضای رده پایین اعتماد ملی

بعد از کش و قوس فراوان و اختلاف بین اعضای شورای مرکزی اعتماد ملی، روز گذشته سرانجام جمعی از اعضای شورای مرکزی این حزب استعفا دادند تا وزن کشی بین یاران رسول منتجب نیا و الیاس حضرتی بیشتر شود

جمعی از اعضای رده پایین حزب اعتماد ملی استعفا دادند

رویداد۲۴ در بیانیه اعضای استفعفا دهنده که در خبرگزاری‌های اصولگرا بازتاب داشته است، آمده است

چنان که پیش از این اعلام شده است، روز ششم مهرماه، کنگره‌ حزب اعتماد ملی برگزار خواهد شد. کنگره‌ای که روند برگزاری آن با اساسنامه‌ حزب همخوانی نداشته و نتایج آن، پیشاپیش برای امضاءکنندگان این نامه مشخص است. ما نویسندگان بر این باور هستیم که برگزاری کنگره‌ی حزب، ناگزیر باید از سوی حجت الاسلام منتجب‌نیا، قائم‌مقام قانونی این حزب انجام گیرد و برگزاری آن از سوی افراد دیگر، به جهت قانونی و عدم انطباق با اساسنامه، فاقد وجه رسمی خواهد بود.

با این همه، امضاءکنندگان این نامه که بیشتر آن‌ها سیزده سال از زندگی سیاسی خود را به بالیدن این حزب اختصاص داده و انواع هزینه‌های سنگین را در این جهت، پذیرا شده‌اند، خود را ناگزیر می‌بینند برای پایان گرفتن درگیری فرسایشی در مجموعه، از این فرزند عزیز خویش دل بکنند تا مجموعه‌ی یکدستی که بر جای می‌ماند، به شیوه‌ی خودشان به هدایت این کشتی ادامه دهند.

به گزارش رویداد ۲۴، در فهرست صد و ده نفره اعضای مستعفی حزب اعتماد ملی، تنها یک نفر از اعضای شورای مرکزی (حمیدرضا کارگر) وجود دارد.  

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان