تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷

واکنش ستاره معروف فوتبال به ممنوع‌التصویری اش

مدافع سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال ممنوع‌التصویر شده است اما می گوید این خبر را فقط در رسانه ها و شبکه های اجتماعی خوانده و چیزی به او ابلاغ نشده است.
واکنش ستاره معروف فوتبال به ممنوع‌التصویری اش
رویداد۲۴ علی انصاریان که بعد از پایان دوران بازی، به سینما روی آورد و حتی کارگردانی را هم تجربه کرده است، با مشکل جدیدی مواجه شد. او که مدتهاست در هیچ برنامه صداوسیما از شبکه‌های مختلف حضور نداشته، گفته می‌شود به دلیل حواشی یک ویژه برنامه ورزشی طی برگزاری جام جهانی روسیه در تابستان سال جاری در شبکه اینترنتی مجبور به تحویل دادن این برنامه شده است، اجازه ورود به سازمان صداوسیما را ندارد و ممنوع‌التصویر شده است.

علی انصاریان برادرزاده واعظ معروف مذهبی، شیخ حسین انصاریان است و در چند فیلم سینمایی هم ایفای نقش کرده است که این اقداماتش با مخالفت این چهره مذهبی مواجه شد.

انصاریان می‌گوید: «قضیه از روز جمعه شروع شد. من به یک برنامه تلویزیونی دعوت شده بودم. طبق معمول برای حضور دربرنامه‌های تلویزیونی مراحل استعلام، کار‌های اداری و ... باید سپری شود تا یک مهمان بتواند در برنامه حضور پیدا کند. به همین دلیل می‌دانستم که این کار‌ها زمان زیادی می‌برد و چندان پیگیر ماجرا نبودم تا اینکه متوجه شدم استعلام نام من برای حضور در شبکه جواب مثبت نگرفته است.»

وی ادامه داد: «من در این برنامه حضور پیدا نکردم. این مساله را هم با کسی در میان نگذاشتم، اما چند ساعت پیش برای خود من هم خبری ارسال شد که اعلام می‌کرد علی انصاریان ممنوع التصویر شده است. هنوز از طرف مسئولان تماسی نداشتم که عنوان کنند که ممنوع التصویرهستم. مصاحبه‌ای هم با مدیران درباره تایید ویا تکذیب این خبر نخواندم. خودم هم نمی‌توانم به طور حتم بگویم که این خبر صحت دارد یا خیر.»

انصاریان گفته است: «اگر ممنوع التصویرهم باشم نمی‌دانم که به چه دلیلی این تصمیم گرفته شده است. اگر به خاطر ویژه برنامه «آیو» این مشکلات پیش آمده است باید بگویم که من در این برنامه، نهایت سعی خود را کردم که مردم کشورم را شاد کنم، اجرایی هم خلاف عرف نداشتم. هدف اصلی من خنداندن و شاد کردن مردم در آن موقعیت بد اقتصادی بود.»
 
منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان