تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۷
گواردیولا:

فرگوسن نمی‌توانست ۲۵ سال در بارسلونا باشد

سرمربی منچسترسیتی می گوید هدایت هیچ تیم دیگری را در فوتبال انگلیس بر عهده نخواهد گرفت. او درباره شرایط کار در لیگ برتر و لالیگا نیز توضیح داد.
فرگوسن نمی‌توانست ۲۵ سال در بارسلونا باشد
رویداد۲۴ منچسترسیتی موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا با ۲ برد، شکست برابر لیون را به دست فراموشی بسپارد. این تیم در لیگ برتر نیز یکی از شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شود و نقش پپ گواردیولا در این موفقیت‌ها چشمگیر است.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره حضور در تیم دیگری غیر از سیتی در لیگ برتر گفت: فهمیدم فوتبال برای انگلیسی‌ها چطور است. شما می‌توانید ۲۰ سال در یک تیم باشید. اینجا در طول هفته من با روزنامه نگار‌ها صحبتی ندارم و زمان را با بازیکنانم سپری می‌کنم. مشکلات زیادی در تیم است و من بعضی مواقع خیلی سخت گیری می‌کنم. الان خودم را یک هوادار سیتی می‌دانم و به همین خاطر هیچوقت هدایت تیم دیگری را در فوتبال انگلیسی بر عهده نخواهم گرفت. اینجا شرایط برای مربی‌ها نسبت به آلمان و اسپانیا راحت‌تر است.
فرگوسن نمی‌توانست ۲۵ سال در بارسلونا باشد
او در ادامه گفت: اینجا شرایط فرق می‌کند. من تصور نمی‌کنم آلکس فرگوسن می‌توانست ۲۵ سال در بارسلونا مربیگری کند. در اسپانیا شرایط متفاوت است و سخت گیری‌های زیادی وجود دارد. به همین خاطر است که می‌گویم تا آخر عمرم هوادار منچسترسیتی خواهم بود. اینجا من را دوست دارند و شرایط برای کار خیلی راحت است. خیلی دوست دارم حضورم در منچسترسیتی تداوم داشته باشد و بتوانم مدت‌ها اینجا کار کنم. من همیشه خودم را هوادار منچسترسیتی خواهم دانست.

منچسترسیتی باید این هفته در لیگ برتر به ومبلی صفر کند و در این ورزشگاه برابر تاتنهام قرار گیرد که با هدایت پوچتینو در این فصل نتایج چندان خوبی به دست نیاورده است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان