تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷
عضو فراكسيون اميد:

شریعتمداری مدیر کار‌های بزرگ است/ رضا رحمانی وزیری از جنس مجلس است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: گزینه‌های پست وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صمت با توجه به سوابق و تجربیات کاری که در حوزه مدیریت و اجرایی دارند، گزینه‌های مناسبی برای این دو وزارتخانه هستند
شریعتمداری سردو گرم مدیریت را چشیده و مدیر کار‌های بزرگ است/ رضا رحمانی وزیری از جنس مجلس است
رویداد۲۴ عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: گزینه‌های پست وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صمت با توجه به سوابق و تجربیات کاری که در حوزه مدیریت و اجرایی دارند، گزینه‌های مناسبی برای این دو وزارتخانه هستند

علی ابراهیمی، نماینده شازند درباره نگاه مجلس به وزرای پیشنهادی رییس جمهور گفت: نمایندگان روز‌های پرکاری را پشت سر می‌گذارند و وزرای پیشنهادی نیز با ارایه برنامه هایشان در صدد جلب رای اعتماد مجلس هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر کشور در شرایط خاصی قرار دارد و به طور یقین معرفی وزرا باسابقه و کار آمد می‌تواند در عبور از بحران‌های پیش رو به کشور کمک بسزایی کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به سوابق آقای شریعتمداری که به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده است، اظهاداشت: آقای شریعتمداری به اندازه کافی تجربه کار‌های ستادی و اجرایی را در کارنامه خود دارند و به نوعی می‌توان گفت: سرد و گرم مدیریت در کشور را چشیده است و برای تصدی پست وزارت خانه عرض و طویل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزینه مناسبی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از نمایندگان مجلس آقای شریعتمداری را مسئول به وجود آمدن برخی مشکلات در حوزه صنعت می‌دانند، اما باید توجه داشت نمی‌توان تجربیات و اندوخته وی را در حوزه‌های مدیریت و اجرایی را نادیده گرفت.

ابراهیمی افزود: با توجه به اینکه دیده شده آقای شریعتمداری برای رفع مشکلاتی که در حوزه کاری وی به وجود می‌آمد مستقیما بریا رفع آن ورود می‌کرد و با شناختی که از مشکلات و تنگنا‌های اقشار ضعیف جامعه دارند می‌توانند گزینه مناسبی برای وزاتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

تعامل خوب وزیر پیشنهادی صمت با مجلس

نماینده مردم در مجلس دهم درباره وزیر پیشنهادی وزرات صمت نیز گفت: پیشنهاد آقای رحمانی به عنوان وزیر وزارتخانه صمت دارای مزیت‌های بسیاری است چرا که وی نماینده مجلس و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بوده است و این مزیت موجب شده تا تعامل وی با مجلس در سطح بالایی قرار دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ادامه داد: معمولا نمایندگان مجلس با فردی که تعامل بهتری با مجلس داشته باشد بهتر ارتباط برقرار می‌کنند و به طوریقین آقای رحمانی گزینه مناسبی برای پست وزارت صمت است.
 
 
منبع: روزنو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان