تاریخ انتشار: ۲۲:۰۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷
سرکنسول ایران در کربلا خطاب به زائران اربعین:

به هیچ وجه پس از پایان تاریخ ویزا در عراق نمانید/ بازگشت را به روز‌های آخر هفته نیندازید

میر مسعود حسینیان به رسیدن زائران میلیونی اربعین حسینی به کربلای معلی اشاره کرد و از آن‌ها خواست با توجه به حجم زیاد زائران پس از انجام اعمال زیارت خود به کشور بازگردند و سفرشان را به روز‌های آخر هفته موکول نکنند.

 

 رویداد۲۴ سرکنسول جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر استقبال کم نظیر زائران ایرانی از مراسم اربعین حسینی امسال با اشاره به نظر شماری از مراجع عظام تقلید مبنی بر چند روز بودن مراسم اربعین حسینی و این که لازم نیست زائران حتما در روز اربعین در کربلای معلی باشند، خواستار بازگشت زودتر زائران حسینی به ایران و شهر‌های خود شد.

وی همچنین به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که با توجه به حجم میلیونی زائران در کشور عراق، در مسیر بازگشت صبر و تحمل پیشه نمایند تا خدای ناکرده در مسیر بازگشت مشکلی برای این عزیزان رخ ندهد.

حسینیان همچنین به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که به هیچ وجه پس از پایان تاریخ ویزا در عراق نمانند چرا که در این صورت جریمه خواهند شد و مشکلات زیادی برای آن‌ها به وجود خواهد آمد.

سرکنسول کشورمان درعراق درباره وضعیت واگذاری دینار عراقی به زائرانی که پول آن را در کشور پرداخته اند در باجه بانک ملی در کربلای معلی نیز گفت: برای واگذاری دینار عراقی به زائران اربعین حسینی شعبه دوم بانک ملی در کربلا آغاز به کار کرده و این امر سبب شده تا حدودی مشکلات ارزی زائران کمتر شود، ولی باز نیاز است شعب واگذاری ارزی بانک ملی در کربلا افزایش یابد تا با توجه به حجم زیاد زائرانی که در حال ورود به کربلا هستند، مشکلات کمترشود.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عراق ، ویزا ، اربعین
نظرات شما
پیشخوان