تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷

آخوندی غیرمستقیم پاسخ روحانی را داد

در حالی رئیس‌جمهوری دیروز با اشاره این‌که در بخش مسکن به مردم بدهکاریم به طور تلویحی از عملکرد وزیر سابق انتقاد کرد که به فاصله حدود یک ساعت وزیر مستعفی راه و شهرسازی پاسخ وی را داد.

رویداد۲۴ رئیس‌جمهوری حسن روحانی دیروز در جلسه بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی با بیان این‌که در بخش مسکن بدهکار مردم هستیم، گفت: در شرایط سخت یکی از جا‌هایی که باید به سمت آن برویم، مسکن است.

حسن روحانی با بیان این‌که باید زمین مجانی در اختیار توسعه گران قرار گیرد، افزود: بایستی برای خانه اولی، خانه ارزان به وجود آوریم.

وی با اشاره به این‌که باید در بخش مسکن اشتغال درست کردیم، تصریح کرد: شغل‌های فراوانی در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد که اگر آن‌ها راه بیاندازیم، اقتصاد راه می‌افتد و رشد اقتصادی به حرکت در می‌آید.

رئیس جمهوری با بیان این‌که وزارت راه امروز در زمینه ناوگان هوایی، دریایی جاده‌ای مشکلاتی دارد که باید حل شود، گفت:‌در شرایط تحریم، در زمینه دریایی مشکلاتی داریم؛ لذا بخشی از بار دریایی باید روی شانه ریل قرار گیرد که کار بزرگ و سنگینی است.

بیشتر بخوانید
اختلاف آخوندی با رئیس‌جمهور از کجا شروع شد؟

مسکن ۸۳ درصد گران شد/ثبت رکورد جدید قیمتی در ماه آخر حضور آخوندی

افزایش ۱۳۰ درصدی قیمت مسکن در ۶۲ ماه حضور آخوندی در وزارت راه

به فاصله حدود یک ساعت بعد از اظهارات رئیس‌جمهوری، وزیر مستعفی راه و شهرسازی در کانال تلگرامی‌اش نامه قدردانی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد خودش را منتشر کرد.

آخوندی در این باره نوشته است؛ «با سپاس دوباره از نمایندگان محترم مردم عزیز در مجلس شورای اسلامی. این سپاس و تقدیر را به تمامی مدیران لایق و همکاران عزیر و سخت‌کوش وزارت راه و شهرسازی، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه که این موفقیت‌ها را خلق کردند تقدیم می‌کنم. امید که تلاش همگان مورد رضای حضرت باری باشد و موجبات پیشرفت ایران عزیز و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد.

عباس آخوندی، پنجم/آبان‌ماه/۱۳۹۷».

اما نکته قابل توجه تاریخ نامه قدردانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر سابق راه و شهرسازی است. نمایندگان مجلس این نامه را ۲ آبان ۹۷ یعنی چهارشنبه گذشته امضا کرده اند و وزیر سابق بلافاصله پس از اظهارات انتقادی رئیس جمهوری به وضعیت مسکن کشور، آنرا در کانال تلگرامی اش منتشر کرده است. این گونه به نظر می‌رسد وزیر مستعفی به نوعی متفاوت پاسخ رئیس جمهوری را داده است.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آخوندی ، وزارت راه
نظرات شما
پیشخوان