تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷

بازدید نمایندگان رقیب پرسپولیس از محل تمرین سرخپوشان

نمایندگان باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن با ویزای فرودگاهی وارد ایران شدند و همراه با نماینده باشگاه پرسپولیس به بازدید ورزشگاه شهید کاظمی رفتند.
بازدید نمایندگان رقیب پرسپولیس از محل تمرین سرخپوشان
رویداد۲۴ چهار نماینده باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز شنبه وارد فرودگاه امام (ره) شدند و مورد استقبال امیر علی حسینی، مدیر بخش بین‌الملل باشگاه قرار گرفتند. انجام امور مربوط به روادید فرودگاه این نفرات حدود دو ساعت به طول انجامید.

«تاکاکی ناکامورا» معاونت امور تجاری و استادیوم‌ها، «یوجی تاکاتا» مدیر تیم، «کیمیناری مینووا» افسر امنیت و «شیتیچی یاماشی» امور مسافرتی، گروه اعزامی باشگاه ژاپنی را تشکیل می‌دهند.

این نمایندگان پس از انجام امور مربوط به روادید، به جای هتل، ابتدا راهی ورزشگاه شهید کاظمی شدند تا شرایط، امکانات، مسیر رفت و آمد و به ویژه زمین چمن را بررسی کنند.

این گروه همچنین بازدید کاملی از هتل محل اقامت تیم و ورزشگاه آزادی خواهند داشت. بازدید از ورزشگاه شهید کاظمی از آن رو است که تیم کاشیما آنتلرز چند جلسه تمرین در تهران خواهد داشت و به همین دلیل به دنبال گزینش مجموعه مدنظر خود هستند.

این گروه قرار است فردا یکشنبه هم جلسه کاری با مقام‌های باشگاه پرسپولیس داشته باشد تا هماهنگی‌های لازم بین دو طرف صورت بگیرد.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تمرین پرسپولیس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان