تاریخ انتشار: ۰۶:۱۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲۷۷ نظر
رویداد۲۴ در سایه غفلت دستگاه‌های نظارتی گزارش می‌دهد؛

کارشناسی پرابهام یک ملک کلنگی در شرکت خوارزمی+اسناد

شرکت توسعه ساختمانی خوارزمی زیر مجموعه هلدینگ خوارزمی که یکی از سهامداران بیمه سرمد متعلق به بانک صادرات است، در قراردادی عجیب بدون آنکه شرکت پیمانکار تعهد خود را انجام دهد، ۴۰ میلیارد به پیمانکار پرداخت می‌کنند!

نقش مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک صادرات در قرارداد مبهم شرکت خوارزمی چیست؟/ جزئیات کارشناسی پرابهام یک ملک کلنگی در بیمه سرمد +اسناد

رویداد۲۴ در روزهای گذشته خبر ابهام در قرارداد مبهم شرکت خوارزمی با بیمه سرمد در رویداد۲۴ منتشر شده بود که در آن از سرنوشت نامعلوم ملکی گفته شده بود که در قراردادی عجیب، وضعیت آن مشخص نشده بود.

بر پایه اطلاعات خبرنگار رویداد۲۴ این قرارداد عجیب میان «شرکت توسعه فناوری خوارزمی» با مدیریت پرویز مقدسی رئیس کنونی هیات مدیره بانک صادرات با شرکتی گمنام منعقد شده است اما شرکت پیمانکار نتوانسته تعهدات خود را اجرا کند؛ این موضوع در حالی اتفاق افتاده که شرکت پیمانکار بدون انجام تعهدات کل مبلغ قرارداد (بدون آنکه حتی مبلغی بابت ضمانت انجام کار نزد کارفرما باقی بماند) را از شرکت توسعه فناوری خوارزمی دریافت کرده است.

اسناد رویداد۲۴ نشان می‌دهد شرکت فناوری خوارزمی در پی عدم دریافت مطالبات خود مجبور می‌شود ملکی در خیابان کالج را از شرکت پیمانکار برای جبران هزینه‌های پرداختی دریافت کند. مسئولان شرکت ملک را به شیوه‌ای عجیب قیمت‌گذاری می‌کنند اما از آنجا که این محدوده فعالیت «شرکت توسعه فناوری خوارزمی» در زمینه تجهیزات الکترونیکی و رایانه‌ای بوده، ملک را به بخش دیگری از هلدینگ خوارزمی به نام «شرکت توسعه ساختمانی خوارزمی» واگذار می‌کند.

شرکت فناوری خوارزمی و شرکت توسعه ساختمانی خوارزمی هردو از شرکت‌های زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری خوارزمی و سهامداران شرکت بیمه سرمد هستند که آن زمان مدیریت آنها بر عهده حجت‌الله صیدی مدیرعامل کنونی بانک صادرات بوده است.

 

تصویر قرارداد شرکت توسعه فناوری و شرکت ساختمانی خوارزمی

پشت پرده قرارداد‌های صوری در بیمه سرمد چه کسی است؟

در مرحله قیمت‌گذاری، اسناد نشان می‌دهد در چند مرحله از یکی از کارشناسان رسمی درخواست شده ملک را کارشناسی کند. بررسی رویداد۲۴ نشان می‌دهد در اتفاقی عجیب کارشناس معرفی شده برای هر سه مجموعه شرکت توسعه فناوری خوارزمی، شرکت توسعه ساختمانی خوارزمی و بیمه سرمد یک نفر بوده است و قیمت ملک در نامه‌ای یک شکل و بایک متن ثابت در سه دوره مختلف زمانی توسط کارشناس برآورد قیمت می‌شود.

 

تصاویر نامه کارشناسی یک ملک برای چند مجموعه توسط یک نفر

نقش مدیرعامل بانک صادرات در قرارداد مبهم شرکت خوارزمی چیست؟/ جزئیات کارشناسی پرابهام ملک ۴۰۰ میلیاردی بیمه سرمد +اسناد

 

پشت پرده قرارداد‌های صوری در بیمه سرمد چه کسی است؟

 

پشت پرده قرارداد‌های صوری در بیمه سرمد چه کسی است؟

نکته مهمتر اینکه این کارشناس دادگستری بررسی ملک اساسا صلاحیت بررسی ملک در تهران را نداشته است. پیگیری خبرنگار رویداد۲۴ از شماره پروانه کارشناس مربوطه نشان می‌دهد مجوز این کارشناس مربوط به یکی از شهرهای شمالی بوده است و نمی‌توانسته در تهران اقدام به چنین عملی کند اما با وجود این موضوع در چند نامه به پرویز مقدسی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری خوارزمی و علیرضا هادی مدیرعامل بیمه سرمد قیمت ملک را تعیین می‌کند.

جالب آنکه در چند قرارداد از جمله «قرارداد توسعه فناوری خوارزمی» با «توسعه ساختمانی خوارزمی» و همچنین قرارداد مشارکت «بیمه سرمد» با «توسعه ساختمانی خوارزمی» به قیمت‌گذاری عجیب همین کارشناس استناد شده است و مدیران هلدینگ خوارزمی و بیمه سرمد چشم خود را هم بر قیمت ملک و هم بر صلاحیت کارشناس بسته‌اند.

تصویر زیر قرارداد مشارکت بیمه سرمد و شرکت توسعه ساختمان خوارزمی را نشان می‌دهد که در بند ۴-۲ آن به گزارش رسمی همین کارشناس استناد شده است. این موضوع در قرارداد میان توسعه فناوری و توسعه ساختمانی خوارزمی نیز تکرار شده است.

نقش مدیرعامل بانک صادرات در قرارداد مبهم شرکت خوارزمی چیست؟/ جزئیات کارشناسی پرابهام ملک ۴۰۰ میلیاردی بیمه سرمد +اسناد

 

نقش مدیرعامل بانک صادرات در قرارداد مبهم شرکت خوارزمی چیست؟/ جزئیات کارشناسی پرابهام ملک ۴۰۰ میلیاردی بیمه سرمد +اسناد

بررسی های میدانی رویداد۲۴ نشان می‌دهد قیمت ملک چندین برابر قیمت اصلی کارشناسی شده که با احتساب متراژ ۱۱۰۰ متری ملک خیابان کالج در حال حاضر بالاترین رقمی که می‌توان برای آن متصور بود، چیزی در حدود ۱۷ تا ۲۰ میلیارد تومان است و این رقم در سال ۹۴ چیزی در حدود ۷ تا ۱۰ میلیارد تومان در خوش بینانه‌ترین حالت بوده است.

رویداد۲۴ برای اطمینان بیشتر درباره قیمت ملک پرس و جو کرده است؛ صاحب یکی از مشاورین املاک زیر پل کالج گفته است: قیمت ملک کلنگی در حال حاضر در کوچه‌های اطراف چهارراه کالج متری ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان است، اما قیمت ملک‌های کلنگی بر خیابان انقلاب از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود که آن هم به موقعیت آن بستگی دارد. البته این مشاور املاک به رویداد۲۴ می‌گوید با توجه به اینکه از زیر ملک مورد تحقیق مترو رد شده و امکان گودبرداری زیاد در آن وجود ندارد، قیمت آن کمتر می‌شود. صاحب بنگاه کالج می‌گوید: اکنون که قیمت‌ها رشد کرده به این رقم رسیده است، اما قبل از عید ملک بر خیابان اصلی خیابان انقلاب هر متر حدود ۱۲ میلیون تومان بود. البته قیمت سال‌های گذشته به مراتب کمتر بود. این در حالی بوده که کارشناس معرفی شده، در سال ۹۴ آن را ۴۰۰ میلیارد ریال قیمت‌گذاری کرده است.

نقش صیدی مدیر عامل بانک صادرات و مقدسی عضو هئیت مدیره بانک صادرات در قرارداد میلیاردی 

این قرارداد در حالی در سال ۹۴ منعقد شده است که آن زمان حجت الله صیدی مدیرعامل کنونی بانک صادرات مدیرعامل هلدینگ خوارزمی بوده است و پرویز مقدسی هم زمان مدیرعامل شرکت توسعه فناوری خوارزمی و ریاست هیات مدیره بیمه سرمد را برعهده داشته است.

در این قرارداد در اقدامی عجیب پرویز مقدسی به عنوان فروشنده اولیه ملک به عنوان داور مرضی الطرفین انتخاب شده است و این در حالی است که وی همزمان رئیس هیات مدیره شرکت خریدار یعنی بیمه سرمد نیز بوده است.

اما پس از گذشت چندین سال از این قرارداد و در سایه غفلت دستگاهای نظارتی هنوز مشخص نیست علت اصلی پرداخت همه مبلغ قرارداد به شرکت پیمانکار بدون اخذ تضمین و همچنین دلیل دریافت این ملک چه بوده و نقش حجت الله صیدی مدیرعامل وقت شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و مدیرعامل فعلی بانک صادرات و پرویز مقدسی رئیس هیات مدیره بیمه سرمد و رئیس هیات مدیره بانک صادرات در انعقاد این قرارداد چیست؟

در گزارش بعدی رویداد۲۴ به ابهامات دیگری در خصوص این قرارداد و اینکه اسناد ملک چگونه توسط شرکت پیمانکار از زیرمجموعه بانک صادرات گرفته شده، خواهد پرداخت.

نقش صیدی و مقدسی مدیرعامل  و عضو هئیت مدیره بانک صادرات در قرارداد مبهم شرکت خوارزمی چیست؟/ جزئیات کارشناسی پرابهام ملک چندصد میلیاردی بیمه سرمد +اسناد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۷۷
حمید
|
Germany
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
19
کاملا مشخص شد سرمایه شرکت وحقوق و مزایای پرسنل شرکت توسعه فناوری خوارزمی سر از کجا در اورده .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
12
معامله سپهر انرژی با صندوق ذخیره فرهنگیان را مطالعه کنید شرکت را فروختند برای پرداخت قسط اول خود بانک به صندوق وام داده
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
7
معامله سپهر انرژی با صندوق ذخیره فرهنگیان را مطالعه کنید شرکت را فروختند برای پرداخت قسط اول خود بانک به صندوق وام داده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
16
حجم و اندازه دزدی های گروه این سرمایه گذاری خارج از حد تصوره. از سال 92 تا بحال شرکت های خوارزمی غارت شدند.
اوج غارت ها در شرکت توسعه ساختمان و شرکت توسعه مدیریت سرمایه. گزارش های حسابرسی این دو شرکت را بخوانید. بالای 2000 میلیارد تومان حیف و میل.
تا حالا میلیاردها تومان رشوه دادند تا گندش در نیاد.
عزل و اخراج تعدادی مدیران مطلع و آگاه به جزئیات ظرف یکی دو ماه گذشته و تهدید بقیه افراد به اخراج و تشکیل پرونده های واهی همگی از هراس برملا شدن دزدی ها و غارت های انجام شده است.
این شرکت تا آخر ماه جاری مجمع داره و همه گزارشات صوری و ساختگی است. تعجب می کنم چرا نظارت سازمان بورس واکنشی نشان نمی ده. فاجعه ای بزرگتر از شرکت کنتورسازی در حال وقوع است. بیچاره سهامداران این شرکت که کل پس انداز زندگی خودشان را دراختیار اینها گذاشتند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
1
14
این نشان از رفاقت و نون قرض دادن به یکدیگره . و توی جلساتشان هیچ دلخوری از یکدیگر نداشته باشند. و شاید به خیال خودشون از این جیب به اون جیب باشه...... و خوش به حال اون کارشناس که از شهردیگه میاد و حق العمل توپی میگیره و میره ( هرچه قیمت بالاتر ، حق العمل بیشتر ) خلاصه پیش اومده دیگه .
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
13
با سرمايه مردم بدبخت چه ميكنن !!هيچ گوش شنوايي هم نيست
قایین شاهعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
21
19
آقا شایعه درست نکنید و مدیران گذشته را گرفتار نکنید. مبلغی که معاون مالی اداری برای خرید منزل شخصی پرداخت نموده اند یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده نه هفده میلیارد تومان
پاسخ ها
اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
آقاي ش شما يک ميلياردو هفتصد ميليون + ماشين بنزs500 رو طي دو يا سه سال از کجا آورديد؟چقدر حقوق ميگيريد مگه؟پول هاي بانک در کدام حساب هاي شخصي شرکت واريز مي گردد؟از حقوق +اضافه کاري +کارانه کارمندان کمک کرديد بعدش ميگيد؟ جاي پنهان کاري اين همه حقايق نميتوند ديگه الان باشيد ! شما دروغگويي بزرگ در زير سايه هستيد .حناي شما ديگه رنگي نداره از بس پولشويي انجام داديد
پیمان
| United States of America |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
خودت رئیس دزد هایی
علی
| United States of America |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
اقای ش خجالت بکشید‌ سالهاست با اقوام و دوستانتون حقوق پرسنل زحمتکش شرکت رو بالاکشیدین بعد میگین شایعه درست نکنین چوب خدا صدا نداره امیدوارم به زودی شما و افرادی که از شما حمایت میکنن محاکمه بشن ودرس عبرتی بشه تا بدونین این کشور جایی برای دزدی و مال مردم خوردن نیست
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
منظورت از مدیران قبلی داییته دیگه؟ اون تورو گذاشته اینجا و دارید ۲تایی باهم میخورید. معلومه باید هواشو داشته باشی
کارمند خوارزمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
آقای ش و مدیران همدست خدا ازتون نگذره که جواب زحمت بچه ها رو اینجور میدید. کارانه ۵۰ تومنی حذف شد. آخه نامردا ۵۰ تومن چی بود . خدا رسواتون کرد
م.ابراهیمی
| Bulgaria |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
معاون مالی اداری یک شرکت معمولی چطوری میتونه به چنین ثروتی دست پیدا کنه؟ در حالیکه شغل و درآمدش کاملاً مشخصه، این ثروت از کجا اومده؟
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
کاش روزی برسه که وقتی معلوم شد تقصیرکار کیه همین زبون رو داشته باشی وجواب بچه‌های که چشم تو چشم شون نگاه کردی و دروغ گفتی
میدونی دوست دارم هرچی نفرت تو دل پرسنل هست رو با یه ضربه جبران کنم. دزد
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
آقای ش شما چه نسبتی با اینها دارید؟
چرا و چگونه دائی شما آقای مهندس ا را بعنوان مدیرعامل معرفی کرد و وقتی آقای ا پی به دزدی های انجام شده در شرکت برد او را با همکاری شما برکنار کردند و شما بعنوان ملیجک دائی و در عین بی کفایتی جانشین او شدید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
خدا ازتون نگذره که حق بچه های خوارزمی رو به راحتی میخورین و یه آب هم روش خدا از اینها نگذره پیرمرد لجن و دزد اگه واقعن خدایی باشه باید جواب کار شماها رو تو این دنیا بده همتون اومدین خوارزمی الاغ داشتین ولی الان بهترین جای تهران خونه دارین و بهترین ماشین رو سوار میشین بهترین مسافرتها برای شماست کلن همه چیز خوب برای شماست خدا ازتون نگذره بدترین بلاها سر خودتون و خانواده هاتون بیاد ایشالله نامرد لجن کثیف
محراب
| Netherlands |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
دزدی دزدیه، یادت بیاد روزی که اومدی ماشین پرایدتو بزور فروختی نمیخریدن ازت خیلی مستندات هست که با پول صندوق بچه های خوارزمی تو دلالی دلار و سکه هستی
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
آخه تو که سر دسته دزدها هستی و پات گیره آقای ش. بنظرم فرار کن از ایران چون خودم پرونده کیفری علیه ات درست کردم سر این موضوع و راحتت نمیزارم.
ای که یکی از موضوعات هست. ۳ تا دیگه هم تحویل بازرسی بورس دادم
م.ص
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
یه نکته در مورد مقدسی که تو رو اینجا آورده و گذاشته ناگفته مونده و اونم اینه که خود مقدسی هم دوست جون جونی سیف هستش و از زمانی که اون رفت تو بانک مرکزی اینم گذاشت اینجا
پرسنل قبلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
شما با یه پراید و یه خونه توی هشتگرد سال 93 اومدی خوارزمی، اصلا نمیدونستی میلیارد چند تا صفر داره!!! تو بگو 1 میلیارد و هفقتصد میلیون! اصلا این رقم رو تو خوابت میدیدی؟ حالا دم از گرفتاری میزنی؟ دلم برای همکارام که توی اون شرکت گیر تو و امثال تو افتادن میسوزه!
گرفتاری یعنی دوستای خودم که جوونیشون رو گذاشتن توی اون شرکت و تو حالا میری بالا منبر! گرفتاری یعنی دوستام با تحصیلات و سابقه کاری اندازه یه کارگر روزمزد حقوق ندارن! ای کاش حجم از نفرتم رو توی کلمات میتونستم بهت نشون بدم
دشمن شاخعلی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
لعنت خدا بهت که ریدی تو شرکت رفت
دشمن شاخعلی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
لعنت به هرچی دزده
مهدی
| Canada |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
لعنت بر ش
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
19
عجب چيزي كه هيچ اهميتي نداره سرمايه سهامداران خرد است دقيقا در اين فقره و خريد ملك بالاتر از قيمت مشخصه اين پول به جيب كي رفته. سازمان ناظر خوابه ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
1
19
این کار از بریدن یا کم کردن نون کارمندان شرکت حاصل شده که عین دزدی باید تو محاکمه های رسمی و علنی باز خواست بشن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
2
19
آقا ش حقوق بچه ها رو کشیدی بالا مرخصی رو قطع کردی کارانه رو حذف کردی پول دریافتی رو به حساب شخصی خودت و سرپرست مالی ریختی که به صندوق و جیب خودت اضافه کنی خیلی نامردی و حالا میزنی شایعه درست نکنید همون از تو طرفداری میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
16
پول صندوق اندوخته شرکت چرا میره تو حساب شخصیت اقای ش ؟؟؟؟؟؟
راستی رابطه تون با اقای کسمایی چطوره ؟
شش ماه کارانه کارمندای زحمت کش ندادی و پول هارو ورداشتی رفتی دوبی ؟؟؟؟؟؟
زمانی که اومدی تو شرکت خوازمی اجاره نشین خیابان خواجه عبدالله بودی و یه پراید داغون داشتی . ولی الان خونه خریدی تو خیابون دروس و دوتا ماشین خوب خارجی ؟؟؟؟؟؟/
چقدر اخه شما زحمت کشیدی و دزدی کردی ؟؟؟؟؟؟
پرسنل بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
19
4 ساله با کمک دایی جان اومدی با پراید و یه خونه اجاره ای در کرج به عنوان حسابدار. الان یه خونه داری 1/7 میلیارد دوتا ماشین گرفتی حدود 2 میلیارد جمعا 3/7 میلیارد . 48 ماه کار کردی حقوق ماهیانه شما با توجه به پس اندازت که خونه وماشین گرفتی میشه ماهی 77 میلیون . سقف بالای حقوق پرسنل رفع عیب با ماموریت واضافه کاری 2/5 میلیونه پس هر ماه معادل 30 نفر حقوق گرفتی . حالا ناراحتی که بهت جسارت کردن گفتن خونه اش 17 میلیارده . اقا جان دزدی دیگه . ناراحتی نداره
جیب خالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
19
بابا از دست ما که کاری برنمیاد تو کار خودتو بکن اگه حق ما موریتها و اضافه کاری هارو هم ندی سال دیگه اگه نمرده باشی خونه 17 میلیاردی هم میخری. قرنونت بابت راه کاری که بهت دادم نیاز به تشکر نیست .نوش جونت خیرشو ببینی
در مانده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
17
اقای ش کاش زمانی که داشتید با مدیران سابق اختلاس میکردید یادی از همکاران عزیزی میکردید که در حال ماموریت جان دادند فرزندشان براثر بیماری جان داد و شما گفتید وضع مالی شرکت خراب است . وای به حالتان . به امید خدا به حق وحقوق شما نیز رسیدگی شود.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
16
تو اين وضعيت بي پولي و بحراني شما تو دبي خوش بگذرون البته سخته از خانه و كاشانه و زن و بچه دل كندن و رفتن كشور غريب ولي شما بخاطر منافع خوارزمي افتاديد تو زحمت
خوارزمی بی درو پیکر
|
France
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
10
هر چی مدیران قبل از این آقا زحمت کشیده بودنو برباد دادید رفت خوردید بردید روتونو برم از قدیم گفتن تخم مرغ دزد شتر دزد میشه کجام بهتر از این شرکت برای چپاول کردن اینام که از حق زن و بچه ها پرسنل بیچاره زدی چوبشو میخوری چوپ خدا صدا نداره
محراب
|
Netherlands
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
8
آقای ش اول که وارد شرکت شدید ماشینتو هیچ کس نمی‌خرید یادته از بس داغون بود
حمید ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
10
خوبه اقای ش دم از فعالیت میزد و میگفت من زحمت عرق جبین خودم رو مخور و همچنین میگفت من سرب های باقیمانده از باتری ها یه مستعمل رو نگه داشتم تا سرب گرون بشه خرج بچه ها بکنم البته با خبر های بالا احتمالا خرج رییس و ریس کرده خیلی با مرام اقای ش فرد زحمت کش مجموعه خوارزمی از وقتی اینا اومدن کل وجهه شرکت رو زیر سوال بردن از جیب پایینی ها دزدی کردن تا جیب خود امسال خودشون رو پر کنن باز پرسنل زحمت کش قبل اینا
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
10
حالا پرسنل شرکت یه وام 5 میلیون تومنی میخوان اونم از صندوق پرسنل که هر ماهه از حقوقشون کسر میشه دوساله که تو نوبت وام هستیم میگن نداریم
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
9
جناب ش درمورد خانم سرپرست مالی بیشتر توضیح بدن به چه دلیل برای ایشون اینقدر بریز به پاش میکنن وام بلاعوض هتل و حقوق و مزایای بالا توضیح بدن چرا برا ایشون هتل در تهران اجاره کردن نسبت ایشون با آقای ش چی هست که هم هتل هم وام بلا عوض دادن بهشون
پرسنل بیچاره و بی نوای خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
10
آقای ش شما بجای اینکه همه رو تهدید به اخراج کنید و مانند افراد چاله میدانی در جلسات داد و هوار کنید و عصبانی بشوید البته که به شما حق میدهیم چون هر کس دیگری هم بود از هیچی و از کوره داهات ها به تهران آمده بود و در عرض چند سال با خالی کردن جیب پرسنل خوارزمی از فرش به عرش میرسید باید هم عصبانی بشود چون پای منافع دزدیش در میان است شما چگونه در عرض این چند سال به این سرمایه دست یافته اید مگر ارثیه پدریتان بوده که با این وقاحت میگویید ۱۷ میلیارد نبود از قدیم میگویند خدا جای حقی نشسته است انشااله روزی برسد که تمام این پولها از گلوی شما همانند خون بیرون بزند مرتیکه دزد.
بی نام
|
Netherlands
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
11
خدا را شاکرم که در کشوری زندگی می کنم که اکثر مدیران آن فاسد هستن و دست درازی به حق کارگران و دزدی را حق خود میدانند ، آقای ش شما تنها یک مهره هستی و زمانی که تاریخ مصرفت به پایان برسه اتهامات گریبانت را خواهد گرفت این شگرد اربابت هست که سالهاست از این روش کسب روزی میکند ، مطمئن باش وقت سر رسیدن و هنگام محاکمه این تویی که قربانی میشوی نه آقای پ . م
خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
8
واقعا فکر کردید فقط همیناست خیلی فرا تر از این که دیدید خدا از شما نگذره اون وقت پولی که از حقوق بچه ها کم میکنید میبرید سر سفره به زن و بچه ها تون میدید جای مهر رو پیشونی میندازید صبح کله پاچه بخور بعد آب کرفس با این سن چرا چربی زیاد میکنی که آب کرفس بخوری با پول خودت این کار رو میکردی خدا نگذره از هر چی ظالمه
خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
11
واقعا فکر کردید فقط همیناست خیلی فرا تر از این که دیدید خدا از شما نگذره اون وقت پولی که از حقوق بچه ها کم میکنید میبرید سر سفره به زن و بچه ها تون میدید جای مهر رو پیشونی میندازید صبح کله پاچه بخور بعد آب کرفس با این سن چرا چربی زیاد میکنی که آب کرفس بخوری با پول خودت این کار رو میکردی خدا نگذره از هر چی ظالمه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
12
به موردهایی که اقای ش خریدند در این مدت ویلای تهراندشت هم اضافه کنید چند متر معلوم نیست ولی میلیاردی
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
11
آقای ش چه خبر از حساب بانک اقتصاد نوین
باز نشسته بانك صادرات
|
Finland
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
3
فرزندانم اين موارد كه ميگوييد در مقابل ٨٠٠ ميليارد تومان سؤ استفاده در شركت توسعه ساختمان خوارزمى رقمى نيست.
خيلى متأسفم سرمايه من وأمثال من اينچنين غارت شد وكسى نيست رسيدگى كند.چرا سازمانهاى نظارتى كارى نمى كنند .چشم وگوش نظام متأسفانه كر وكور هستند وشايد با اينها هم دست.سازمان بورس كجاست كه با اين تخلفات آشكار برخورد كند.
كسى نيست ببيند در بلوار ارتش در سوهانك زمين ميخرند ١٨٠ ميليارد تومان بعد معلوم ميشود فقط يك سند تقلبى است زمينى وجود ندارد.بجاى برخورد با عاملين به آنها پاداش ميدهند وارتقا ومديرعامل خوارزمى ومعاون او را بركنار ميكنند .وقتى رئيس هيّئت مديره بانك رئيس هيّئت مديره خوارزمى رئيس هيئت مديره سرمد وپدر خوانده شركت مفاخر يك نَفَر است خوب مديرعامل بانك هم به دليل اينكه اين فجايع در دوران مديريت او در خوارزمى انجام شده بايد ساكت بر اين مسايل باشد ودر روز روشن چشم بر عزل مديران معترض خوارزمى ببندد وبه مسؤلين لاپوشانى اين كثافت كارى حقوق نجومى ماهيانه ٤٠ ميليون تومانى بدهد .بايك نگاه ساده به صورتهاى مالى خيلى چيزها روشن ميشود .واقعاً جاى تأسف دَاردَ بازرس قانونى خوارزمى ومفاخر وچندين شركت در گروه كه همگى يكى است چگونه شرافت حرفه اى خود را زير پاانداخته وبه چه قيمت اينچنين رفتار ميكند.نظارت بورس چرا با اينها همراه است .
ميرقافله تاجرس همگى همدست و ........
به اميد روزى كه چشم بيدار نظام سرمايه بازنشستگان بانك صادرات را از دست غارتگران نجات دهد.
رسول
|
Germany
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
8
تنها راه گرفتن حقمون اعتصابه باید بفهمه قرار نیست اینطور بمونه باید همه با هم شروع کنیم اینا نمیتونن کاری کنن
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
7
همه چیز توی مملکت ما ازشایعه و حباب شروع میشه بعدمیبینی عین واقعیته، خدا نکته ورق برگرده
محمد علی
|
Bulgaria
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
5
نکته خیلی جالب اینجاست که یک موسسه حسابرسی (دایا رهیافت)که کارش حسابرسی هست و اصولاً باید تو این کار خیلی مهارت داشته باشه و باید مو رو ازماست بیرون بکشه اومده مفاخر رو حسابرسی کرده و هیچی نفهمیده!!!
چطور ممکنه اطلاعات یک سایت خبری از یک موسسه حسابرسی که به کلیه اسناد مفاخر دسترسی داشته بیشتر باشه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
عزیزم مؤسسه حسابرسی دایا رهیافت همه چیز را خوب فهمیده سهمش رااز دایی جان شما گرفته ورندانه چند کلمه توگرارش حسابرسی اشاره کرده وبس قضیه را لاپوشونی کرده وسر دبه کثافت را باز نکرده.پاداشش قرارداد حسابرسی بیش از 10 شرکت گروه خوارزمی وبانک صادرات واحتمالاّچند سکه ..
مجید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
5
جناب معاونت مالی شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی ش توضیح بدید با پول صندوق اندوخته بچه ها تو بازار طلا و دلار چکار می‌کردید چرا برای فامیلاتون از پول شرکت بلیط خریداری کردید شما آنقدر گدا صفتید که پول سیگارتونو از تنخواه شرکت میدید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
3
همه باید پشت هم باشیم تا این دزدو از شرکت بیرون کنیم برای اعتصاب تو شرکت بچه ها دارن آماده میشن باید گورتو گم کنی تو و خاندانت از این شرکت آقای ش بترس از روزی که دودمانت به باد بره حواست به خودت باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
2
چرا مستقیم معرفی نمیکنید
انشا الله پرونده در حال بررسی و اقدام قرار گرفته
الهم عجل لولیک الفرج
مال باخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
1
3
آقای ش فقط خودت که دزد نیستی معاونت هات از خودت بدترن اون یارو که برادرزنش کابینت کاره الانم سرپرسته تکلیف دزدی های شیرازش چی شد آقای ش این خانم ک چیکار داری تا دیروقت تو شرکت نگهش میداری حالا بماند چی تو بازاریابی میگذره
حمید
|
France
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
9
آقای ش خسته نشدی اینهمه دزدی کردی حق و حقوق پرسنل شرکت خوردی با پول پرسنل زحمتکش دبی خوش میگذره ؟ امیدوارم به زودی از این شرکت بندازنت بیرون دزد و محاکمه بشی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
3
حیف کلمه ی آقا که به اسم تو وامثال تو بچسبونن،پدران ما سی سال دربانک صادرات شرافتمندانه زحمت کشیدن وما بهشون افتخار میکنیم اگر خوارزمی تا الان سرپامونده به لطف اعتباراین بزرگمردان بوده، تو وامثال تو بالقمه ی حروم پرورش پیدا کردید، یادمه اون اوایل که قدم نحستون راگذاشتین خوارزمی، مدام دنبال پرونده سازی برای مدیرقبلی بودید واون نوچه ی پاچه خوارتون را این شهر واون شهرمیفرستادید. نمیدونستید عزت وذلت فقط دست خداست،.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
5
آقای ش توضیح بدین اون مبلغ 500میلیون تومان که داییت به عنوان تنخواه واسه فرانسه و ... بردن وقتی مطالبه کردین چه بهتون گفت و بعدش چطور سند سازی کردین
آقای ش توضیح بدین داییت به خاطر شرکت پسرشون در دبی تحت عنوان سفر کاری چقدر با تنخواه خوارزمی بلیط فرس کلاس گرفتن و رفتن
توضیح بدین تو 3 سال داییت 8 میلیارد فقط پول سفرهای خارجشون بوده
یه توضیح هم در مورد خانم مدیر مالی بدین جریان چیه وقتی استعفا داد یهویی حقوقش از 3 میلیون به هفت میلیون و دویست هزار تغییر کرد
عزراييل
|
United States of America
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
10
اكر خيلي مردي تمام پولي كه ماهيانه از شركت ميگيري بهم پرسنل نشون بده چرا حقوق شما تو پاساركاد واريز ميشه گفتي دو سال به اخويت حقوق ندادي بله حقوقشو ماهيانه دستي بهش ميدادي ما از تو زرنك تريم ولي تو قدرت داري و زورگو
عزراييل
|
United States of America
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
5
اكر خيلي مردي كه نيستي تمام پولي كه ماهيانه از شركت ميگيري بهم پرسنل نشون بده چرا حقوق شما تو پاساركاد واريز ميشه گفتي دو سال به اخويت حقوق ندادي بله حقوقشو ماهيانه دستي بهش ميدادي ما از تو زرنك تريم ولي تو قدرت داري و زورگو
رسول
|
Netherlands
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
7
جناب ش توضیح بدید چطور وقتی میگید این شرکت همش بدهی داره و نمیشه کاری کرد نمیرید تو وخاندانی که از داهات بلند شدید اومدید که هنوز هم تو جلسات نمیشه فهمید چی میگید از بس لهجتون شدیده بسختی میشه جملاتتتون رو فهمید نه جناب ش اینجا وضع شرکت خوبه شما وامثال فامیلاتون گند زدن اگه پول نداشت براتون خیلی وقت پیش می‌رفتید شما امثال اوناید که گوسفنداشونو فروختن و اومدن شهر ولی حیف که شما همون گوسفندم نداشتید توضیح بدید چرا برای آقای زر باید از پول شرکت بلیط قطار برای خانوادشون بگیرید البته ایشون فامیلتون هستن جای تعجب نداره من مطمئنم از این شرکت نمیرید چون دست شما تو داهاتتون چند تا گوسفندم نمیدادن چون شما رو خوب می‌شناختند که دزد هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
1
7
سرمنشأ همه این تخلفات عدم کارایی سیستم نظارت است .وقتی میر قافله تا جرس همه همدست هستند،وقتی رئیس هیأت مدیره بانک صادرات،رئیس هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری خوارزمی،رئیس هیأت مدیره بیمه سرمد ومدیرعامل در سایه شرکت توسعه فناوری خوارزمی یک نفر باشد.وقتی حسابرس همه این شرکتها یکی باشد خوب میخواهید گم شدن هشتثد میلیارد تومان در شرکت توسعه ساختمانی خوارزمی لاپوشانی نشود، مدیرعامل شرکت بجای مجازات پاداش نگیرد؟ومدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ساختمانی بانک پارسیان نشود؟مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت خوارزمی که سرمنشأ گم گور شدن این 800 میلیارد تومان است ترفیع نگیرد ومدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی نشود؟بی سرو صدا سر مدیرعامل شرکت خوارزمی ومعاون ا مور شرکتهاومجامع را زیر آب نکنند.اینها همه از ناتوانی وسؤ مدیریت آقای دکتر صیدی مدیرعامل محترم بانک صادرات منشأ میگیرد .که عنان اختیار خود را به افراد فاسد قدرت طلب داده و دودستی میز خود را چسبیده وقدرت برخورد ندارد.سازمان بورس هم یا خواب است یا .....؟
محراب
|
Netherlands
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
7
آقای ش فقط گم شو برو گورتو گم کن تا لبریز نشدیم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
7
اقای ق. ش شما و مدیران قبلی و فعلی که از بستگانتان بودند و هستند وهمچنین کارمندای زیر گروهتان از‌مسوول دفتر‌گرفته تا کارمند مالی که باز از بستگانتان هستن، همگی باهم هستید.حق بچه های مظلوم‌ و زحمت کش شرکت و خوردید و می‌خورید.وقتی اعتراضی میشنوید به راحتی اخراج میکنید. تو اوضاع گرونی‌مملکت،دلار ۱۵ تومنی و غیره سفر خارجی پابرجاست اما کارانه و اضافه کاری اون‌کارمندی که همه امیدش به حقوق زیر ۲ هست جز برنامه های کنسلیتان میشود و در جواب کارمندان گفته میشود که شرکت‌بودجه ندارد خرج اضافی کند.
مطمن باشید خدا جای حق نشسته.مطمن‌باشید همونطور که ی جوان و بی‌کار میکنید یا مثل یک‌برده ازش کار میکشید و حقوق زیر ۲ تومن‌با منت بهش میدید ،خداوند همین‌کارو با فرزندانتان میکند.شما دزدانی‌بودید و هستید که باید در تاریخ ثبت‌کرد.
پرسنل خوارزمی
|
United States of America
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
2
14
لطفا قوه قضاییه ورد کند به پرونده های خوارزمی
کارمند بی پول
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
8
حیف این شرکت
حیف این رزومه
حیف این بچه ها
که باید گرفتار مدیران بی لیاقت بشن
همه شرکت ها دارن پیشرفت میکنن ولی شرکت ما بخاطر وجود اقای ش هر روز داره بدتر میشه و جیب آقای ش پرتر میشه
کارمند سابق
|
Germany
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
12
خوشحالم‌بی آبرو شدی
چون خیلی از کارمندای محترمتو بی آبرو کردی
خدا ازت‌نگذره
با خدا باش پادشاهی کن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
12
رویداد عزیز
لطفا همه ی پیام هایی گذاشته میشه رو درج کنین
پیام گذاشتیم اما خبری ازش نیست
لطفا پیام های دیگه که مربوط به معاونت های زیر دست آقای ش که همه دزد تشریف دارن رو درج کنین
ناشناس
|
Canada
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
10
چند میلیون هزینه سفر دوبی شما شد؟
خاک بر سرتون.
میتونستین با بخش کوچکی از اون پول آسانسور شرکت رو تعمیر کنین. چند وقته آسانسور شرکت خرابه؟
چطور برای هزینه دوبی پول هست برای تعمیر آسانسور پول نیست؟
چقدر شماها رذل هستین؟؟؟
اینا رو منتشر کنید لطفاً.
تو این اوضاع اقتصادی بد، کارمندی که ماهیانه کمتر از 2 میلیون حقوق میگیره، تمام امید خودش و خانواده اش همون پوله.
نمیتونه این موارد رو با صدای بلند بر سر این مدیریان فاسد فریاد بزنه. اینجا تنها جایی هست که میشه فریاد زد. منتشر کنید تا شنبده بشه.
پاسخ ها
Md
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
بسی مایه تاسف است
محراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
صبر کن کارش تمومه فریاد احتیاج نیست برای رفتن جون میده صبر کن
طرفدار ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
24
1
واقعا آدمی به پاک دستی این گروه حاضر در شرکت ندیدم تا حالا. تمام توان خودشون رو گذاشتن تا شرکت ذو از ورشکستگی نجات بدن. شما ها لیاقت ندارین. هر چی میگیرن حقشونه
پاسخ ها
پرسنل خوارزمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
چقدر گرفتی خود فروخته؟ فامیلشونی ؟ مونثی یا مذکر؟ شاید هم شارژت میکنه !!!
پرسنل خوارزمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
چقدر گرفتی ؟ فامیلش هستی ؟ مونثی یا مذکر ؟ شارژت کرده ؟!!!
حسین
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
طرفدار(ش) شما هیچی ندیدی این پاکدستان پول دوست بایدزودتر از این شرکت برن تا بیشتر از این دزدی نکردن شرکت رو به پیشرفت رو ورشکسته کردن هیچگونه دستاوردی نداشتن جز دزدی تمامی مزایای پرسنل رو حذف کردن حقوق دریافتی پرسنل متخصص با ۱۵ سال سابقه با یک کارگر کارواش برابره و همیشه شرمنده زن و بچه هستن خدا لعنت کنه هرچی دزد حق مظلوم خور
سایه مرگ
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
به روباه میگن شلهدت کیه ؟ میگه دمم
در تمام طول عمر شرکت تمام مدیر عاملهای سابق تمام و کمال حقوق و مزایای پرسنل شریف شرکت رو پرداخت کردند و هیچ وقت شرکت به این وضعیت در نیوموه بود شما ها چی فکر کردین سرتون رو کردین زیر برف مثل کبک فکر میکنید کسی شما رو نمیبینه که در جواب سوالی که از قائم مقام مدیر عامل شد که چرا شرکت اینقدر بدهکاره ؟ میگه : بخاطر اینکه مدیر عاملهای سابق جهت پرداخت مزایای پرسنل وامهای سنگین گرفتن و باز پرداخت اون وامها رو به گردن ما انداختن آخه یکی نیست بگه تمام این بدهی ها رو شماها با کلاه گذاشتن سر شرکت و دزدیهای میلیاردیتون برای شرکت ساختید حالا میگید درآمد شرکت با خرج کردمون یکی نیست بله نباید هم باشه زمانی دفتر مدیر عامل در زمان مدیر عاملی فعلی به گرونترین رستوران تهران برای این فرد و دوستان مفت خورشون میشه و ماهیانه بالغ بر یکصد میلیون تومان خرج بریز و بپاشهایشان میشود از قهوه ی کیلویی ۳۰۰ هزار تومانی گرفته تا خاویار و گردن آهو و غیره و غیره و در آخر هم بابت سه سال کارکرد بی نتیجه و مفت خورزهایش مبلغ سیصد و شصت میلیون تومان به عنوان سنوات طی یک فقره چک پرداخت میگردد میخواهید شرکت به ورشکستگی نیوفتد این سفره ایست که خودتان برای خودتان پهن کردیده اید و همانند بختک بر روی درآمد این شرکت خیمه زده اید و سیر مونی هم ندارید مانند زالو آنقدر خون این شرکت و پ سنل را میمکید تا بمیرید حالا تمام بیشرمی میگویید دارن شرکت رو از ورشکستگی نجات میدهند هر چه که راجب پرسنل محترم و زحمتکش شرکت توسعه فن آوری اطلاعات خوارزمی فکر میکنید و انتصاب میدهید خودتان هستید صد رحمت به روح علی بابا و چهل دزد بغداد
طرفدار ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
همینی که هست هر کی نمیخواد میتونه بره. شما لیاقتتون همینه. باید بیکار میشدین تا قدر عافیت بدونین؟ الان جناب ش هیئت مدیره هست. و هر کاری بخواد میتونه بکنه. سیاست های شرکت هم ایشون تعیین میکنند. پس لطفا تو کاری که اطلاعی ازش ندارین نظر ندین. ایشون حسابدار بسیار خبره ای هستند. و هزینه های بی مورد شرکت رو کم کردند. شرکت تا چند سال دیگه انشالله سر پا خواهد شد. شما هم عادت میکنید.
مهسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
دوست عزیز لطفا" ساکت شو..ممنون
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
فرض کنیم حرفت درست بوده ، وضع شرکت درست شده ؟؟؟
خواهان مرگتان
| United States of America |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
بله درسته به شما حق میدم اینجوری ازشون طرفداری کنید چون از شما حمایت میکنن. واسه ما حرف از مدیریت نزنید چون مدیریت نکردن.
سرتون رو از زیر برف در بیارید بازم میگم حق با شماست که از هیچی به همه چیز رسیدین و حالا خودتون رو همه کاره و مالک شرکت میدونید.
شما ها همان گوسفند چرانانید که همانند گرگ ها گله خودتان را میدرید حالا به ما میگید همینه که هست از شرکت بروید.
آنهایی که باید بروند امثال شما هستند.
شما ها روی کرسی شرکت نشسته اید و همه را رسما تهدید میکنید همین نفرینها هر روز و ساعت پشت و پناه خودتان باد.
خداوند یار بیکسان است
ناشناس
| France |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
اونی که عادت میشه تویی
طرفدار ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
لطفا کسانی که از مدیریت کلان سر در نمیارن حرف نزنند. این شرکت برای تداوم نیاز داره به مدیریت هزینه در این دوران. تحریم خیلی به اقتصاد فشار میاره. این رو تحقیق کنید و صحبت کنید لطقا. جناب ش توی نامه توضیح داده بودن. ایشون تمام مسائل رو زیر نظر دارند. هیچ کاری توی شرکت بدون اجازه ایشون انجام نمیشه. یه مدیر در این سطح باید ماشین خوب داشته باشه. نکنه توقع دارین با پراید بیاد شرکت. به داشته هاتون قانع باشین لطقا و در حد توانایی ها و عرضه خودتون طلب کنید.
پاسخ دندان شکن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
خفه لطفا
مدیریت کلان؟
تحریم؟ اینا چ ربطی داره به حرفای ما. کی مدیریت کلان گفته بدزد. کی گفته تو چند سال از پراید برس به بنز و بی ام و و پرادو. کی گفته دیکتاتوری کن توی یه شرکت که نیاز به پویایی داره. کی گفته یه ملک رو بفروش به خودت و چند نفر دیگه. کی مدیریت کلان کی گفته سند سازی کن. مدیریت کلان کی گفته مدیر نالایق بازنشسته رو از امارات برگردونیم بزاریم رییس هیئت مدیره صادرات و سرمد و خوارزمی. مدیریت کلان کی گفته خواهر زاده بی لیاقتش رو بزاره هیئت مدیره یه سازمان در این سطح. مدیریت کلان کجا گفته انگیزه پرسنل رو داغون کن و طرح طبقه بندی مشاغل رو پشم حساب کن. مدیریت کلان کی گفته کرایه با بنزین 100 تومنی و 1000 تومنی یکی باشه. مگه مدیریت کلان نمیگه اصلی ترین سرمایه یه شرکت نیروی انسانی هست. کجاست پس.مدیریت کلان کی گفته ذخیره صندوق اندوخته پرسنل رو اجباری کم کن باهاش طلا بخر و دلاربزن به جیب. 200 تا از پرسنل که اینجا پیام گذاشتن. کجاست سرمایه شرکت. نکته بعدی اینه که اگر قرار بودجایگاه هر شخص به اندازه عرضه هر شخص باشه قطعا شماها الان جاتون سرویس بهداشتی بود. برید خدا رو شکر کنین صلاح مملکت الان توی این هست دزدی بیشتری رو نشه وگرنه حسابتون با کرام الکاتبین بود. انشالله نحسی و نجسی دزدی بزنه به بچه هاتون تا جگرتون بسوزه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
ایشون تو خدمات هستن فامیل ش هستن ایشون نونشون دست جناب ش هست باید طرفدار ش باشه
کارمند سابق
|
United States of America
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
1
6
آقای ش ی سوال
با این تعریف و تمجیدای زیاد
هنوز طرف بهت میگه آقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
Mm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
1
خداوندا ما را بیامرز
Majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
5
1
قبل از ارائه نظر دستی بر سر فرزندانمان بکشیم
پاسخ ها
داودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
مجید جان منظورت از اینکه قبل از دادن نظر دستی بر سر فرزندانمان بکشید چیست؟
تنها
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
داش مجید یعنی منظورت اینه که به خاطر نون بچه هامون هیچی نگیم بابا دست خوش اینا مزدورن.
مطلع آگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
1
5
سلام دوستان
میخوام براتون یه داستان بگم. یه آقایی بود به نام س که برحسب شانس و با پارتی بازی شد رییس بانک مرکزی. یه رفیق داشت به نام پ م که هر جا مدیر بود معاونش بود رو آورد گذاشت تو یه شرکت که برا خودش و دوستاش حیات خلوت درست کنه.لازم به گفتنه این آقا پ م قصه ما از ایران کوچ کرده امارات کلا. ولی به خاطر خدمت به مملکت و نه هیچ چیز دیگه برگشته خدمت ما رو بکنه. حالا این وسط ماهی 50 میلیونم حقوق گرفت ولی هدفش این بود ما از نون خوردن نیوفتیم. چه بریز و بپاش ها که نکردند این پیر مردها. قضیه گردن آهو رو همتون شنیدین دیگه. ایشون هر هفته میرفت ماموریت خارجی و بازدید از شرکت های خارجی که کار شرکت راه بیفته. البته بیشتر این شرکت ها توی امارات بود. تا حاجی بتونه یه سر هم به خانواده محترم بزنه. خلاصه جونم براتون بگه تمام توان خودش رو به کار گرفت. بچه خواهرش رو آورد تا اونم خدمت ما رو بکنه. طایفگی خدمت گذارن طفلکا. یه چند وقت گذشت مدیر بانک صادرات استعفا داد. این آقا پ م قصه ما با دوستش گفت این رفیقت که منو گذاشتی پیشش رو یه کاری براش انجام بده. س گفت کیو میگی؟ پ م گفت همین ص دیگه. بزارش مدیر صادرات. قول داده منم رئیس هیئت مدیره کنه. خلاصه همه این کارا انجام شد. این دزدیا هم که توی خبر نوشته شده انجام شد تا اینکه ق ش هم شد عضو هیئت مدیره. واقعا سخته ها الکی نمیگم. وقتی سوادت در حد یه حساب دار ساده هم نیست بخوای توی هیئت مدیره اون سازمان سیاست گذاری کنی. البته این وسط باید دم آقایون هیئت مدیره رو هم ببینه. آقای ت و غیره. این وسطا یه دونفر هم اومدن که چون میخواست کاسه کوزه اینا رو به هم بریزن زیر پاشونو خالی کردن. مثل آقای اصلانی و.... خلاصه این شرکت اصلا سود نداره و زیان ده هست. من نمیدونم اینا به چی یه شرکت ورشکسته دلخوش کردن که چسبیدن به میزشون
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
4
0
متاسفانه این کامنتها محلی جهت تسویه حسابهای داخلی شده ، کاشکی کسانی که این نظراتو میدن اول ببینن واقعیت چیست بعد نظر بدن
برخی از این افراد دردهای زیادی متحمل شدند که مطمئنا جای آن هنوز روی بدنشان مانده ولی اینرا بدانیم با نشر مطالب دروغ هم به جایی نخواهیم رسید . حداقل اگر تهمت میزنیم به فکر فردای خودمان باشیم .
پاسخ ها
کارمند
| Netherlands |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
شرکتو به باد دادی. نیروهارو صاف کردی
زیر اب زن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
4
آقای ش شما که دائم میگی اینجا ورشکسته هست چرا موندی اینجا؟ . چرا نمیری از ایران. بد بخت میگیرن چوب تو آستینت میکنن. تا وقت هست پولهای شرکت رو برگردون یا برو. از قدیم گفتن طمع زیاد رزق کم رو هم میبره. بیا برو.
راهنما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
7
چاره کار فقط و فقط اعتصاب است و بس. هیج کی براش مهم نیست که آقای ش چقدر بخوره و ببره. و گرنه اینا رو میبینن دستگاههای نظارتی کسی عمل نمیکنه. الان آنکال رو حذف کردن. چند ساله هزینه کرایه اضافه نشده. بنزین 10 برابر شده قیمتش. حقوق ما از سال 92 تا الان که اینا اومدن هیچ فرقی نکرده. در آمد شرکت چند برابر شده. هزینه ها یک چهارم. بدهی ها 10 برابر. معلومه دزدی داره اتفاق میفته. نه قطعه میخرن. نه تنخواه میدن. نه سود سهام شبکه گستران. نه پاداش. نه سود مجمع. نه مناسبت ها. نه حتی کارانه. بی غیرت ها یه حرکتی کنین بچه های خوارزمی
پاسخ ها
تنها
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
ایول دمت گرم.غیرتی هاش یا علی مدد.
راهنمای واقعی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
چاره اعتصاب نیست. مشکل رو با صحبت حل میکنند اما معاونت پشتیبانی و نزدیکانش فکر منافع خودشونند. کاش بیایم کاری کنیم که یه معاونت صحیح سر کار بیاد.
کارمند
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
راهنمای واقعی درست میگه آقای ش و معاونت پشتیبانی باید از این شرکت برن به قول معاونت من فقط واسه خودم دفاع میکنم کسی نباید از من توقع داشته باشه آخه بی انصاف تو که همش داری واسه خودتو و شریفی دفاع میکنی
معترض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
2
کارشناس محترم لطفا این خبر رو دوباره منتشر کنید. وهمه نظرات رو بزارید.
کارمند در مانده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
1
6
همه از دزدی اقایون با اطلاع هستیم . کاش سازمان نظارت وبازرسی کشورهم در جریان قرار میگرفت.ایا راهی هست تا از طریق سازمان بازرسی اقدامی کرد؟ اگر کسی اطلاعاتی در این زمینه داره بگه لطفا.
چون هر چی بهش تکه میندازیم عین خیالش هم نیست . دزدیش که هنوز ادامه داره عشق و حالش رو هم یا تا دیر وقت تو شرکت با اینه یا بیرون توی هتل با اونه
کارمند مفاخر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
1
1
فاش میگویم از گفته خود دلشادم....
میتوان گفت مشکل اصلی در شرکت مفاخر عدم نظارت ومراقبت سهامدار اصلی ومدیریتی یعنی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی است.اگر امور شرکتها وامور مجامع وامور حسابرسی داخلی شرکت خوارزمی کارش را درست انجام می دادند کار به اینجا نمی کشید.اگر هیئت مدیره درست وسالم انتخاب میکردند دیگر آقای مدیرعامل نمیتوانست این قرارداد مشکوک را با شرکت دناوب ببندد واینچنین شرکت مفاخر را زیربار بدهی به بانک ها ببرد ونابود کند.
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
3
قربون دهنت واقعاّ اگه حاچی انصاری مدیر حسابرسی داخلی مفاخرکارش را درست انجام بده خیلی از مسایل حل میشه.ولی خوب بیچاره 50 سال سابقه کار داره دو دوره کیلومترش را صفر کرده 20 ساله که از بازنشستگیش میگذره تازه 2 شغله است هم مدیر حسابرسی داخلی وهم مدیر منابع انسانی همم که کلی کار مشاوره ای بیمه ای داره .بنده خدا وقت نمی کنه .خدا قوت ،حاجی جون جدت مراقب شرکت باش آش با جاش رفت .بی خیال ماهی 10 میلیون تومن حقوق مفاخر شو . خدایی عاقبت بخیری نداره بالاخره یه روز خفتت را میگیرن.اون.وقت هم باید جواب نکیر ومنکر سازمان بازرسی رو بدی هم ناله نفرین یه مشت کارمند بدبخت شرکت مفاخر را.
کارمند مأیوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
2
1
بچه ها بیخیال شید اینا پشنشون به بالائیها گرمِ خودتون و خسته نکنید .مگه میشه اون بالا ندونن تومفاخر وخوارزمی چه خبره ؟اونوقت این آقا ونوکراش تومفاخر وخوارزمی هرکاری دلشون بخواد بکنند.مبینید ککش.ن هم نمی گزه .میبینید روحیه این مدیر هرموقع که میاد شرکت به نوکراش سر بزنه چقدر خوب ِاَ صلاّ شماها رو این حرفاتون رو به هیجاش حساب نمی کنه حالا شما جو گیر شدین و هی مینویسید کمی عقل داشته باشید وموقعیت خودتون رابه خطر ندازید.
کارمند مأیوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
1
1
بچه ها بیخیال شید اینا پشنشون به بالائیها گرمِ خودتون و خسته نکنید .مگه میشه اون بالا ندونن تومفاخر وخوارزمی چه خبره ؟اونوقت مقدسی ونوکراش تومفاخر وخوارزمی هرکاری دلشون بخواد بکنند.مبینید ککش.ن هم نمی گزه .میبینید روحیه مقدسی هرموقع که میاد شرکت به قبادی جونش ونوکراش سر بزنه چقدر خوب ِاَ صلاّ شماها رو این حرفاتون رو به هیجاش حساب نمی کنه حالا شما جو گیر شدین و هی مینویسید کمی عقل داشته باشید وموقعیت خودتون رابه خطر ندازید.
پاسخ ها
مطلع آگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
کدوم موقعیت به خطر میوفته. حقوق اینجا از همه جا کمتره. اسنپ صرفش بیشتره
پرسنل خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
5
ای خداااااااااا
یکی از این دستگاههای نظارتی نمیگه خرتون به چند. انقدر مینویسیم یکی ببینه. پرسنل محترم خوارزمی مرد باشید اگه چیزی میدونین. بنویسین.
کارمند
|
Netherlands
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
7
این شرکت تا وقتی برادران «ع» توش رفت و آمد کنن همین بساط رو داره
هرچند کارشناس ملک 40 میلیاردی هم بودن
حسابرسان بدون مرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
1
2
دوستان محترم پیشنهاد میکنم بجای برخورد غیر حرفه ای واحیاناّ خدای ناکرده افترا و ورود به حریم خصوصی مدیران به تجزیه وتحلیل صورتهای مالی بررسی عملکرد مدیرتی و،تناقضات مدیرتی واشکالات حسابها و احیاناّتسامح وتساهل بازرس قانونی وکمیته حسابرسی مفاخر بپردازیدآنوقت سازمانهای نظارتی بویژه سازمان بورس وحتی کمیته حسابرسی شرکت مفاخرکه حداقل دونفرشان از افراد وزین جامعه حسابرسی کشور هستند رفتارشان را بهتر ووظیفه شان را انجام خواهند داد .البته این کمک متخصصان شرافتمند حسابرسی ومدیرتی و سهامداران حرفه ای مفاخر در بورس را میطلبد.از طرف مقابل مدیران وهیئت مدیره مفاخر وخوارزمی هم میتوانند از خود دفاع کننند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
گفت: نزدیک است والی را سرای، آنجا شویم
گفت: والی از کجا در خانهٔ خمار نیست
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
7
دوستان بحث طبقه بندی مشاغل از طریق وزارت کار پیگیری شده و دستور اجراش به شرکت ارسال شده که در صورت عدم اجرا شرکت باید جریمه سنگینی بده.در مورد مسایل اخیر هم طبق شنیده ها، این مطالب به مسئول دفتر محسنی اژه ای تحویل داده شده است.ایشالا رسیدگی میشه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
5
سلام خدمت دوستان
لطفا یکی راهنمایی کنه و بگه مسئول نظارت روی حقوق مدیران عامل و معاونین شرکت های بورسی کدوم نهاد هست. کی به این آقایان اجاره میده ماهی 40 تا 50 میلیون حقوق بگیرن. وقتی یه مدیر خودش با افتخار میگه هزینه ها رو نسبت به دوره قبل از خودش نصف کرده و درامد شرکت هم بیشتر شده از بانک ها. تعداد قرارداد ها هم بیشتر شده و دریافتی ما تغییری نکرده حتما دزدی اتفاق افتاده که شرکت بدهی بیشتر شده. خود مقدسی روزای آخر گفت بدهی رو به اتمام هست. الان دوباره میگن 80 میلیارد بدهی داریم. مگه میشه آخه. آبروی شرکت توی بازار رفته. هیچ قطعه فروشی با شرکت کار نمیکنه. هیچ باربری با شرکت کار نمیکنه. بیمه های تکمیلی و تامین اجتماعی اکثر مواقع دیر پرداخت میشن. صندوق وام و شوارای اون عملا هیچ کاره هستن. چون آقایون اجازه نمیدن بهشون. اینا حقیقت های شرکته. یکی راهنمایی کنه تا تهش بریم.
دل پر درد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
4
اقای ش تا حالا شده دکتر برا بچت آزمایش بنویسه و بدونی بیمه تکمیلی پولش رو بهت میده اما پول نداشته باشی بدی که بعد بیمه بهت برگردونه. تا حالا شرمندا زن و بچه شدی به خاطر یه شب شام بیرون. تا حالا شده به خاطر جیب خالیت سر بچت داد بزنی. تاحالا شده گیر پول صبحونت باشی بگی من خوردم صبح زود.؟ اگه نشده هم خدا ایشالله به سرت بیاد همه اینا که از صد تا مرگ بدتره
شاعر خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
2
نفرین نامه
کی شود فیش تو هم رو شودش
گند کارت همه بد بو شودش
کی شود تو و معاون هایت
دلتان یکسره هیهو شودش
کی شود حق تمام اعضا
سم بی مزه و بی بو شودش
هر چقد حق بخوری از ماها
بهر پورت به توان دو شودش
ما کسی جز تو نداریم خدا
ز زمینم همه جارو شودش
کارمندی بشنیدم نالید
نسلمان یکسره ریقو شودش
این به نفرین ز ته دل میگفت
شادیت یکسره وارو شودش
کی شود غرق شوی در کارت
قایقت بی سر و پارو شودش
کل انگیزه ی ما را کشتی
معنیش خوردن نارو شودش
استراحت تو بکن در پستت
پسرت مدیر شاشو شودش
گردن و گوشت بخور هر وعده
من خوراکم همه کاهو شودش
نفس کاهوست به شدت نفاخ
در خروجی همه بد بو شودش
میروی به خرج ماها تفریح
ای ندیمت همه دارو شودش
دیودی بهر دلت ساخته ایم
جریان خون تو یکسو شودش
با خودت فراخ و با ما یبسی
چاره ات دسته ی پارو شودش
ای مخاطب زتو پورش دارم
چون که با قافیه همرو شودش
کارمند خوارزمی
|
United States of America
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
2
از سود شبکه گستران هم همکارا نظر شون رو اعلام کنند
چرا چند سال پرداخت نمیشه ؟
حتما آقای د کشیده بالا
یا شاید هم آق ش اونجا هم نفوذ کرده اونم کشیده بالا
از جیب ما زدن شرکت راه انداختند سود نمیدن خوب اکه سود دهی نداره جمع کنند
پاسخ ها
کارمند
| Netherlands |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
این م د از زور و بازوی خودش سر کار نیومده ، از پشتوانه بابا جونش مدیر شده ..... یه آدمیه که چندین سال پیش بخاطر مشکل اخلاقی اش میخواستن بندازش بیرون که باباش زنگ زد گفت بچه ست .... ولش کن .....
کارمند
| United States of America |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
چرا چند سال هست سود نمیدن ؟حتما با باند بازی ش و د کشیدن بالا!
از بچه هاشون سوال میکنی میگن وضع ما خیلی خرابتر شده حقوق هاشون افزایش پیدا نکرده و کلی هزینه هاشون زده میشه و پرداخت نمیشه نفوذ آقای ش هم تو هیت مدیره اونجا تاثیر گذاشته!
بنده خداهها همیشه می نالند و کسی پاسخگو نیست خدا باعث و بانی هر دو شرکت رو نابود کنه و هرچی بلا هست رو زن و بچه خودشون هم بیاد. ان شاءالله به زودی
از دور دستها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
سلام بله به گفته پرسنل شبکه گست...حقوقشونو کم کردن و بسیاری از هزینه هاشون پرداخت نمیشه آقای د با پشتوانه ی آقای ش هرکاری دلش میخواهد میکنه .امیدوارم هر چه آدم ضالم تو این سیستم چه خوارزمی خودمون و یا شبکه گس.. نابود بسند و از دمار ازن و بچه خودشون در بیاد
به امید آن روز
یا حسین
خوش خبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
4
انشاءالله با آمدن آقای دکتر دژپسند به وزارت اقتصاد ودارایی بساط این زالوهای خوارزمی ومفاخر جمع خواهد شد خوشبختانه ایشان فردی ارزشی وسالم هستند وبا امثال اینها اساساّ میانه خوشی ندارد.دوستان لطفاّ مطالب خودتان برای دفتر ایشان بازرسی وزارت اقتصاد ارسال کنید.
پاسخ ها
نه خبر
| Netherlands |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
عزیز بد رفته ، بدتر اومده ........ اینها بعد از خوارزمی یه پست بالاتر و شرکت بزرگتری مدیر میشن ....یه نفر دیگه میاد ، و از اول شروع میکنه....
تا بوده همین بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
5
آقای «ش» زود از شرکت برو تا کار دستت ندادیم......
ظلم دیده
|
Netherlands
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
4
تو نمایشگاه کامپیوتر پارسال وقتی با چند تا شرکت تازه تاسیس صحبت میکردیم، مدیران ارشد آن شرکت میگفتند :
از شرکت گردشگری و جهانگردیتون چه خبر ؟ وضعتون خوبه که مدیرانتون با فرست کلاس جهان را می گردند .........
یا اینکه یکی دیگه میگفت از کُربنکیگ‌تون چه خبر ؟ دروغ بزرگ سال را رکورد زدین .........
هرکی که میفهمید از خوارزمی هستیم ، یه متلک و طعنه بار ما میکرد. گفتیم به دوستان بابا چکار داریم بگیم خوارزمی هستیم!
یه روزی خوارزمی دارای ابهت و عظمتی بود . همه دوست داشتند با ما کار کنن یا وارد شرکت بشن ولی الان چی .........
این مدیران منفعت طلب ...... چه ها با خوارزمی کردند.........
این همه ولخرجی، اخرش هم بدهی های الان ......
اینها دلسوز ما نیستند. باور کنید تو جمع خودشون به ریش همه ما میخندن ....... ما را برده فرض می کنن..... اگر هم کسی اعتراضی کنه ... میگن اخراجش کنید. به همین راحتی ...........
کارمند
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
3
آقای ش چرا فکری بحال معاونت پشتیبانی نمیکنی
اصلا خبر از قرارداد پیک نمونه داشتی که کیا پول خوردن
بابا لامصب حداقل یه آدم درست و حسابی بزار اونجا
خونه همه رو با اون برادر زنش تو شیشه کرده
پاسخ ها
دیگر کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
عاجزانه تقاضا داریم از آقای ش که بساط بخور بخور معاونت پشتیبانی را برچینه. لطفا از ظرفیت پرسنل سالمی که در پشتیبانی مشغول کار هستند استفاده کنید.
راهنمای واقعی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
دقیقا درسته. معاونت پشتیبانی و برادر زن و اون چند تا سرپرست بی لیاقتشو کنار بذار و از پرسنل مستعد پشتیبانی کمک بگیر. مطمئن باشید مشکلات پشتیبانی حل میشه.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
2
کسانی که منفعل هستن و قدرت گرفتن حق زیر دستان خودشون رو ندارند لطفا مسئولیت رو واگذار کنند. وقتی نمیتونین از حق یه عده کثیر که تحت عنوان نیروهای شما هستن دفاع کنین استعفا کنید.
جناب هاشمی مدیر عامل جدید توسعه فنادری اطلاعات خوارزمی شما صد در صد این پیام ها رو میبینین چرا عکس العملی ندارین. پس این که میگن یکی دیگه همه کاره‌اس درسته؟ خوب یه حرکتی. یه خودی نشون بده. یا اگه نمیتونید استعفا کن. مدیر یه شرکت در این سطح یه مدیر حسابداری امین و وفادار به خودش نداره. شما باید با یه تیم مجرب میومدی و کسایی که اموال مردم رو ضایع کردن رو بیرون میکردی.
نکته بعدی اینکه چقدر خوب بود اگر توانش رو نداشتین میگفتین نمیتونم. نه اینکه بیای و فقط توی اتاقت بشینی. این مدیریت رو قبلا جناب مقدسی هم انجام میداد. این شرکت به یک مدیر پویا و پر جنب و جوش و نترس احتیاج داره وگرنه «ق» «ش» و «ت» زیر پاتو خالی میکنن. پس لطفا خودت اقدام کن. و با پرسنل رو در رو صحبت کن. مطمئن باش پرسنل بفهمن کارت درسته پشت سرت هستن.
به شما هم پیشنهاد میکنم قدر خودتو بیشتر بدون و از پشتیبانی پرسنل از خودت استفاده کن و فشار بیار تا حق پرسنل رو بگیری.
نردبان این جهان ما و منی است. عاقبت این نردبان افتادنیست
هرکه بالاتر نشیند استخوانش سخت تر خواهد شکست.
به امید شکستن استخوان های آقای ش و دزد های شرکت خوارزمی
کارمند
|
Germany
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
4
آقای مدیر سایت رویداد 24 لطفا متن های که پرسنل میگذارند را ویرایش و یا حذف نکنید . ممنون
کارمند
|
Japan
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
8
سلام همکاران گرامی فقط یک اعتصاب میتونه مشکلات به وجود امده رو رفع کنه هیچ کدوم از این مدیران که میزشون رومحکم چسبیدن به فکر رفع مشکلات پرسنل نیستن بعد از ۱۶ سال کارتخصصی با عنوان کارشناس فنی در حد یک پیک موتوری درامد نداریم
ظلم دیده
|
Germany
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
2
مجمع پارسال که یه پاپاسی فروش نداشتیم ، سود بالایی از سوی مدیریت وقت برای سهامداران اعلام شد .
خیلی عجیب بود .
جریان چیه . این هم یه دروغ دیگه ......
خلاصه فهمیدیم که بخش مالی ماهرانه امور مالیاتی را دور زده و تخفیف های مالیاتی را جزء سود شرکت آوردند.......
خدایا اینها شیطون را هم درس میدن ........
کارمند
|
Germany
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
3
هیچ میدونستید آقای مقدسی یکی از مدیران ارشد ایران سیستم بود................
زمانی که بانک ، پشتیبانی تجهیزات خود را به آقای تورج ع و خوارزمی داد ، ایران سیستم با آن کبکبه و دبدبه ، به یکباره ورشکست شد .......آخ آخ آخ .......
و حالا ......
الان موقشه .....
کارمند مفاخر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
1
انتظار دارید جلوی آقای ش وایسته! زهی خیال باطل.
این بابا مدیرعامل شرکت «ت.آ» بوده . میدونید یعنی چی ؟ این بابا کارمند «ت.ع» بوده. این بابا 2 ساله که از صدقه سر پدرزنش الکی الکی ماهی 6 میلیون میگیرفت و بیمه هم شده بود روزی 2 تا 3 ساعت توشرکت بود وبرای خودش کار میکرد. حالا که مدیر شده و فقط حقوقش به پاس این خوش خدمتی شانزده میلیون تومن شده. شما کجای کارید.
درکمین
|
United States of America
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
2
آقایان و خانمی که رفتین دوبی برای تفریح آقای محمد رضا.خ سرکار خانم نرگس.م و آقای مجید.م و آقای قاسم.م و جناب آقای قایین.ش
برای چی رفتین دوبی شما که میدونید حقتون نیست با این اوضاع ارز بالا رفتین خداوکیلی چه منفعتی داشتید ؟
درکمین
|
United States of America
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
1
آقای طرفدار ش اگر مرد هستی و جرات داری خودت رو معرفی کن اگر هم ه معلومه یه زالوی کثیف و بزدل هستی
پاسخ ها
طرفدار ش
| Germany |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
شما لطفا احترام خودت رو نگه دار. در جریان باشید تمام اونایی که پیام گذاشتن رصد شدن و له زودی به سزای اعمالشون میرسن. باید چند سال بگذره تا به خدمات جناب ش پی ببرید. ایشون داره از جیبش برای شرکت خرج میکنه. خیلی وقتا حقوق نمیگیره تا حقوق شماها رو بدن بهتون. آقای مقدسی هم اینطور بود بنده خدا. اگر نبودن الان بیکار بودین بد بختا. وضع کار ذو نمیبینی تو مملکت. برید خدا رو شکر کنین. به چوری چشمتون هیچ کس به ادعاهاتون اهمیت نمیده. و خوشبختانه عرضه ی هیچ کاذ دیگه ای هم ندارید. شب خوش
تنها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
گفته بودی سر از اقتصاد کلان در میارید بله شما درست میگید دوستان و همکاران زحمت کش خوارزمی سر از دزدی های کلان در نمیارن.
کارمند خوارزمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
کاش مدعی نبودین دیگه حداقل با این همه خرابکاری توی این چند سال. از گروه شما آبی گرم نخواهد شد قطعا. همگی دزدین. همیشه پول شرکت توی حساب شخصی جناب ش هست. بعد میگین حقوق نگرفته. چ امتیاز ها که استفاده نکرده با پول شرکت. بازرسی داخلی هم کشک به عبارتی. خانوم ج هم کاملا هماهنگه باهاش توی مالی. تو هم یا خودشی که نوشتی طرفدار ش یا یکی از خودش بدتر. مدعی مدیریت کلان هم هستن. هیچ کدام از اصول مدیریت توی این شرکت رعایت نمیشه. یه مدیر که میخواد همه تصمیم ها رو خودش بگیره. خیال میکنه همه مثل خودش دزدن. این آدم خیرش به کسی نمیرسه. همه رو میدوشه بعدش هم اخراج. چقدر نیروی کار آمد و خوب داشت شرکت که به خاطر این آقا رفتن از شرکت. هنوز از قطعه خبری نیست. بانک صادرات هم که بی صاحب. از خودش میگیریم برای خودش مصرف میکنیم. یکی نمیگه کجا داری میبری. طبق کدوم قرارداد کار میکنی. قرارداد چ وظایفی داده به خوارزمی. فقط میگن کار انجام بشه امروز بگذره. ایشالله وزیر اقتصاد جدید و بانک مرکزی این زالو صفت ها رو رسوا و اخراج کنند.
از طرف مدیران شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی
As
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
4
اگر دوستان موافق باشید به واحد تخلفات اقتصادی وزارت اطلاعات و بیت آغا اطلاع دهم.ترسی از هیچ احدی داخل شرکت نیست حتی مدیر عاملش
پاسخ ها
هادی
| Romania |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
چجوری میشه اطلاع داد بگین من اطلاع بدم. هر کی میتونه و آشنا داره انجام بده. لطفا ناامید نباشید. قطعا با پیگیری نتیجه خواهیم گرفت.
کارمند مطلع از دزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
2
آقای ش میبینم ترسیدی داری به موقع حق و حقوق پرسنل رو میدی. بله باید هم بترسی. بچه ها منتظر یه تلنگر برای اعتصاب هستن. منتظر یه جرقه برای انفجار. در ضمن نزدیم ترین کسی که داری تو شرکت داره این مسائل رو برملا میکنه. اینجا جای تو نیست. لطفا قوه قضاییه به این پرونده ورود کنه تا اتفاق بدتری نیوفتاده و صبر ماها سر نیومده. آدم هایی هستن که این آقا زندگیشون رو ویران کرده و حاضرن خفه کنند این آدم رو. پلیس پیشگیری کجاست این وسط. بازرسی کل کشور قاضی سراج کجایی.؟ آقای اژه ای کجایی؟ رییس بازرسی شرکت های بورسی کجایی؟ بازرسی بانک صادرات کجایی؟ سهامداران خوارزمی کجایید؟ به داد شرکت برسید. برد و خورد همه رو. آی برسید. آی دزد. آی داره مالمونو میبره. آآآیییی ددززززدددد
کارمند
|
United States of America
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
1
آقای ش و خائن های خادم نما یک اعتصاب سراسری به زودی انجام میگیره تا بدونین با تهدید و دزدی نمیشه حق پرسنل خورد
پاسخ ها
تنها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
آفرین به نظر شما همکار عزیز این خائن ها باید بفهمند که از تلاش پرسنل زحمت کش خط مقدم ،صورتحساب ها نقد میشه.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
1
مدیریت جدید چرا شما کاری نمیکنی؟ نمیشه بیای چند وقت بشینی یه حقوق زیاد بگیری و بری.
پشتیبانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
1
2
اوضاع شرکت رو میشه از مدرک سرپرستا و مدیراش فهمید. تورو خدا فکری به حال پرسنلی بکنید که باید زیر دست سرپرستهایی کار کنند که مدرک تحصیلیشون زیر دیپلم و دیپلم هستش در حالی که پرسنل زیر مجموعه شون مدارک فوق لیسانس و لیسانس مرتبط دارند.
پاسخ ها
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
خواهشاً اتحادمون رو از بین بردن
الان مشکل اساسی شرکت چپاول شرکته
راهنمای واقعی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
به نظر من همکارمون درست میگه. باید مدیر عامل و قائم مقام فکری به حال افراد بیسوادی که باعث بروز بسیاری از مشکلات هستند بکنند, فکر کنم زمان مناسبی است برای تغییر.
کارمند خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
3
با بیست سال سابقه و فرزند بازنشسته بانک صادرات ، از چه باید بترسیم که شما میگید رصد میکنیم.گفتن حرف حق ترس نداره ،خدا وکیلی هر کس حق و حقوق پرسنل زخمت کش خوارزمی رو میخوره ،خدا ازش نگذره، بنده از اولین سالهای تاسیس شرکت و گرفتن نمایندگی استانها ،در شرکت حضور داشته و به اکثر استانها جهت ماموریت اعزام شدم .وجدانن با این سابقه چه از شرکت خواستیم نه وامی نه امکانات رفاهی نه سبد کالایی
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
1
به به
رسولف داره میشه مدیرعامل بانک صادرات
آقایان تا قبل اینکه شوتتون کنن با احترام استعفا بدین
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
1
رویداد24 چرا تیتر این مطلب و بخشی از متن اولیه را حذف کردید؟
از چه میترسید؟
در افتادن یا اژدهای هفت سر فساد سخته و شجاعت می خواد.
محراب
|
France
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
1
آقای هاشمی مدیر عامل جدید شنیدم امسال اربعین کربلا بودی بنظر بجای کربلا شما باید دست دزد ها را از شرکت کوتاه کنی و بحث بچه ها برسی کربلا رفتن افتخار نیست شمر هم کربلا رفته اگه وجدان داری و مسلمانی بداد بچه ها برس
کارمند شریف
|
Germany
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
1
وقتی میمیریم ما را به اسم صدا نمیکنند و درباره ما میگویند: جسد کجاست ؟
و بعد از غسل دادن میگویند :جنازه کجاست ؟
وبعد از خاک سپاری میگویند: قبر میت کجاست ؟
همه لقب ها و پست هایی که در دنیا داشتیم بعد از مرگ فراموش میشه
مدیر ، مهندس ، مسؤول ، دکتر، بازرس...
پس فروتن و متواضع باشیم...نه مغرور و متکبر.

عارفی گفت : آنچه ازسر گذشت ؛ شد سرگذشت
حیف بی دقت گذشت؛ اما گذشت
تاکه خواستیم یک «دوروزی» فکرکنیم
بردرخانه نوشتند؛ درگذشت..‌.

پس تا هستیم با هم خوب و مهربون و با سخاوت باشیم
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
1
اخر خبر گفتین گزارش بعدی داره این خبر. رویداد 24 کی میخوای بگی بقیه خبرو اسناد رو نشون بدی؟
فریده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
1
آیا این اسناد برای اثبات کج دستی و خیانت در امانت این گروه کافی نیست؟ . این همه آدم و کارمند شاکی کافی نیستن.؟ خودتون سیر نشدین انقدر خاطر خواه دارین؟ چه اتفاقی باید بیفته تا مسئولین ورود کنند.؟ حتما باید خودسوزی کنیم؟ با کسی رو بکشیم.؟ کی قراره یکی بیاد رسیدگی کنه.؟ مسئول نظارت کیه؟ حق من کارگر رو کی باید بگیره.؟ آقای شریعتمداری شما که وزیر کار هستی لطفا دستور تحقیق بدین.؟ شرکت ما داره تخلف میکنه در حق پرسنل
صندوق اندوخته کم میکنه بدون وام
ماموریت حذف میکنه بی دلیل
با پول شرکت دارن عشق و حال میکنن تو کشور های خارجی
طرف تو 4 سال شده میلیاردر
اون یکی رئیس دو تابعیتی شده، رییس دیگر تابعیت امارات داره.
لطفا خودتون رسیدگی کنید تا کار دستشون ندادیم.
Majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
2
1
دوستان وهمکاران عزیز
هرچه گفتید وشنیدیم افترا بود وتوهین
آنچه داریم میبینیم ومیشنویم توفیق است وتعالی
چطور میگویید از همه موضوعات شرکت مطلعید وانچه از زمان رفتن آقای م ا در این شرکت اتفاق افتاده را نمیبینید
۴ماه اول سال را این آقای م ا به باد فنا داد وهمین آقای ش مردانه وجسورانه البته به کمک ما ایستاد بازهم غیرت وشرفش را به رخ کشید
آیا از اتفاقات ۳-۴ماه اخیر شرکت خبر دارید؟چه قراردادهای فروش خوبی برای شرکت با مشترها نوشته شد؟میدانید این آقای ش به اندازه دها مدیر وکارمند برای شرکت وقت صرف میکنه ومردانه و بی ادعا تلاش میکند؟میدانید در نیمه دوم امسال وصول مطالبات چه سرو سامانی پیدا کرده؟میدانیدطبق شنیده ها تمام وعده های این آدم داره عملی میشه؟میدانید همین ش یکبار هم از این نوشته ها احساس خطر نکرده که هیچ بلکه بر تجارب خودش در این شرکت برای برنامه های آینده اش استفاده مینماید؟میدانید این شرکت دیگر مدیری مثل ایشان نخواهد دید؟
توصیه میکنم این روزها سکوت نکنید و بیشتر به مطالعه داخل شرکت بپردازید.بیشتر برید سر وقت این آقا وهمکلام بشید چون آدم خیلی پیچیده ای نیست و خیلی راحت با آدم حرف میزنه وواقعیتهاووضعیت شرکت را توضیح میده. اگر کارمون رو دوست داریم بیایید همینجا نوشتن را ادامه بدیم و واقعیتها رو کنیم. نگذاریم یه عده چپاول گر شرکت را چپاول کنند. بیایید بیشتر بنویسیم ولی قران بر سر بذاریم وبنویسیم
پاسخ ها
کارمند
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
مجید دلبندم
چه نسبتی با اون کپک که سرشو زیر برف کرده بود داریم
شعر طلاوت نکن اینا روز اول گفتن عظمیی پور 8میلیارد بدهی گذاشته چطور شد یهویی شد 100 میلیارد بعدش شما ها چه رویی دارین شرکتو به باد دادین بعد میگین قرآن سر بزارین بابا حیا کنین
زیر اب زن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
اره کاملا معلومه نترسیده. ما باور کردیم. پس چرا تو رو فرستاده جواب بدی. اگر پاک هستین که نترسین. اگر ریگی به کفش دارید وای به حالتون. به زودی بازرسی کل کشور میاد سراغتون. با این حرفا هم نمیتونی ما رو سرد کنی.
محراب
| France |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
جناب ش بی غیرت ترین ولی شرف ترین آدمی که من دیدم تو عمرم
پرسنل آگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
آقای م م معاونت فروش میخوای گزارش کار بدی و خود شیرینی کنی برو پیش مدیر و جناب ش. اینجا حنات رنگی نداره. هرچند چهار تا حرف کلی زدی که اصلا سندیت نداره ولی جوابت رو میدم. اگر تو زمان مدیریت این آقایون بهت پست معاونت فروش نداده بودن بازم طرفداری میکردی ازشون؟ شما که هیئت مدیره شبکه گستران و پاسخ هستی و سبیلت چربه. پس خودتو به ما نچسبون. ولی از چند تا کارت خوشم میاد. یکی اینکه بلدی با همه مدیر عامل ها دمخور بشی و بشی عزیز دردونشون و ابنکه هوای نیروهاتو داری. هرچند بودنت بزرگترین مشکل شرکت توی بخش فروش هست. امثال تو دوست ندارند بخش فروش شهرستانها راه بیفته. شخصا چند تا قرارداد خوب میتونم بگیرم برای شرکت که به خاطر اینکه به اسم تو و نوچه هات تموم بشه این کار رو نمیکنم.خلاصه کاش ح ش هم جربزه یه مدیر رو داشت و از حق پشتیبانی دفاع میکرد. هر چند اینا یه آدم میخوان مثل همین ح ش که بی عرضه باشه و نتونه از ما دفاع کنه. فک کنم حقوق شما دو تا هم از 10 تومن کمتر نباشه نه. الان دیدم یکی ازتون منطقی پرسیده د جواب بده نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
0
2
مدیر سایت محترم رویداد چرا همه اسامی رو کامل پخش میکنید ولی اسم آقای ش رو کامل نمینویسید. نکنه شما هم بله .....
پرسنل منطقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
0
6
سلام خدمت جناب ش یا نماینده جناب ش
بنده مایلم بدون قضاوت مواردی را که از نظر خودم و اکثریت پرسنل حق خود میدانیم از شما مطالبه کرده و در مورد عدم تصمیم به موقع راجع به این مسائل از شما پاسخ بخواهم.
1. وام صندوق اندوخته.
آیا شایسته است که مبلغی از حقوق پرسنل کم کرده و از سرنوشت این پول هیچ گزارشی به پرسنل شرکت ندهیم؟
هیئت امنا در صندوق وام چکاره اند این را مشخص کنید لطفا؟
آیا کسی میتواند با اختیار خودش از صندوق خارج شود؟
2.هزینه ایاب و ذهاب
چندین سال است که قیمت بنزین در کشور ما چند برابر شده و طبق اطلاعات پرسنل یکی از گزینه هایی بوده است که شما بابت آن در قرارداد خود با بانک اضافه شدن نرخ قرارداد را خواستار شده اید. آیا این مبلغ نباید به پرسنل شرکت تعلق بگیرد. آیا شایسته نیست در این مورد پاسخگو باشید و بگویید منطقی است که کرایه با بنزین در نرخ های متفاوت یکسان باشد.
3.سود سهام شبکه گستران
چرا این سود پرداخت نمی شود.؟ طبق گفته های مدیران این شرکت ماهیانه 20 میلیون در سال 92 به سود شرکت کار میکرد. که مبلغ فعلی قطعا بیشتر است. چرا و با چه قانونی مطالبات پرسنل پرداخت نمی شود. فقط مطالبات شما مهم است؟قطعا ما هم مطالباتی داریم.
4.پاداش های مناسبتی
چرا پاداش های مناسبتی پرداخت نمی شود. مگر نه اینکه حفظ انگیزه پرسنل وظیفه شماست. آیا نباید برای آن برنامه ریزی کنید؟ قطعا دیده شدن پرسنل در مناسبتها و تکمیل شادی آنها با پاداش مالی می تواند بسیار انگیزه بخش باشد.
5.اسراف و تجمل گرایی
آقای ش مطمئن باشید نیروهای شهرستان از طریق تهرانیها از هزینه های بی مورد و تجمل گرایی مطلع می شوند. چون مدیران میانی تهران با شما همدل نیستند.
ما نمیپذیریم در سختی صبور باشیم و شما مست در خوشی و ولخرجی. اگر اینچنین نیست این مساله را روشن کنید. دلیل سفرهای خارجی و هزینه ها را توضیح دهید لطفا.
6.کارانه
چرا به مرگ میگیرید که به تب راضی شویم. شما با ما کاری کرده اید که با دادن حقوق خدا رو شکر کنیم. حتی اگر دهم ماه بعد. کارانه هم که چند ماه پرداخت نشده است. این مسائل کارد را به استخوان پرسنل رسانده است. و حاضر نیستیم به خاطر گرفتن دستمزدمان التماس کنیم.
7.بدهی های شرکت
چشمه بدهی های شرکت کی قرار است بخشکد. آقای مقدسی در آخرین جلسه گفتند بدهی رو به اتمام است. چرا الان دوباره 80 میلیارد بدهکاریم.
8.طبقه بندی مشاغل
چرا این طرح مسکوت مانده و به آن عمل نمیکنید. این مساله میتواند حق و حقوق پرسنل را زنده کند. لطفا بگوئید چرا اجرا نمیشود.
9. طرح استان معین
این همه هزینه برای این طرح به کجا رسید. آقایان چرا تحقیق نکرده خرج روی دست شرکت میگذارید با دست خالی. اینها مطالبات بر حق ماست.
10.تنخواه گردان
چرا پرسنل و سرپرستان باید از جیب خودشان برای شرکت خرج کنند. کی قرار است به این مساله پایان دهید.
11.حقوق پرسنل
آیا با این وضعیت تورم حقوق پرداختی را به پرنسل برای زندگی مکفی میدانید. آیا آبروی شرکت از وضعیت معیشت پرسنل نشأت نمی گیرد. دریافتی پرسنل را از 4 سال قبل تا به حال مقایسه کنید. چگونه نمیدانم اما هر سال یکی از مزایا حذف میگردد تا به لطف شما دریافتی ما تغییری نکند.
علی رغم وجود مشکلات دیگر اینچنین جمع بندی میکنم که هر کدام از این چشمه های نارضایتی در حال تجمیع در رودی رو به طغیان است که اگر جلو آن گرفته نشود نمی شود آن را جمع کرد. کما اینکه اکنون نیز برای قانع کردن پرسنل کار سختی خواهید داشت. به قول سعدی
سر چشمه شاید گرفتن به بیل
چو پر شد نشاید گرفتن به پیل
منتظر پاسخ های منطقی شما هستیم.
پاسخ ها
مجید
| France |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
صندوق بچه ها حساب اختصاصی جناب ش هست که از سود همون حساب لذت می‌برند بعدش ایشون با سود میلیونی صندوق بچه ها کارانه میدن بعدش منت هم میزارن ان شالله همه این پولها خرج دوا و درمان خانوادتون میشه
پرسنل منطقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
سلام جناب ش همچنان منتظر پاسخ بمونیم یا پست اخر رو لایک کنم و اعلام آمادگی کنم برای اعتصاب
مجید
|
France
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
3
کثیف ترین دوره مدیریت مالی و بدترین مدیریت مدیریت جناب ش هست
ه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
1
خدا خفتون کنه که زندگی به خانواده های ما تلخ کردین.
ناشناس
|
Norway
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
2
چرا عنوان گزارش را «از نقش مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بانک صادرات در قرارداد پرابهام شرکت خوارزمی» به «کارشناسی پرابهام یک ملک کلنگی در شرکت خوارزمی» تعییر دادید؟
خجالت آوره کارتون. بی شرم تر از دزد بیت المال، اون کسی هست که رو دزدی سرپوش میگذاره.
ما 400 سال با دموکراسی، آزادی مطبوعات و جریان شفاف و آزاد اطلاعات فاصله داریم. و اتفاقاً همین مسایل باعث میشود که حق مردم مظلوم توسط عده ایی دزد و شیاد به تاراج برود.
بهتر است شما هم بروید سهمتان را بگیرید و ادای روشنفکری در نیاورید که این قبا به تن شماها زیادی گشاد است.
پرسنل خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
1
این که چیکار کردین رو نمیدونم ولی میدونم یه روز دستتون رو میشه. کارشناسی پر ابهام؟
مگر تا کسی نخواهد برایش کارشناسی میکنند.؟
برای شرکتی که کارشناسی کرده غیر از گرفتن مبلغ بیشتر چیزی نمیتونه داشته باشه.
قطعا تبانی هست این مساله و دارین روی تخلف این آقایون سرپوش میزارین. هرچند اصلا احتیاحی به این مسائل برای اثبات این تخلف نیست. چرا که حساب دو دوتا چهار تاست. وقتی درامد شرکت زیاد شده. بدهی شرکت زیاد شده. خرج شرکت کم شده. و به عالم آدم هم بده کاریم معلومه یه جای کار میلنگه. ریگ به کشتون نباشه ریز صورتهای مالی رو منتشر می کنید توی شرکت. نکته بعد اینه که چیزی که عیان است نیازی به گفتن نداره. وای به حالتون اگر یه آدم خدا شناس توی بازرسی کل کشور پیدا بشه که زورش به شما بچربه
ناشناسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
2
همکاران امروز جلسه ای با حضور مدیران و معاونان تشکیل شد و خبرایی از حق زحمه برای این عزیزان به گوش میرسه!!
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
اره مواظب باشین حقشون ضایع نشه بنده خداها. اخی دلم سوخت. جناب ش که گدایی واجبه بنده خدا. با ماهی 20 میلیون چطور میشه زندگی کرد اخه. چه توقعی دارین
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
مرگ بر هرچه دزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
مملکت عجیب همینه، شرکت مدیر عامل داره و اون باید جوابگو باشه دیگران چرا دخالت میکنن؟
کارمند خوارزمی
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
همچنان دزدیها ادامه داره و اینجور که مشخصه مقدارش بیشتر از گذشته خواهد شد تا جایی که شرکت به دلیل بدهی درش بسته بشه و اسنپ تنها گزینه پیش روی همه خواهد شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
1
متاسفم برای سایت رویداد که اسامی رو سانسور میکنه و اسم همه دزدا تو نظرات اومد ولی تا اسم این آقا میاد میچسبونه و میزنه آقای ش ،واقعا متاسفم ،ما دنبال چی هستیم تو این مملکت دزدا ،حریف یه لشگر دزد میشیم؟
پرسنل خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
3
باز مدیر عامل جناب ه اومده گفته تحریم. آخه تحریم الان یه ماه نیست شروع شده شما کی هستین دیگه. سالگرد شرکت رو تبریک میگین که بگین چ شرکت عظیمی رو زمین زدین؟ واقعا از هر انگشتتون یه هنر میباره. خدایی وقتشه برین خونه بخت. اخه تبریک خشک و خالی چ دردی از جیب خالی ما دوا میکنه. مرد حسابی تو این دوماه چیکار کردی اینو بگو.؟ یه گزارش کار بده. تمام هنرتون این بوده بعد از صد سال یه ویدئو کنفرانس راه انداختین. جالب تر از هنه پست هایی هست که تو کانال روابط عمومی میزارین و حرف های مدیران بزرگ رو میزنین. حرفایی که دقیقا خطاب به خودتون هست. دیدم نوشته بودین توی آمازون حتی مدیران یه روز توی پایین ترین بخش کار مبکنند در سال. شما چ به این حرفا. مدیران تجمل گرای بی مسئولیت. تا حالا سیم کشی رفتی آقای ش؟. تا حالا سرویس دوره ای رفتی. تا حالا شعبه بانک صادرات رفتی برای رفع عیب اصلا. حداقل خودتون با این پست های کانال خودتون رو مسخره نکنید.
مهدی
|
Canada
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
1
فردا خیر سرشون جشن سالگرد گرفتن برا شرکت همه با هم متحد بشیم کسی نره مرد باشید یبار
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
الان توی جشن سالگرد شرکت دارم مینویسم.از این کارتون نتیجه میگیریم کامنت ها رو دیدین و ترسیدین. باور کنید اگر روندتون رو ادانه بدین و به پرسنل شرکت اهمیت بدین برای من به شخص مهم نیست چقدر اختلاس میکنید. فقط حق و حقوق پرسنل رو بدین تا کاری به کارتون نداشته باشیم. اگر ما رو نبینید ما هم میبریم مثل شما از شرکت قطعا. لطفا بهونه برای توجیه کردن خودمون برای دزدی از شرکت دستمون ندین.
جشن 21 سالگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
1
1
توی این جشن 21 از مدیر عامل محترم و قائم مقام عزیز میخوام روح تازه ای به بدنه ی خسته ی خوارزمی بدهند و در مورد استفاده از ناکارآمد در پست های مهمی از جمله مدیریت و سرپرستی, تجدید نظر کنند. نیاز به مدیران و سرپرستان جوان , تحصیلکرده و باانگیزه بیش از پیش حس میشود.
پاسخ ها
رسول
| France |
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
آدم پاچه خوار
آدمای مثل تو از اینا تعریف میکنن که وضع این شده الان حرف بچه ها گرفتن حق وحقوقشونه نه تسویه حساب برا گرفتن پست
توضیح بده کجا اینا عزیز و محترمن
رد پا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
رسول تقلبی سوتی دادی رفت...
تنها سرپرست و مدیری که صبح از همه زودتر میاد سر کار, همه میدونند کیه ...
من جای تو بودم میذاشتم توی روز پیام میدادم که تابل نشم
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
آقای رد پا شرمنده من خودمم کارمندم
نمیگم این حرف غلطه ولی الان تو این موقعیت شرکت گرفتن حق وحقوقمون بهترین کاره نه تسویه حساب بعدشم ما این «ش» رو بفرستیم بره .
فقط حواستون باشه راه اصلی رو به بیراهه نبریم
حامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
به به آقای رسول
آقای ش رو میخوای بیرون کنی؟؟؟؟
مواظب باش خودتو دارن میندازن بیرون آقای م آ ا
در حمایت از پرسنل منطقی
|
Germany
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
2
سلام
چرا سود شبکه. گستران از سال 94 پرداخت نمیشه ؟به گفته آقای مقد سود دهی خوبی داشت !شاید ورود آقای ش به هیت مدیره باعث عدم پرداخت شده !؟؟ چرا پرداخت نمیشه و هرکدام از همکاران از شرکت میرن یه وکالت بنام آقای م د میزنند که کلیه سود و اصل سو دریافت شده و هیچ گونه دریافتی نداریم و از ما امضا میگیرند چرا مق پرسنلی که از شرکت رفتند رو میخورند و هیچی به ما سود نمیدند همکار هایی. که دارند میرند مثل ما سرشون کلاه نره نند وکالت بزنند تا سود چند سال و اصل مبلغ رو نگرفتند بنام نزنند.
کارمند
|
Russian Federation
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
3
گرفتن جشن خیلی خوبیه ولی تا مشکلات پرسنل رفع نشه کارساز نیست ٫ ایجاد نشاط و انگیزه برای بهبود در کیفیت کار وخدمات با یک جشن حاصل نمیشه...
کارمند خوارزمی تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
56
مطمئن باشید در قرن ارتباطات نمیتونین فکر کنید پرسنل برای اعتصاب با هم هماهنگ نمی شوند. حق و حقوق ما رو پرداخت کنید. و دست از کثافت کاریتون بردارید. بسه دیگه قد 10 پشت جمع کردین. حالا به نیروهای شرکت برسید. آقای مرادی بنده خدا که حرف ماها رو میزد رو ازش سوء استفاده کردی از پرسنل دستخط گرفتی که پاداش های مناسبتی قبلی رو نمی خوان. بعدش هم قراردادش رو تمدید نکردی. بچه های تهران و شهرستان از دستتون عاصی هستن. همه این صفحه رو دنبال میکنند. و به هم میگن کامنت جدید چیه. بهتون چند وقت زمان میدیم. اگر حق و حقوق ما رو ندین همینجا اعلامیه میدیم برعلیه شما. ما چیزی برای از دست دادن نداریم. شما چطور.؟ لطفا کسانی که آمادگی اعتصاب و همکاری دارند این پست رو لایک کنند.
پاسخ ها
مهدی
| Canada |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
همه پولها خرج دوا دکتر بشه
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
4
تو هتل چکار کردید؟ هنوز هستش اون فرد؟ ما هم بریم سراغش یا خصوصیه؟
پرسنل خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
1
5
لطفا آمادگی خودتون برای اعتراض رو اعلام کنید.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
1
1
لعنت ...
مهدی
|
Canada
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
1
1
آماده اعتصابیم
روشنگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
3
مگه قرار نشد باز نشسته ها برن خونه استراحت کنند. آخه این پرویز مقدسی رئيس هیئت مدیره صادرات و طاهباز توکلی هیئت مدیره توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و انصاری نیروی انسانی دارن برای بار دوم بازنشسته میشن.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
2
جناب ش چی شد خواستین معاونت پشتیبانی رو بردارین الان که پست خویشاوندی واسه ... تعریف کردین.
کارمند
|
Germany
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
2
آقای ش
یه نگاه به این کارانه ها بندارین ببینین چرا بعضی ها 600 و 700 و 1 میلیون میگیرن
چه دلیلی داره
لطفا یه نگاه به کارانه های سلیقه ای معاونت پشتیبانی بندازین
کارمندخوارزمی
|
United States of America
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
4
نارضایتی پرسنل تهران و همه استانها از شرایط نابسامان موجود کاملا واضحه حال سوال اینجاست که ایا فقط اقای ش به تنهایی این شرایط رو تحت کنترل دارد که این اعتراضات مثمرثمرواقع نشده ؟ متوجه خواهید شد که یک زنجیره از مدیران واحد پشتیبانی و سرپرستان استانها تشکیل شده که حقوق و کارانه خیلی خوب دریافت میکنن و به اشکال مختلف از گسترده شدن دامنه اعتراضات جلوگیری میکنند . آیااقدامی به نشانه اعتراض در حمایت از کارشناسان از سوی این اشخاص مشاهده شده ؟
پاسخ ها
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
آفرین به این پست زیبا.
پرسنل باید بیدار شن ببینند کی احقاق حق نمیکنه براشون, کیه که دو دستی چسبیده به صندلی سرپرستی, باید آگاه باشید و گول حرفای دروغ این آقایون رو نخورید.
پرسنل خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
7
خدایی وضعیت معیشت پرسنل برای شرکت خیلی تاسف آوره. یکی نیست توی شرکت که بتونه برای سلامتی خودش و خانوادش اصولی خرج کنه. همه دندون خراب دارن. همه برا یه آزمایش و خرید یه عینک وام میگیرن. چند نفر صاحب خونه هستن تو کل کشور؟ اونایی که صاحب خونه شدن هم با پول شرکت نبوده. همه بدهکار. 4 روز حقوق بدن 2زار پس انداز نداره هیچ کی. این نتیجه تفکرات یک طرفه مدیریت شرکت در طول این چند ساله. همبن سهام سینا دارو و مفاخر هم که داریم از دوره عظیمی پور هست. اینا یه قدم مثبت هم نداشتن. طرف رو به زور فرستادن شرکت پاسخ حالا آقای ش حق و حقوق سنواتش رو نمیده. مدیران شبکه گستران و پاسخ میگن ما جای خوشحالی ناراحتیم وقتی میدونیم چقد زیاد سود داشتیم و هیچ چی عاید ما نخواهد شد. اینه وضعیت ما آقای ش. لطفا این شرکت ورشکسته رو ول کن برو آقای هاشمی مدیر جدید اگر میخوای دوام داشته باشی توی شرکت باید دست ش رو از این شرکت در امور اجرایی کوتاه کنی. ایشان لایق این پست نیستند. این را تمام این کامنت های قبلی تایید میکنند. لطفا خودتون رو گول نزنید. ما تا تمام حق و حقوقمون رو نگیریم اینجا با هم شور و مشورت خواهیم کرد.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
2
این مدیر عامل جدید هم از خودشونه اومده با هم بخورن و ببرن از زمانی که اومده هیچ کار ی انجام نداده اقای ش همهکاره است این فقط بازیچه است
تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
1
7
همکاران و دوستان عزیز،آمار فرزند همکار بانک صادراتی تو شرکت با سابقه بالای ۱۵ سال چند نفر داریم؟ اصلا هر کی، فرزند همکار بانک صادرات هستش این پست رو لایک کنه ،تا آمار دستمون بیاد.تا حداقل یه حرکتی انجام بدیم دوستان .تا این آقایون حق خور هم بفهمند که از زحمات و تلاش و سهام ،پدران ما شرکت سختانه شد، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی
دوستان توجه کنید
|
Germany
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
6
دوستان عزیز و همکاران گرامی
من به این حروف الفبا ش و ب و ن و ... کاری ندارم
به این کار دارم که حق و حقوقمون داره خورده میشه داره بهر طریقی نون سفره زن و بچمون کم میشه
یکی از دوستان گفته بود که اقای ش میبینم که ترسیدین ودارین حقوق ها رو سر وقت میدین کجایی بزرگوار که ببینی این ماه نشون دادن که بازم حرف اول رو زورگو ها میزنن چرا ؟چون تو دعوای ظالم و مظلوم همیشه ظالمه که دستش جلوست
یکی دیگه گفته بود که اونایی که میخوان اعتصاب کنن لایک کنن تنها۵۴ نفر لایک کردن کو بقیتون ؟
به زودی هم که نرم افزاری براتون میفرستن به نام نقطه زنی که مثل یک عروسک خیمه شب بازی کوچک ترین عملکردتون بیاد دستشونو قانونی از حقوقتون کم کنن
اینجا هم شده براشون صفحه فکاهی و طنز و جک میان کامنتهای شما رو میخونن و یک پوزخندی میزنن
هی تهدید پشت تهدید میکنید خب کو عملکرد
چرا این منتظر اونه و اون منتظر این که عملی انجام بدن
چند وقته داره صحبت میشه که به زودی فلان کارو میکنیم و...
درسته همه قبول داریم وضعیت اقتصادی خرابه ولی نه برای یک شرکتی که خدمات میده و پولش رو همونجا میگیره
پرسنل خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
2
حرف شما کاملا درست هست. به محض اینکه مدیران شرکت حس کردند اینجا یکم سرد شدن بچه ها دوباره حقوق دیر دادند. جدای از این حرفها این آقایان دوست دارند اذیت کنند ما رو. چون میدونند بی نظمی در پرداخت حقوق از همه چی بدتره. یه ماه 28ام حقوق میده یه ماه 10ام برج بعد. و این ما رو داغون کرده. کاش روی یک برنامه مشخص میدادن حداقل. نکته بعد اینه اینجا دسترسی سخت هست. دوستان آمادگی داشته باشند ما یک گروه تلگرام میسازیم. همینجا آدرسش رو میدیم. هر کسی میتونه عضو بشه. سعی کنید با یک آیدی بیاین که کسی نشناسه و بتونین حرفهاتون رو بزنین. مدیران شرکت هم میتوانند عضو شوند. و ببینند نظرات پرسنل رو بدون اینکه اسمشون رو بدونند. برای ساختن آیدی جدید از نرم افزار دیوه استفاده. کنید. ترجیها شماره سیم کارتی رو انتخاب کنید که کسی توی شرکت شمارتون رو نداشته باشه. یا اگه نیاز هست بخرید یه سیم کارت جدید.
پاسخ ها
مجید
| Canada |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
لعنت
1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
1
«ش» میخوای ثابت کنی نترسیدی؟ هه ولی ما میدونیم و از حرکاتت معلومه اضطراب. اینجاست ک تمام حرکاتت رو میخونیم. بدون حقوق به موقع بدی یا نه همه از تو متنفر هستن. چقدر لذت بخش هست کار تو همچین محیطی نه؟ ایشالله که رگ غیرت پرسنل هم به جوش بیاد و یه آدم خدا ترس بهت گیر بده همزمان بیرونت کنیم. آقای ه شما هم راحت باش. زحمتت نشه یه وقت بهت میگن مدیر. هیچ آبی هم ازت گرم نمیشه. انقدر سخت بود یه نمیتونم بگی. با بگی کار من نیست. واقعا ک شورش رو در آوردین.
رسول
|
United States of America
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
1
چرا اینقدر ماها بی عرضه ایم/ شرکت شده فامیلی
محراب
|
Canada
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
1
همه آماده بشیم برا گرفتن حقمون
مهدی
|
Canada
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
1
1
آقای ش حواست باشه بچه ها بریدن
کارگر خوارزمی
|
United States of America
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
1
چنان این شرکت رو دوشیدن که سالهای سال درست نمیشه و به حالت قبل برنمیگرده شرکتی که تو پرداخت حقوق دو میلیونی کارشناسش مشکل داره دیگه واقعا ورشکسته محسوب میشه/
بعد۱۸سال کارکردن الان باید پول قرض بگیرم تا بتونم خرج زندگیم کنم. حق دارین به فکر منو افرادی مثل من نباشین چون یک حقوق شما مدیران از دوبرابرتاده برابره حقوق یک کارشناس فنی هست هیچ درکی ندارین از مشکلات و گرفتاری دیگران
کارمند خوشحال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
1
ممنونم از عزیزان رویداد 24.
آقا یه اتفاقایی داره میفته. یه کارای عجیبی دارن میکنن. کارانه معوق میدن.میگن میخوان سود سهام بدن. اصلا یه وضعی. تازه قول داده پاداش های مناسبتی هم بده. خلاصه دستتون درد نکنه. ایشالله بهتر شد اوضاع خبر میدم. به کم حقوق دیر دادن اونم چهار تا روشنگری نگه داشتیم براشون.
پاسخ ها
جان؟
| Russian Federation |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
داداش توهمات زدی؟
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
خیلی خوشحالی کارمند خوشحال اینا انقدر از ما خوردن و حقمونو ندادن که الان یهکارمند با یه سال سابقه حداقل حقوقش سه تومنه برا امثال شماها متاسفم که با یه کارانه سریع موضعشون تغییر می‌کنه اینا حقوقمونو درست کنند حقوقی که خیلی از بچه ها باسابقه بعد از 15سال هنوز دو تومن بزور میگیرن وگرنه یه کارانه که نشد حق
کارمند بیچاره
|
United States of America
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
1
بعضیا خیلی خوشحال شدن کارانه گرفتن اخه کجای کارانه پنجاه تومن اونم با کی منت بعد از چند ماه خوشحالی داره مگه شما زن وبچه ندارین چه جوری با این مبالغ کم زندگی میکنین بابا به خدا از خجالت مردیم دومیلیون شد حقوق که از بی کفایتی یک عده همونم ندارن بدن بیچاره من که ۱۷ سال عمرم رو تو این شرکت صرف کردم که یک عده بیان جلو چشممون حقوق نجومی بگیرین هیچکی هیچکی هم قدرتشو نداره جلوشون بگیره
کارمند خوشحالی که ناراحت شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
2
آقا من اشتباه کردم. امروز یازدهم هست هنوز حقوق نداده. چیکار کنیم. تا میایم یه کم خودمون رو امیدوار کنیم به شرکت یه جاییش میلنگه. آقا یکی به داد ما برسه. یعنی همه فقط چسبیدن به میزشون تو اون شرکت خراب شده تهران. یه خاکی به سر خودتون بریزید. اعلام کنید ما پشتتون هستیم. آقای معاونت پشتیبانی ماپشتتیم. فقط اعلام کن. تا نیایم سرکار اینو بیرون کنن. آقای معاونت طرح و توسعه ما تو رو قبول داریم بیا بگو ماپشتت هستیم. آقایون مدیر یه نفر عرضه به خرج بده اعرام کنه یه کانال تلگرام بزن تا به مار عملی هم انجام بدیم. اگر نه خودمون دست به کار میشیم.
با سابقه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
1
فقط یکه جمله بگم* حروم شدیم* تو این شرکت... وای به همه مون
دیوانه خونه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
2
حالتون خوش نیس عزیزان خدا شفا بده
نون شب نداریم چرت وپرت بنویسید متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
2
جناب مدیر عامل الان تفاوت حقوق تکنسین ها با سرپرست ها خیلی فاحشه لطفا رسیدگی کنید همش برای خودشون ماموریت و اضافه کاری میزنن هیچ کس هم نمی تونه هیچی بگه
پرسنل خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
1
چرا همیشه یک جای کارتون میلنگه آقایون مدیر شرکت خوارزمی. چرا نمبخواین آب خوش از گلوی پرسنل پایین بره. چرا حق و حقوق ما ذو به موقع نمیدی.؟ چرا ما باید پاسوز تو باشیم.؟ چرا سیر نمیشین.؟ چرا جواب نمیدین؟ چرا چسبیدین به میزتون؟ چرا با این همه درامد بدهکاریم؟ چرا توی وضعیتی مه پول نداریم پول کیک تولد میدین؟ چرا تو این وضعیت میرین دبی دست جمعی؟ چرا یه فضایی نمیزارید حرف پرسنل رو بشنوین که همه دنیا نبینه.؟ آیا با این کامنتها دیگه کسی از شما سهام میخره؟ چرا در برابر این قضیه که متهم به شکست خواهید بود بدون حمایت بچه های بخش پشتیبانی بی تفاوت هستید؟ چرا فکر میکنید ما مثل شما ها نمیفهمیم؟ باور کن آقای ش ما از تمام اخبار روزانه تو خبر داریم. میدونیم کی سیگار میکشی. راستی واقعا در شان هیئت مدیره در این سطح هست که سیگار بکشه؟ همین رفتارت فقط کافیه برای نداشتن پرستیژ مدیریت. و نکته اخر شما در دزدی سیری ناپذیرید انشالله خداوند شما رو سیر کند البته از زندگی
پرسنل خوارزمی
|
Germany
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
2
آقای ش و آقای ه از حقوق ها چرا خبری نیست؟از سود شبکه گستران ؟چرا حق و حقوق پرسنل رو نمیدید؟ان شاالله خانوادهاتون سرطان بگیرند
پاسخ ها
متعجب
| United States of America |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
چطور دلت میاد؟ حتی اگر خطایی کرده باشه، چطور اینقدر بی رحم شدی که این حرف را در مورد خانواده اش میزنی؟ اونوقت حتما توقع داری خدا بهت رحم کنه؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
2
لعنت به شما
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
2
جناب ش ان شالله این پولا رونتونی بخوری
پرسنل خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
3
سلام جناب ش
من به نمایندگی از پرسنل اعلام میکنم. با تمام وجود دوست داریم از اینجا برید چون شکاف بین شما و پرسنل پر شدنی نیست. پیشنهاد میکنم خودتون استعفا بدین. تا همین حالا هر چی دارین از فداکاری ماست. دوستانتون رو رو بردار و برو لطفا. ج مدیر مالی رو اول ببر. و البته اقای ا نیروی انسانی. ش هم ارزونی خودت.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
4
یروز برا اعتصاب اعلام کنید همگی آماده باشیم برا اعتصاب سراسری همه آماده بشیم درست حسابی تاریخ اعلام کنید همه نظر بدن باید یکبار درست حسابی این کار انجام بشه تا حقمونو بگیریم و این دزدا رو بیرون کنیم
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
4
آقای ش شما ماه قبل 29 مهر حقوق دادین و این ماه 14 آذر به عبارتی 45 روز با حقوق 1800. آیا خودت میتونی با این حقوق شکم زن و بچت رو سیر کنی. اگر کسی درامد دیگه ای نداشته باشه باید چ خاکی بر سر کند. والا بلا ما هیچ پس اندازی نداریم. تا کی باید پدر و مادرمون خرجمون رو بدن. کی قراره سر و سامون پیدا کنیم. چرا برای خانه دار شدن پرسنل با بانک صادرات رایزنی نمیکنید. چرا برای وام مسکن پرسنل با بانک صحبت نمیکنید. مگر آقای مقدسی رییس هیئت مدیره صادرات نیست. میانگین سنی پرسنل داره میرسه به چهل سال. برای آبرو و مسکن پرسنل فکری کنید. مگر چند نفر پرسنل دارید. برای شرکتی با این وسعت کاری نداره وام گرفتن برای پرسنل از یکی از بانک های طرف قرارداد. آقای ه تنها راه بدست آوردن دل پرسنل این کار است ک برای خانه دار شدن ما قدمی بردارید. کاری که هیچ مدیری تا بحال نکرده. والسلام
پاسخ ها
محراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
خیلیا وام گرفتن و خوردن الان قسطتشو از حق و حقوق ما دارن میدن.
تنها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
ای رحمت به پدر و مادرت برای پیشنهادی که دادی سالهاست که این نظر رو به همکارانم میدم که حداقل ما که تو این شرکت حرام شدیم بیاید یه حرکتی کنیم که حداقل از تسهیلات بانک صادرات، که پدران ما در این سازمان مو سفید کردن و با ناراحتی قلبی از دنیا رفتند و حق آب و گل داریم،استفاده کنیم.
عالی
| United States of America |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
احسنت. پیشنهاد سازنده. به جای فحش های بیهوده و بی سند
خوارزمی که خوارش مونده رزمش رفته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
1
آقای ش چرا چند سال سود شبکه گستران رو از آقای م د مطالبه نمیکنید تا کی ؟؟؟!! بابا شب یلدا خداقل این سود چند سال رو بگیر یه نفسی بکشیم شما که همش میگید نداریم حداقل سودر رو یه فکری به حالش بکنید !!
ممنون از به ... گرفتنت
کارمند
|
United States of America
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
2
دزد بزرگه بازنشسته معروف متصل به بانک مرکزی اومد تو شرکت با اقوام و دوستان دزد چنان بذر دزدی رو کاشتن تو شرکت که ده تا مدیر دیگه هم بیاد این داستان ادامه داره هیچ کدوم از مدیران و حتی سرپرستان استانها به صورت شفاف مقدارحقوق و پاداش دریافتی رو اعلام نمیکنن فقط کارمند فنی بیچاره باید کلی پول بنزین و خرج ماشین کنه با مشتری سروکله بزنه که شرکتش قطعه نداره اخرشم با۱.۸۰۰ حقوق و پاداش پنجاه تومنی وکلی منت کار کنه یک مرد هم‌ پیدا نمیشه تو این شرکت جلوی دزدی و بی عدالتی رو بگیره همه الوده شدن به همین سیستم کثیف
پرسنل خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
1
آقای هاشمی. یه کاری هست هیچ مدیری نکرده. بیا و برای رضای خدا از خودت برای مسکن پرسنل یه قدمی بردار. باور کن توی رفاه نیست هیچکس. پرسنلی که 20 سال کار کرده یه پول رهن نداره. بخدا دستشون درازه پیش این و اون. بیا و مردی کن. نمیگم برای همه. مثلا برای یه عده که سابقه 5سال به بالا دارن این کار رو بکن. نمیدونم یه کاری کن دلمون خوش باشه. آخه این پیشکسوت ها آینده ما هستن. لطفا براشون یه ماری بکن.
پاسخ ها
مطلع آگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
همون کاری باید بکنه. خخخخ
محراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
چه ساده اید اینا فقط میان جیب خودشو نو پر کنن برن
پرسنل دلسوز خوارزمی
|
United States of America
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
4
2
سلام.
اگر میخواهیم شرکت را نابود کنیم و خودمان هم بیکار شویم که هیچ، حتما دچار نوعی مریضی خود آزاری و دیگر آزاری شده ایم.
اما اگر میخواهیم اصلاح کنیم، فحش دادن و اتهام زدن خالی فایده ای نداره. ضرر هم داره. همه چیو خراب میکنه. لطفا هر کدام از دوستان که انتقادی داره، بیاد اینجا با ادب مطرح کنه و سند ارایه کنه. کلماتی مثل چپاول کردن و دزدیدند و خوردند و بردند، بدون ارایه سند، ارزشی نداره و صرفا به عنوان تخلیه عقده های شخصی تلقی میشه. لطفا اگر خطای فاحش یا کار خلاف قانون یا دزدی سراغ دارید، با سند و مدارک ارایه کنید. در این صورت میشه توقع داشت که پیگیری بشه و پاسخ داده بشه، و اونوقت اگر پیگیری نشه یا پاسخ قانع کننده ارایه نشه، میشه اتهامات اینطوری وارد کرد.
تا جایی که سوادم میرسه، مفاخر یک شرکت بورسی هست. تمامی حسابهایش شفاف است. دایما حسابرسی میشود، و اتفاقا حسابرس سخت گیری دارد که اخیرا هم به شرکت رحم نکرد و در مورد عدم داشتن قرارداد شرکت با بانک صادرات، گزارش منفی رد کرد. و البته در مورد شرکت های زیر مجموعه هم گزارش منفی داد. اینها را روی سایت بورس میشود دید.
پس اینکه خوردند و بردند، به این راحتی نیست عزیزان. باید طرف خیلی خیلی حرفه ای باشد که بتواند در یک شرکت بورسی دزدی کند و نشود اثباتش کرد. لذا خواهشم اینه که برای شرکتمون دلسوز باشیم. اگر کسی بد اخلاق است با پرسنل، راحت تهمت دزدی نزنیم. مثلا بگیم چرا بد اخلاقی. مثلا بگیم چرا زور میگی. و اگر واقعا سندی داریم که طرف دزدی کرده، افشا کنیم که همه بفهمند. اونطوری خودش ناچار هست برود. اصن میان میبرنش. اخه اینطوری که روی هوا فحش میدیدم و تهمت دزدی میزنیم، بخدا درست نیست. فایده ای هم نداره. ضرر هم داره. شرکت رو خراب میکنه .روحیه هامون را از بین میبره. همینجوریش تحت فشار روحی و مالی هستیم با این وضعیت. این سیاه نمایی ها به چه دردمون میخوره؟ بیاییم واقعا اشکالات را بگیم. واقعا انتقادات سازنده بکنیم.
من به شخصه معتقدم تمام این کامنت هایی که فحش دارن میدن بدون سند، کلا دو سه نفر بیشتر نیستند. بقیه بچه های شرکت انتقاد دارند ، ولی عاقلانه. مودبانه. منطقی. با سند. با دلیل. اینجا شده بازیچه دو سه نفر که دارن عقده گشایی میکنن. که حتی فکر نمیکنم توی شرکت باشن. چون واقعا دلسوزانه نیست حرفاشون. فقط تخریبی هست. کاش مسولین شرکت عقل داشته باشند و مسیری را برای انتقادات پرسنل ایجاد کنند که انتقادات مفید، شنیده شود و استفاده شود. که دیگه اینجور جاها نشه بازیچه دو سه نفر اخراجی.
من به شخصه اگر مدیران شرکت حقوق خوب بگیرند و خوب هم کار کنند و احساس کنم کم کم داره وضعیت شرکت رو به بهبودی میره، میگم نوش جونشون حقوقشون.هر وقت وضع شرکت بهتر شد، طبعا توقع خواهم داشت به پرسنل هم بیشتر برسند. اگر انتقادی داریم که دارن بد مدیریت میکنند، بگیم اینجا. این به درد میخوره. بگیم چه کاری بکنن بهتره. بگیم کدوم کاری که میکنن غلطه.
الان وضع مالی شرکت خوب نیست. طرف که مریض نیست پول تو حساب شرکت باشه، حقوق ها رو دیر بده برای خودش شر درست کنه. اخه عقل هم خوب چیزیه. دلیل این بی پولی اینه که دزدیدن؟ ممکنه این باشه ولی سند میخواد عزیزان. من که فکر میکنم عدم مدیریت مناسب در 10 سال گذشته از یک طرف، و همینطور افزایش کم قراردادهای شرکت از طرف دیگه باعث این وضع شده. امیدوارم مدیریت جدید برنامه ای برای اصلاح وضع موجود داشته باشه. منتظر شنیدن برنامه های ایشان هستیم.
اگر سندی وجود داشته باشه که واقعا کسی خارج از حقوق قانونیش، دزدی کرده، قابل بخشش نیست و باید رسیدگی بشه. اما متاسفانه اینجا هیچ سندی ارایه نمیشه و فقط دارن فحش میدن و میگن همه دزدن و خوردند و بردند. سند ارایه کنید. من خودم میام صف اول شعار میدم و میندازیمش بیرون از شرکت.
پاسخ ها
محراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
پس شما در جریان نیستی ناظر بورس که برای فاکتورهای صوری در شرکت انجام میشه، بابت فروش به شرکت پاسخ و شبکه گستران همین بسه
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
حسابرسی میشه میشه بگی حسابرسش کیه همون مفت خور که حق حرف زدن نداره بنده خدا شما هم از تیم همونا هستید وگرنه اگه کارمند اینجا بودی می‌فهمیدی چه خبره تو شرکت
کارمند شریف
| Germany |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
به نظر من شما استخدام شدید و از عقبه شرکت خبر ندارید قرارداد چی کم شده شما مگه 10 سال پیش بودید؟!! اون موقعه یک قرارداد بود اونم با بانک صادرات و با تعدا د نیروی زیاد اون موقعه تا 4 سال قبل حقوق به موقع بود هر مناسبتی پاداشی داشت 22 بهمن پاداش 22 روزه میدادن شب عید غیر از حقوق و عیدی به حساب همه پاداش سالانه و بن کارت و پاداش مدیر عامل هم میدادن و شرکت روند صعودی داشت همه راضی بودن از سهامدار گرفته تا کارمند و بانک
الان چی با چند بانک قرارداد داریم با مبلغ بالا پولش کجاست تمامی پاداش ها و مناسبت ها و غیره حذف شد؛ تعدیل پرسنل داشتیم؛ اضافه کاری ها کم شد ؛ حقوق ها کاسته شد و .. پس چرا آن زمان با یک بانک همه ی آنها بود ولی الان با قراردادهای بسیار نیست تازه قطعه هم ندارید پس پولها کجا میره ؟؟؟ شما خبر نداری و یا نیروی جدیدخودی هستی !! لطفا شما تحقیق کن ببین این پولها کجا خرج میشه !! شرکت زیر مجموعه بنام ش. گ با کمترین قرارداد تمامی کارهارو انجام میده و توسعه فقط پولشو میگیره اونم چندین برابر در قبال کاری که نکرده این یعنی سود کلان همچنین شرکت پاسخ تماما به صورت رایگان پس هزینه اینها چی میشه ؟؟
لطفا همین آقایان در راس کار بیان توضیح بدن چی میشه این پولها. توضیح بدن الکی نگن شرکت یه بیمار بوده در حال معالجه است زمان میبره پس دروغ نگید شرکت نه بیمار و نه ورشکسته بلکه سرحال اما پول کجاست از آقای ش و م بپرسید .
از قدیم گفتند ماه پشت ابر همیشه نمیمونه و حق هم همیشه به حق دار میرسه
همکاران حق گرفتنی است نه دادنی

یا حق
پرسنل بیچاره
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
تو خدا اینقدر چاپلوس نباشید این همه مدرک موجوده چرا خودتون رو به خریت می‌زنید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
شما بپرس اون ماهی که پول نداشتن حقوق بچه ها رو بدن چطور م اومد سیصد و خورده ای میلیون پول سنوات گرفت رفت. تو نون خور همین ش هستی.
کارمند
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
چی داری میگی
چیزی زدی
2.3 نفر کجا بودن
اینجا فقط کارمندای خوارزمی دارن مینویسن .فازت چیه چقدر داری حقوق میگیری
همین روز 29 خود اقای ش در خصوص حقوق مکه نگفت آقا حقوق چرا بدیم قرار ما 10 هر ماه به بعد بوده اگه حقوق بدیم پر رو میشن لطفا با زدن و مصرف چیزها شروع به تعریف داستان و راستان نکنین
کارمند شریف
|
Germany
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
از سود سه ساله شبکه گستران چه خبر؟چرا پرداخت نمیشه ؟ تا کی انتطار ؟؟ پس داودی این ملک هایی که جای طلب گرفته برای چی هست چرا یکیشو نمی فروشه سود سه سال قبل رو بده ؟؟؟
لینچان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
3
آقا دیگه نگید آقای ش
از این به بعد بگین آقای زامبی بگین آقای رنجر
آخه یکی نیست بگه مردک مگه شرکت جای دعواس که قندون پرت میکنی بعدشم مردک فکر کردی با این کارا کسی ازت میترسه .آقای رنجر تو هنوز تو زمین سفت...
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
چون امارشو رو کرده بود قندون پرت کرده
قندون
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
ای خدا این آدم تو لونه خودش چقدر شیره. قسمت میشد بیاد بازدید شهرستانها بخواد همچین کاری بکنه اون وقت میدید چی میشد
قندون
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
چقدر زشت و نا بجاست که مسول مالی در حضور مدیر عامل جرات چنین جسارتی را داشته باشه .
پرسنل خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
1
مگه چاله میدونه شرکت. قندون پرت میکنی ک چیو نشون بدی. اگر یکی از پرسنل این کار رو میکرد چی میشد. دست پیش گرفتی که پس نیفتی.؟ یه مدیر مالی زیر دست یه شرکت زیر مجموعه رو زدی که چیو ثابت کنی؟
آقای کشاورز برادر من از شکایتت کوتاه نیا لطفا. تا تهش برو
کارمند
|
Germany
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
آقای ر
جریان چیه هروقت رو صندلی میشینی قیافت یه جوری میشه. یاد بگیر درست بشین اینجا یه شرکت با پرستیژه . هرچند تو مدیر عامل و آدم حساب نمیکنی ولی خدایی لهجتم خیلی عالیه
قندون
|
Germany
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
1
چطوری کریس
چطوری زامبی
چطور رنجر
چطوری الوات
چطوری چاله میدون
چطوری لهجه قشنگ
شاعر خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
3
بعد خوابم درون یک رویا
باز کردم دوباره من دیده
من بدیدم به حد آن خوابم
در مفاخر ظلم برچیده
من شنیدم دوباره در شرکت
پور عظیمی مدیر گردیده
بس که سخت بود بر من این باور
از شوق شدم به خود شا...
گفتمش که کجا رفتی ای رییس
هر چه ... این مدیر پنبیده
«ش» صاحب امور است و
هم به خود هم به کل ما ...
بعد سالی نتیجه حاصل شد
هر دو مشت این گروه ...
شد عیان ما به چاه هستیم
در میان با طناب پوسیده
خود بگیرند حقوق کلان
از «ش» به زیر ...
هر مناسبتی حقمان خوردند
دایما رویش آب نوشیده
در دو وعده میخورند آنها
گردن گوزن جای کوبیده
بعد یوم نساء و روز مرد
تازگی کارانه مالیده
بدهی روز به روز افزون شد
چشمه ی سود ما خشکیده
نیست ناظر کسی به اعمالش
کوچک و بزرگ را گ...
این شنید و بمن رو کرد
آن مدیر خوب و فهمیده
گفت ار کنی تو قدری صبر
غوره بینی که نیک حلویده (حلوا شده)
کارمند قدیمی
|
Germany
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
1
بالا نوشتند آقای داو جای طلبش ملک گرفته چه خبره تو اون شبکه گستران ؟هروقت میاد اینجا میگیم از سود ها چه خبر چرا نمیدی میگه آقای ش نممیده !بابا لامصب تو که با زور بابات رسیدی به این موقعیت حق خوری کارمندان خوارزمی رو هم یاد گرفتی ؟!! البته توی این چند سال از اون شرکتت خیلی نصیبت شده ؛ بعدش میندازه گردن ش بابا تو که عرضه نداری بفروشی بدی اگه صحت داشته باشه در حق بچه های شرکت خیانت بزرگی کردی .حداقل مرد باش این چند سال رو بده نه اینکه بانام ش بندازی گردن این بنده ی خدا .امیدوارم خود آقای ش دست به کار بشه و حق بچه ها که چند ساله سودشونو نگرفتند بگیره بده تا ملک ها رو بالا نکشیدی !
محراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
بس کنید خدای همش انحراف ماها. جرات نداریم حقمونو از اینها بگیریم. جرات ندارید یروز با هم باشیم کاری کنیم حداقل حقومونو ازشون بگیریم هر روز بهونه پول ندادن بانکو میارن. حقمونه امثال اینا تو شرکت باشن حقمونو بخور چون باهم نیستیم
ما کار میکنیم یه عده دیگه پولا رو می‌برن. میاید اینجا پیام‌میزارید میرد فقط همینو بلدید !
سال تموم شد کل عمرمونم تموم میشه هیچی نداریم از این شرکت. تهش بازنشسته میشید یه چیز میزان کف دستتون میگن خوش اومدید
تا دیر نشده برا حقمون یکار کنیم یا علی
پاسخ ها
حسین
| United States of America |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
درست میگین ولی ما به روشی کاملا حساب شده حقمون رو داریم میگیریم از مدتها شروع شده یکم دقت کن تو هر استان کار چه جوری داره انجام میشه یکم سیاست کاری داشته باش اخوی مثل یخ کم کم اب میشه و بعد سیل شروع میشه عجله نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
2
باز کارانه ندادی که ش . دوباره اینجا رونق میگیره ها. مدیر محترم عامل زنده ای؟ بخاری ازت بلند نمیشه چرا؟ خودتو نشون بده پسرم.
فنا رفتگان خوارزمی
|
Germany
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
2
خداوکیل آقای مدیر عامل
کی میخوای کارانه رو بدی
بابا اگه پول نداری وعده الکی نده
مرد حسابی تو ویدیو کنفرانس چه قول هایی داری
در ضمن یادت معاونت پشتیبانی . اون مدیر معین1 و این سرپرست جدید تحقیق و توسعه شرکت رو دارن به باد میدن
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
2
آقا بیاین راه بندازیم اینجا رو تا حداقل طلبامون رو بگیریم ازشون. بخدا ترس داره براشون.
هرچند انقد پارتیش کلفته که تو جر و دعوایی که این مقصر اصلیش بود اون حسابدار بنده خدا رو هرچند مقصر هم نبود اخراج کردن و این گردنش کلفت تر شد. کارانه ک نداد. سهام شبکه گستران هم نداد. چرا هیچی نمیگین. کلی پول اومد توشرکت همین چند وقت که قرارداد خوارزمی و بانک بسته شد. کجاست پس چجوری قراره بده اینا رو. بخدا نمیرسونیم زندگیمون رو بچرخونیم.
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
این ناحقی که می‌کنی حق الناس که هست اقای ش
کارمند
|
United States of America
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
3
خدا لعنت کنه هرچی مدیر دزد که حق و حقوق کارکنان زحمت کش شرکت بالا کشیدن .
سعید
|
Korea (Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
2
مدیران عزیز سارقان عزیز و مهربان تئوری ‌های ابتدایی مدیریت مانند روش چماق و هویج واسه خودتون کارایی داره با دروغگویی مشکلات حل نمیشه کارانه معوقه و آذر ماه رو واریز نکردین و همون کارانه یک ماه رو هم نصفه واریز کردین
ناشناس
|
Russian Federation
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
4
مسابقه پرتاب قندون بزارین ببینیم کی اول میشه :)
حمید
|
United States of America
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
7
دوستان در خصوص تعهد ی که از ما گرفتن و عدم اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل و با ستناد مواد ۹ و ۱۰ اداره کار رو مطلع کنید جالب اینجاست که حتی بالای فیش حقوق شرکت به جای نام شرکت از وقتی دزدان به شرکت ورود کردن شده "بی نام " خدا میدونه دیگه چه برنامه هایی دارن واسه ندادن حق وحقوق پرسنل
کارمند
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
3
آقای ش و ه
داستان این حکم ها چیه دیدین تا حالا طرف مدیر بشه بعد زیر مجموعه نداشته باشه
جالبتر اینه میخواستن اخراجشون کنن اما حالا بهشون حکم مدیر میدین
آقا تکلیف این آقای معاون پشتیبانی ش رو روشن کنین اگه نمیتونه از حق فنی دفاع کنه واسه چی گذاشتینش
بعد این مدیر خودپرداز رو کردین مدیر فنی چی حالیش میشه که مدیر این واحد شده
بابا فازتون چیه چرا یه بار مدیر لایق نمیزارین
واقعا که حمار تشریف دارین
کارمند
|
United States of America
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
3
سلام آقای ش وه و .... کاش اندازه یک ... دانش مدیریتی داشتین یا حداقل از شرکتهای دیگه مثل ایران ارقام، خدمات انفورماتیک و ... که تو همین شرایط تحریم و مشکلات با قدرت فعالیت دارن کسب دانش مدیریتی میکردین و از مدیران اونجا کمک بگیرین حسابدار، سیم کش ، تکنسین رفع عیب و ...که در حال حاضر شده مدیرو همه جا صحبت از درک شرایط میکنن بدرد این سازمان نمیخوره چون درک کردن شما مشکل این همه کارمندرو حل نمیکنه عملکرد و تغییر مثبت در سازمان درخواست کارکنان این شرکته این که در توان شما نیست همه جا اعلام میکنین فلان شخص مقصره بازم مشکل کارکنان حل نمیشه استعفا بدین تا یک عده مدیر کارآمد تو شرکت بیان که توانایی تغییر دارن.
پرسنل قدیمی خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
0
2
چرا سود سهام شرکت شبکه گستران رو که الان به فاز 4 سال رسیده نمیدید بابا آقای ش به سال پایانی رسیدیم شما یه حرکتی برای پرسنل انجام بدید و حق و این سود رو از شبکه گستران 4 سال رو بگیرید که هر نفر اگر مجموع 500 سهم هم داشته باشه باید سر جمع این چند سال 3 میلیون خورده ای بگیره خواهشا شما یه حرکتی بزنید ممنون
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
چه ساده ای ش یکاری کنه همه بدبختیا و دزدیا زیر سر ایشونه بعد ایشون کاری کنه ایشون برن درست میشه همه چی
کارمند
|
Germany
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
1
3
میشه یه فکر به حال این تعمیرات خودپرداز بشه بابا سر این تعمیرات دارین هزینه ایاب و ذهاب و ماموریت و اضافه کاری 3 برابری میدین
اصلا خبر دارین این داغی ها دوباره جمع میشن و بعنوان خرید جدید میان تو چرخه
بابا یه فکری به حال تعمیرات مامونیه بشه به والله حق الناس هست
کارمند
|
Canada
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
2
چی شد بابا میخواستین یه چیزایی بدین به بچه ها
مدیر جان گفتی پول نداریم الان که شصت درصد بیشتر شده چه مرگتونه
چرا خبری از کارانه ها نیست
خدایا اگر خدایی حق خانواده هامون از خانواده هاشون بگیر
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
1
پول خوب میاد تو شرکت اما بخور زیاده برا همین چیزی برا کارمندان نمیمونه
کارمند
|
Germany
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
1
به به مدیر جدید منابع مبارک
اینو کی بهت فشار آورد که دوباره مدیرش کردی
کارمند
|
United States of America
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
1
پول میاد میره تو جیب بعضیا اخه تا چند سال دیگه دروغ تحویل ما میدین یا ، پول نیست ، طلب داریم ، بدهکاریم ،بدبختیم ، پس چرا مدیران توانمند و حرفه ای از این شرکت نمیرین که هیچی نداره
خسته
|
United States of America
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
1
تولد تولد تولدت مبارک
تبریک میگم به تمامی کارگران خوارزمی سخت کار کنید با دل و جان بدون کارانه بدون پرداخت طلب چند ساله ولی تلاش فراموش نشه مدیران شبانه روز در تلاش برای پرداخت حق و حقوق شما هستن من دیدم شبانه روز صحبت از رفع مشکلات شماست
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
آره خدایی راست میگی سخت در تلاشن برای رفع کمبود پول که زود بیاد شرکت بردارن برن
محراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
4
لعنت خدا به معاونت مالی، معاونت طرح و توسعه مدیریت ،معاونت پشتیبانی
پاسخ ها
کارمند
| United States of America |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
درود بر شرفت
کارمند
|
Germany
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
1
سلام
نمیدونم چرا تموم این پیام ها تاثیری در تصمیمات و عملکرد این آقای ه و ش نداره یعنی واقعا براتون مهم نیست این همه انتقاد سعنی نمیخواین باور کنین که این نظرات مربوط به اون کسایی نیست که از شرکت رفتن و همه پیام ها مربوط به بچه های حاضر در شرکت هست از قدیم گفتن آدم پولدار حال آدم ندار رو درک نمیکنه ولی به خدا اعتقاد داشته باشین به والله یه روزی باید جوابگوی این کاراتون رو بدین البته خوب من به شخصه با این اعتقاد دارم تنها کسی که باعث این شده آقای ش هنوز سر پا باشه یکی از معاوناش هستش چون همه فنی رو سرکوب میکنه و جنابعالی هم فکر میکنی همه چی گل و بلبله و با یه سری افراد که فقط دنبال یه حقوق هستن. میگن حالا دادم دادم ندادم هم ندادم چون صدایی به گوشت نمیرسه
در هر صورت آقای ش خدایی اون بالا هست. اینو تو گوشت فرو کن.
هرچن با شناختی که ازت دارم از این گوش میشنوی از اون گوش هم بیرون میندازی
کارمند خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
4
آقای شاهعلی ایجاد در آمد در شرکت وظیفه شما و مدیر شرکت هست. اینکه میگین درامد شرکت طوری نیست که حقوق بالاتر بدیم چرت و پرت هست. و دلیلی برای بی عرضه بودن مدیران شرکت. وگرنه ایجاد راه کسب درآمد وظیفه مدیران ارشد شرکت هست. ما ک داریم کار خودمون رو میکنیم. شما نمیتونی مشتری جدید بیاری. هزینه هایی که میگی صرفه جویی کردی رو چیکار کردی دقیقا. ما سهام دار این شرکت هستیم علاوه بر کارمندش. شما باید جوابگو باشی به ما. هزار متد و راه و موقعیت کسب درآمد وجود داره که به سادگی از دست میره.برای مثال چرا یه سایت با این سابقه چند ساله باید فروش کل ایران دستش باشه ولی شرکت ما توی این حوزه هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشه.
کارمند خوارزمی
|
United States of America
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
3
اقای مدیر زمانی که این شرکت فقط با بانک صادرات قرار داد داشت درامد و حقوق پرسنل بهتر و تمامی مناسبتها و پاداشها پرداخت میشد حالا که قراردادحدود شش بانک دیگر اضافه شده چرا صحبت از نبودن پول و درامد شرکت میکنین و تا جایی که تونستین از حقوق و مزایا پرسنل کم کردین و تمامی مناسبتها و سود سهام وپاداش پرسنل رو حذف کردین جالبه باهمون تعداد پرسنل تعداد قراردادهای شرکت هرروزداره بیشتر میشه ولی شرکت پول نداره کارکنان شرکت رو چی فرض کردین که از دروغگویی خسته نمیشین بر کسی پوشیده نیست که ریشه تمامی مشکلات از خود شماست .
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
0
1
چی بگم بهت جناب ش
کارمند بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0
2
جناب ش بنده یه سوال از جنابعالی دارم برام سواله بانک صادرات با این اوضاع سرمایه ومالی کشور چطوری با این همه پرسنل شاغل و بازنشسته همه حق وحقوقات (عیدی.کارانه آنچنانی.بابت اعیادهمین عید مبعث و....)هیچ موقع هم نگفتن نداریم ولی شرکت ما با این همه درآمد عالی و خوب وبه روز چطوری همش میگین نداریم وحق ما کارمندان چنیدین ساله رو نمیدین.خدا رو هم در نظر بگیرید.سوالمو لطفا جواب بدین.متشکرم
کارمند خوارزمی
|
United States of America
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
0
آقای ش لطفا به بازی در بورس و خرید سهام و فروش و کلاهبرداری افزایش قیمت و... که هر روز کار شماست تو شرکت بپرهیزید و یکمی به مشکلات کارمندان شرکت بپردازید چرا حقوق رو پرداخت نمیکنید و هی پول شرکت رو تو خرید و فروش سهام انداختی بورس بازی راه انداختی برای جیب خودت بابا سرطان بگیری و نودت و خانوادت به کارمندان برس
شاعر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
0
وقت واریز حقوقم شده دیر.
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
2
برید ببینید چه بین خودشون مسولیت تقسیم میکنن اینم از مدیر عامل جدید و فک وفامیلای ش جناب ز دو روزه شده دستیار مدیر عامل بله باید ایشون ماهی چند میلیون حقوقش اضافه بشه باید سمت الکی بدن
کارمند خوارزمی
|
Canada
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
2
خدا لعنتت کنه دزدان را
کارمند خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
2
سلام اقای ش ما به تکیه به کسی نیومدیم که بریم به این راحتی. ما نون بازومون رو میخوریم. تویی که با رانت اومدی و باید بری. دورتون رو به اتمامه دزدان خوارزمی. راستی این آقای و ی خودش ته دزدای استانهاست از کجا آوردیش.
کارمند خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
4
تو خود کجا تست داده ای آقای ش؟
وقتی برای ماندن در پایین ترین پست شرکت باید تست داد؟ میخواهم بدانم شما مدیران سطح بالای این شرکت کجا تست داده اید. چه کسی صلاحیت شما را از لحاظ علمی و اخلاقی تایید کرده. به چه کسی وصلید بی پدر ها. عمری از مشتری ها دزدیدیم و برای خودشان مصرف کردیم به این وعده که بعد از اتمام بدهی شرکت حق و حقوقمان درست میشود. ندانستیم شمارا هار کرده ایم با این عقب نشینی. کدام شرکت بورسی 40 درصد حاشیه سود دارد که شما داشته باشید. کدامتان تست مدیریت داده اید آقای ه و ش.
وقتی برای استخدام تکنسین نیروی دیپلم باموتور میگیرید به عبارتی پیک موتوری میخواهید. دیگر چه توقعی دارید از نیروهای دیپلم. این چه منطقی است. امیدوارم خدا کار با خودتان کاری نداشته باشد. اما اگر بچه هایتان تب کردند بدانید حق پرسنل حناق شده در گلویشان. ما آنها را نفرین میکنیم. خداوند نشانتان خواهد داد. تا آن روز بدرود. فقط فراموشتان نشود. مردن گاهی اوج خوشبختی خواهد بود برای انسان های فلج
کارمند خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
1
3
لطفا اگر کارمند خوارزمی هستی و این پیام ها رو میخونی لایک کن. میخوام ببینم میشه راه انداخت مجددا اینجا رو؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
خوندیم ولی چه فایده هیچ خبری نشد واب از آب تکون نخورد
کارمند قدیمی خوارزمی
|
Belgium
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
2
آقای ش بی شرف بسه برو گم شو تا کی دزدی و حق پایمال میکنی از خدا بترس بی شرف
کارمند خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
1
خبر جدید
آقا تازگیا سهامدار عمده شده. از ارث پدرشون آقای م ق د س ی.
سهم و آ ذ ر 2 میلیون سهم خریده
مبارک باشه
3600 خریده الان 16 هزار تومان
نائب رییس هیئت مدیره هم هست. هنوز بدهی داره شرکت؟
بس نیست؟
سیر نیستی؟
بخور عزیزم
بخور گلم
پرایدت شد بی ام دبلیو
بازم کمه؟
بهترشو میگیره برات
حقوقم نمیخواد بدی
کرایه هم اضاف نکن
بخور
اینجا بی صاحبه
بانک صادرات از ما بدتر
کارمند خوارزمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
1
جناب آقای ی ا س م ی پست معاونت پشتیبانی برازنده شماست ببینم ش ج ا ع ی رو میتونی کله پا کنی؟ به قول خودت با روابط و سیاست راحت مبتونی بزاریش کنار. مبارکه
نظرات شما
پیشخوان