تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷
فرمانده سپاه:

مرزبانان میرجاوه توسط یک نیروی نفوذی بیهوش و ربوده شدند/ پاسخ دندان‌شکنی می‌دهیم

فرمانده کل سپاه گفت : دشمنان با بیهوش کردن موفق شدند تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) را بربایند.
مرزبانان میرجاوه توسط یک نیروی نفوذی ابتدا بیهوش و سپس ربوده شدند؛ این اقدام هنر نیست / پاسخ دندان‌شکنی می‌دهیم
رویداد۲۴ سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان با بیهوش کردن موفق شدند تعدادی از بسیجیان بومی و نیرو‌های هنگ مرزی پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) را بربایند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان هربار تلاش می‌کردند با درگیری این برجک و پاسگاه را اشغال کنند، ولی با توجه به ناکامی در این زمینه، این بار با وارد کردن یک نیروی نفوذی توانستند عمل خود را انجام هند.
 
جعفری افزود: آن‌ها که مطمئن بودند که تا زمانی که رزمنده و مدافع هوشیار و زنده باشند نخواهند توانست به هدف خود برسند، با بیهوش کردن این افراد توانستند آن‌ها را بربایند.

وی گفت: این عمل، هنری نیست و ان شاءالله با پاسخ سخت و دندان شکن ما روبرو خواهند شد.

فرمانده کل سپاه همچنین ایجاد ناامنی در ایران را هدف مهم دشمنان کشور و در راس آن‌ها آمریکا، اسرائیل و آل سعود توصیف کرد و گفت: ما از این برنامه‌ریزی‌ها و سرمایه گذاری آن‌ها اطلاع داریم، ولی با آمادگی‌ها و تسلطی که وجود دارد، اکثر این برنامه ریزی‌ها خنثی می‌شود.

شامگاه دوشنبه ۲۳ مهرماه تعدادی از بسیجیان و نیرو‌های هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی شهرستان میرجاوه استقرار داشتند، که توسط جیش العدل ربوده شدند.
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان