تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷

نوید محمدزاده بهترین بازیگر مرد فیلم سلیمانیه شد

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر ایران، جایزه بهترین بازیگر مرد سومین فستیوال بین المللی فیلم سلیمانیه عراق را به دست آورد.
نوید محمدزاده بهترین بازیگر مرد فیلم سلیمانیه شد
رویداد۲۴ نوید محمدزاده بازیگر تئاتر و سینما شامگاه گذشته (سه شنبه) جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم سلیمانیه عراق را برای فیلم سینمایی «بدون تاریخ بدون امضا» دریافت کرد.
 
«بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند در بخش رقابتی اصلی «سینمای جهان» در این دوره از جشنواره در شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق روی پرده رفت.
 
این جشنواره توسط کمپانی سینمایی مستی فیلم با نمایش فیلم‌هایی از کارگردانان کشور‌های مختلف جهان؛ در دو بخش مسابقه اصلی «سینمای جهان» و بخش رقابتی «سینمای کُردی» وهمچنین برپایی کارگاه‌های تخصصی سینمایی و چندین نشست علمی و آکادمیک در روز‌های ۱۸ تا ۲۴ مهرماه (۱۰ تا ۱۶ اکتبر ۲۰۱۸) در ۵ سالن «سیتی سینما»، سینما «سالم» و هم‌چنین در تالار «هنر» شهر سلیمانیه برگزار شد.
 
نمایندگان ۱۰ فستیوال بین المللی فیلم از جمله جشنواره بین المللی فیلم فجر در این فستیوال به طرح تجارب خود در خصوص سینما خواهند پرداخت.
 
سومین فستیوال بین المللی فیلم سلیمانیه در پایان فعالیت خود ۱۴ جایزه تعیین شده را به برندگان اعطا کرد.
 
فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» به عنوان نماینده ایران در بخش فیلم‌های خارجی زبان در اسکار ۲۰۱۹ امسال انتخاب شده است.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان