تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۷
هفتمین پاکت مشکوک هم فرستاده شد؛

ارسال بسته انتحاری برای رابرت دنیرو/ بسته‌های مشکوک در خانه منتقدان ترامپ!

رسانه‌های آمریکایی می‌گویند بسته مشکوکی مشابه بسته‌های مشکوکی که برای هیلاری کلینتون، باراک اوباما و شمار دیگری افراد فرستاده شده بود برای رستوران رابرت دنیرو، هنرپیشه سرشناس فرستاده شده است.

 رویداد۲۴ رابرت دونیرو از منتقدان سرسخت ترامپ است و او را یک "فاجعه ملی" خوانده است. رسانه‌های آمریکایی می‌گویند بسته مشکوکی مشابه بسته‌های مشکوکی که برای هیلاری کلینتون، باراک اوباما و شمار دیگری افراد فرستاده شده بود برای رستوران رابرت دنیرو، هنرپیشه سرشناس فرستاده شده است.

به گزارش بی بی سی، شبکه خبری ان‌بی‌سی به نقل از مقام‌های آمریکایی می‌گوید این بسته اوائل بامداد پنجشنبه برای این رستوران در نیویورک فرستاده شد.

اگر ارسال این بسته مشکوک با سایر بسته‌ها مرتبط باشد، این هشتمین وسیله مشکوک انفجاری خواهد بود که برای فردی ارسال می‌شود که ظاهرا منتقد دونالد ترامپ است.

ان‌بی‌سی به نقل از پلیس نیویورک گفته است ساختمان این رستوران پس از دریافت این بسته مشکوک تخلیه شده است. ارسال این وسایل مشکوک انفجاری از روز دوشنبه آغاز شده و این بسته‌های مشکوک به نیویورک، واشنگتن و فلوریدا فرستاده شده‌اند.

اولین فردی که آن را دریافت کرد، جورج سوروس، میلیاردر معروف بود که از حامیان حزب دموکرات است.

افراد زیر این بسته‌های مشکوک را دریافت کرده‌اند

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق و رقیب ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶
باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق
جان برنن، رئیس سابق سیا
اریک هولدر، وزیر دادگستری دوران اوباما
ماکسی واترز، نماینده دموکرات کالیفرنیا
جورج سوروس، سرمایه‌گذار میلیاردر

پلیس عملیاتی برای یافتن فرد یا افرادی که این بسته‌ها را می‌فرستند آغاز کرده است.

ترامپ گفته است: امنیت مردم آمریکا بالاترین و مهم‌ترین اولویت من است. در چنین زمانی باید متحد شویم، کنار هم بایستیم و پیغامی واضح و غیرقابل‌انکار بفرستیم که تهدید و خشونت سیاسی از هر نوع آن در آمریکا جایی ندارد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دونالد ترامپ
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان