تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷
روحانی در صحن علنی مجلس:

وزیر باید روزی ۱۴ ساعت کار کند/ به دروغ می‌گویند ابرتورم داریم

رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس حاضر شد تا از ۴ وزیر پیشنهادی خود به مجلس، از برنامه و عملکرد آن‌ها دفاع کند.

 

وزیر باید روزی ۱۴ ساعت کار کند/ در بهداشت و آموزش جزو ارزان‌ترین کشور‌های دنیا هستیم

رویداد۲۴ حسن روحانی روز یکشنبه 29 مهر، محمد اسلامی را برای تصدی وزارت راه، فرهاد دژپسند برای تصدی وزارت اقتصاد، رضا رحمانی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت و محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت کار به مجلس معرفی کرد.

علی مطهری، نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی و تعداد دیگری از نمایندگان خانه ملت رئیس‌جمهور را در این حضور همراهی می‌کنند.

اهم سخنان رئیس جمهوری کشورمان به شرح زیر است:

-آنچه که در هفته‌های گذشته شاهد بودیم پیروزی قاطع ملت ایران در برابر توطئه‌های آمریکا بوده است. ما از لحاظ سیاسی بی‌تردید در سطح جهان پیروزی کم نظیر تاریخی را در اختیار داریم

-کمتر سراغ داریم که آمریکا در سطح جهان تصمیمی مهمی را علیه یک کشور بزرگ اتخاذ کرده باشد و هم‌پیمانان سنتی او آمریکا را رها کرده باشند

-اگر در این مجلس یک سال پیش به بحث وبررسی می‌پرداختیم که اگر روزی در حقوق لاینفک ملت ایران آمریکا بایستد واروپا در کنار ایران بماند، حتما اکثریت قاطع جمع ما نمی‌پذیرفتند و می‌گفتند این یک خوش بینی محض است.

-آنچه که در هفته های گذشته و ماه های گذشته شاهد آن بودیم، پیروزی ملت ایران در برابر توطئه های آمریکا بود.

-ما در بهداشت، آموزش و انرژی جزو ارزان ترین کشورهای دنیا هستیم.

-ما نمی توانیم به مردم بگوییم چون فشار آمریکا هست، نمی توانیم کاری کنیم.

-ما نمی توانیم به مردم بگوییم چون فروش نفت مشکلاتی دارد، نمی توانیم زندگی مردم را اداره کنیم.

-آنهایی که می گویند ما ابرتورم خواهیم داشت یا اقتصاد نمی فهمند یا دروغ می گویند.

-ذخایر ارزی کلی و ذخایر اسکناس ما از تمام سال های گذشته بیشتر است.

-آیا بنزین و گاز ما جزو ارزانترین کشورهای دنیا نیست؟ آیا آب و برق در یک قیمت متعادل نیست؟ آیا حمل و نقل در شرایط خوبی نیست؟

-بانک های ما باید دست از بنگاه داری بردارند.

-زمانی درباره موضوع مالیات خدمت مقام معظم رهبری بودم. ایشان درباره پرداخت مالیات تاکید کردند که مالیات بر مردم واجب شرعی است و همه مبلغان و تریبون‌داران باید به مردم بگویند که فرار مالیاتی حرام شرعی است.

-ایشان عنوان کردند که نباید اجازه دهیم یک عده بار سنگین پرداخت مالیات را بر عهده بگیرند و عده‌ای به شکل‌های مختلف از زیر بار دادن آن شانه خالی کنند، چرا که این حق و حقوق مردم است.

- زمانی درباره موضوع مالیات خدمت مقام معظم رهبری بودم. ایشان درباره پرداخت مالیات تاکید کردند که مالیات بر مردم واجب شرعی است و همه مبلغان و تریبون‌داران باید به مردم بگویند که فرار مالیاتی حرام شرعی است.

-ایشان عنوان کردند که نباید اجازه دهیم یک عده بار سنگین پرداخت مالیات را بر عهده بگیرند و عده‌ای به شکل‌های مختلف از زیر بار دادن آن شانه خالی کنند، چرا که این حق و حقوق مردم است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان